galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Talisman: MAGIA I MIECZ - Królowa Lodu - niekompletny zestaw - gdzie sie zwrócić

dizzit - Czw 07 Paź, 2010
Temat postu: Królowa Lodu - niekompletny zestaw - gdzie sie zwrócić
Witam

Pytanko następujące: czy ktos przerabiał już rozwiązywanie problemów dotyczacych niekompletnosci/pomylek zestawów w grach. U mnie sytuacja jest następująca: W pudelku znalazłem dwóch SKRZATÓW natomiast brakuje mi figurki CZAROWNIKA.

Czy ktos moze miał podobne problemy? Czy udało sie to jakoś bezproblemowo rozwiązać. Ogólem stwierdziłem że sklep pomine bo on Bogu ducha winny, przysal pudełko orginalnie zafoliowane itd. Napisałem maila do GALAKTY (adres podany na stronie), ale nie dostaje zadnej odpowiedzi. (Kiedys miałem podobną sytuacje z gra zakupioną z firmy KUŹNIA GIER tam ogółem załatwienie sprawy wygladało tak ze podałem adres i przysłali mi brakujący element (no ale była to gra wyprodukowana w Polsce).

Jeśli ktos mial podobne problemy lub np. ma zamiast skrzata w pudełku 2 czarodzieji prosze o kontakt - chetnie sie wymienie. Jakiekolwiek info o mailu gdzie sie z tym zwracać.
I czy jedynym wyjsciem z sytuacji jest zwrot całego pudełka do sklepu - z opcja że jestem niezdowolony :(

Kto kolwiek widział kto kolwiek wie :) ?
Pozdrawiam

Arbaal - Czw 07 Paź, 2010

Ja bym poszedł do sklepu w którym kupiłem grę i pokazał im co jest nie tak. Dobrze by było gdybyś miał paragon aby udowodnić że kupiłeś w tym sklepie ten egzemplarz gry. Powinni Ci wymienić i dać do ręki nowe pudełko.
dizzit - Czw 07 Paź, 2010

Tylko to nie jest rozwiazanie zadnego problemu, zmieni to tylko tyle, że sklep bedzie postawiony w takiej samej sytuacji i tyle. Bo tez nie sprzeda takiego produktu tylko w ten sam sposób bedzie musial dociekać :) "sprawiedliwości".

Z mojego punktu widzenia oczywiście to dobre rozwiązanie ale pytanie jest następujące czy GALAKTA prowadzi jaką kolwiek dzialalność posprzedażową itd. Czy poprostu ja odesle gre do sprzedawcy a on ja bedize mógł tylko wywalić do smietnika (następny problem sklep jest inernetowy - czyli dochodzą mi nastepne koszty zwiazane z przesyłką)

Arbaal - Czw 07 Paź, 2010

Jesteś klientem. Płacisz za to co chcesz dostać, nie powinno Cie obchodzić co się stanie z tą grą. Reklamujesz ją w sklepie w którym kupiłeś a sklep reklamuję ją dalej tam gdzie ją zakupił.
Tak że albo reklamujesz albo grasz na dwa skrzaty.
Ewentualnie możesz znaleźć osobę która zna to forum, i która miała dwóch czarnoksiężników i jeszcze nie zareklamowała produktu.
Pzdr.

dizzit - Czw 07 Paź, 2010

Temat do zamknięcia (nie wiem do kogo z tym)

Bez sensu wymiana zdań, ja wiem że jestem klientem sklepu i wymieniam. Napisałem wkońcu do sklepu i dostałem odpowiedź że brakującą figurkę dostane pocztą. Nie o to mi się rozchodzi co sie stanie z grą. Tylko jaką obsługe klienta prowadzi GALAKTA. Po co? A no naprzykład po to żeby wiedziec co sie może stać, jak się kupi produkt bezposrednio w ich sklepie. Co wtedy?

Jak napisałem w pierwszym poście. Na wielki + oceniam KUŹNIE GIER, ponieważ odpowiedź co do zgłoszonego przeze mnie braku otrzymałem w przeciągu może 2-3 godzin. I pocztą brakujacy element w przeciagu 3 dni. Co sugeruje że o ile bede zainteresowany grą wydana przez to wydawnictwo, moge być spokojny że w razie jakis niezgodnosci będe odpowiednio potraktowany.

rastatata - Pon 18 Paź, 2010
Temat postu: Re: Królowa Lodu - niekompletny zestaw - gdzie sie zwrócić
ja moge tylko napisac ze zostałem przez firme galakta olany


11.10 wysłałem maila następującej treści na mail firma at galakta.pl

"Witam serdecznie.

Niedawno zakupiłem dodatek „Podziemia” (w polskim sklepie, mogę okazać fakturę).
Niestety mój kochany piesek bardzo zasmakował w jednej figurce, i moja drużyna zmniejszyła się o AMAZONKĘ ( taką jak na zdjęciu).

Chciałbym się dowiedzieć czy istniej możliwość zakupu takiej figurki?

Bardzo serdecznie dziękuję za odpowiedz
"


zero odpowiedzi, nawet negatywnej ( kup sobie nowy dodatek sucker! ;-)


biorąc pod uwagę ze wydałem na gry tej firmy parę stówek, czuję się trochę zlekceważony...



swoją drogą ruch tu tak niewielki, że nie wiem czy również pisanie tutaj ma sens :)

dizzit - Pon 18 Paź, 2010

Ja przeczytalem :)

I napisze to samo. Od mojego maila minęły dwa tygodnie. U mnie sytuacja jak napisałem troche bardziej nie z mojej winy - ja poprostu miałem niekompletny zestaw od samego początku. I do chwili obecnej nie dostalem żadnej ale to żadnej odpowiedzi

JollyRoger1916 - Pon 18 Paź, 2010

Też przeczytałem, co o tym sądzę możesz przeczytać w tym temacie

http://www.forum.galakta....p?p=33757#33757

rastatata - Pon 18 Paź, 2010

JollyRoger1916 napisał/a:
Też przeczytałem, co o tym sądzę możesz przeczytać w tym temacie

http://www.forum.galakta....p?p=33757#33757



hmmm, to skoro moją figurkę zżarł pies to już nie zasługuję na odpowiedź na pytanie?

bardzo prokonsumenckie - szczególnie że chciałbym za figurkę zapłacić... :)

JollyRoger1916 - Wto 19 Paź, 2010

Nie mówię, że nie zasługujesz na odpowiedź, mówię tylko, że zapewne takich maili dostają sporo, więc mogli niechcący Cię pominąć, zdarza się, nikt nie jest nieomylny, wnioski, że wydawnictwo olewa klienta na podstawie pojedynczych przypadków moim zdaniem są trochę niesprawiedliwe.
Libero - Pią 05 Lis, 2010

Miałem podobny problem - zamiast Nekromanty miałem drugiego Czarownika. Poszedł mail bezpośrednio do Galakty (kupowałem na allegro), odpisali, wysłali mi figurkę bez żadnych dodatkowych pytań w ciągu tygodnia. Kontakt telefoniczny też był bez problemu (dzwoniłem z pytaniem czy już wysłali). Jak dla mnie - profeska.

Moja rada - zadzwoń, to nie boli.

Borolupus - Sro 16 Mar, 2011

Arbaal napisał/a:
Jesteś klientem. Płacisz za to co chcesz dostać, nie powinno Cie obchodzić co się stanie z tą grą. Reklamujesz ją w sklepie w którym kupiłeś a sklep reklamuję ją dalej tam gdzie ją zakupił.
Tak że albo reklamujesz albo grasz na dwa skrzaty.
Ewentualnie możesz znaleźć osobę która zna to forum, i która miała dwóch czarnoksiężników i jeszcze nie zareklamowała produktu.
Pzdr.


Swoją drogą to masz pecha bo skrzat to jedna z gorszych figurek (jak bym go miał nazwać to tylko "Pituś")

dizzit - Czw 17 Mar, 2011

Sprawa juz dawno zalatwiona :)

Gre zamawiałem w Maggic Games i załatwione to było na zasadzie że ja im zglosiłem problem oni przuy okazji zakupów w GALAKCIE wzieli dla mnie figurke i wysłali mi listem :)

Takze od dłuzszego czasu jestem szcześliwym posiadaczem kompletu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group