galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Horror w Arkham - pytanie o ruch

beszcza - Pią 01 Paź, 2010
Temat postu: pytanie o ruch
Mam mały dylemat....czy jak wchodze na pole gdzie jest potwór i nie unikam go tylko walcze z nim i wygrywam czy moge dalej się ryszyć jeśli posiadam ruch??pozdrawiam
Sh' EGzor - Pią 01 Paź, 2010

Zdecydowanie nie ,jest taka zasada w instrukcji: "walka kończy ruch". Myślę że to wszystko wyjaśnia. No chyba że tekst jakiejś karty mówiłby inaczej.
beszcza - Pią 01 Paź, 2010

dzięki za pomoc nie byłem pewny bo nie mogłem tego znaleść w instrukcji ale biorąc na logkie właśnie tak graliśmy jak mówisz :) pozdrawiam

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group