galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

WHI - zestaw podstawowy - Obrońca granic karta 43

ragathol - Sro 20 Paź, 2010
Temat postu: Obrońca granic karta 43
Misja

Misja. Jeśli na tej karcie znajdują się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub stolice.

Misja. Wymuszony: Jeśli te Misje wypełnia jakaś jednostka, na początku swojej tury umieść na tej karcie 1 żeton zasobów.

Pytanie:

1.Po co zbierać żetony zasobów na tej misji powyżej 3 skoro ta misja nie wymaga zapłacenia zasobami?
2.Czy wogóle można płacić za zwoje karty żetonami zasobów z misji? bo większość kart misji ma napisane: aby aktywować na karcie musi się znajdować 3 lub więcej żetonów.
3. Pytanie odnośnie tej karty: jest napisane "w każdej turze" czyli mojej i przeciwnika też?

ziggy - Sro 20 Paź, 2010

1. Po to, że karta mówi o zbieraniu RES'a, a nie jego wydawaniu - proste, bez filozofii... możesz mieć 666 zasobów, a przekierujesz jedynie pierwszy damage point.
2. Nie można - żetony zasobów mają odzwierciedlać postęp w wykonywaniu misji, a nie Twój "skarbiec".
3. Jeśli ktoś w Twojej turze zada Ci dmg w capital, to jak najbardziej.

ragathol - Sro 20 Paź, 2010

Ad.3

A mi się wydaje że mogę przenieść pierwsze obrażenie w mojej turze jak przeciwnik mi zada i w turze przeciwnika też, bo nie jest napisane W TWOJEJ TURZE tylko w KAŻDEJ TURZE

Ravandil - Sro 20 Paź, 2010

Dokładnie tak, to że w turze przeciwnika to oczywiste, oprócz tego jak napisał ziggy:
ziggy napisał/a:

3. Jeśli ktoś w Twojej turze zada Ci dmg w capital, to jak najbardziej.

ziggy - Sro 20 Paź, 2010

Napisałem w Twojej turze bo to, że Twoja stolica jest atakowana w turze przeciwnika, to chyba oczywiste... :wink:
ragathol - Sro 20 Paź, 2010

dziękuje za wyjaśnienie
ragi - Sro 20 Paź, 2010

W jakiejkolwiek turze zostaną zadane obrażenia Twojej stolicy to pierwsze przekierowujesz (np. na jednostkę lub stolicę przeciwnika), a kolejne przydzielasz już swojej stolicy.
SZTANDAR - Nie 11 Sie, 2013
Temat postu: Obrona Granic
Hej. Widzę dawno nikt tu nie zaglądał, ale mam pytanie odnośnie tej karty misji. Może ktoś odpowie :)

Jeśli mam dwie takie karty z wykonaną misją (czyli po 3 zasoby na każdej) a przeciwnik przykładowo zadaje 3 obrażenia mojemu polu bitwy to przekierowuję pierwszy pkt. obrażeń w jego stolicę, a później drugi pkt. obrażeń staje się pierwszym punktem obrażeń i mogę znowu przekierować drugi pkt. obrażeń w stolicę przeciwnika, a moja stolica otrzymuje jeden pkt. obrażeń
// CZY //
przekierowuję tylko pierwszy pkt. obrażeń i reszta (czyli 2 obrażenia) zostają zadane mojej stolicy. (czyli 2 taka sama karta jest bezcelowa?)

Virgo - Nie 11 Sie, 2013

Zgodnie z najnowszym FAQ jest tylko jeden "pierwszy"pkt. obrażeń, więc dwie takie misje nie mają sensu.
SZTANDAR - Nie 11 Sie, 2013
Temat postu: Obrona Granic
No to w takim razie shame na tą kartę :D Dzięki za odpowiedź.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group