|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
WHI - zestaw podstawowy - Parę pytań...
Joe_River - Pią 03 Gru, 2010 Temat postu: Parę pytań... Mam kilka pytań odnośnie kart, gram od kilku dni z bratem i mamy pewne wątpliwości co do interpretacji tekstów kart...
Zacznijmy od Chaosu:
pełzający pomiot chaosu - mam zadać 1 obrażeń wybranej jednostce dowolnego gracza w momencie zniszczenia tej karty, a co jeśli przeciwnik nie ma już jednostek?
chmura much - co to są nieanulowalne obrażenia?
spaczeniowy meteoryt - na początku tury każdy z graczy musi spaczyc 1 ze swoich jednostek w odpowiedniej strefie albo jego stolica otrzyma 1 obrażeń, a co jak nie mam w danej strefie jednostek?
a teraz Imperium:
czy Forsowny marsz dotyczy także jednostek przeciwnika na misji tzn. wykonujących misje?
o co chodzi z tym Thyrus'em Gorman'em ? gość co turę otrzymuje 1 obrażeń?
osąd Vereny dotyczy także moich(w momencie gdy ja zagrywam te kartę) stref pozbawionych rozwinięć ?
Gwardia elektorska otrzymuje 1ataku za każdą jednostkę która pojawi się w ich strefie?
o co kaman z Tymi Łowcami ?
i czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć zasadę Zwiadu?
z góry wielkie dzięki mam jeszcze parę pytań co do Krasi i Orków ale to w innym temacie zrobie;]
Mordeczka - Sob 04 Gru, 2010 Temat postu: Re: Parę pytań... Odnośnie poniższego postu DaRKeRa to dodam jeszcze, że Gwardia Elektorska dostaje młotek "sama z siebie" wchodząc do gry.
DaRKeR - Sob 04 Gru, 2010 Temat postu: Re: Parę pytań...
Joe_River napisał/a: | Mam kilka pytań odnośnie kart, gram od kilku dni z bratem i mamy pewne wątpliwości co do interpretacji tekstów kart...
Zacznijmy od Chaosu:
pełzający pomiot chaosu - mam zadać 1 obrażeń wybranej jednostce dowolnego gracza w momencie zniszczenia tej karty, a co jeśli przeciwnik nie ma już jednostek? |
Jest to efekt "WYMUSZONY" tzn. że jeśli przeciwnik na polu bitwy nie ma jednoski, to musisz zadać swojej jednostce ten dmg, jeśli Ty też nie masz to efekt przepada.
Joe_River napisał/a: | chmura much - co to są nieanulowalne obrażenia? |
Są to obrażenia których nie można wyparować np. Odpornością, czy kartą Master rune of vallaya
Joe_River napisał/a: | spaczeniowy meteoryt - na początku tury każdy z graczy musi spaczyc 1 ze swoich jednostek w odpowiedniej strefie albo jego stolica otrzyma 1 obrażeń, a co jak nie mam w danej strefie jednostek? |
Jeśli nie masz jednostek to odrazu dostajesz obrażenie na stolice.
Joe_River napisał/a: | a teraz Imperium:
czy Forsowny marsz dotyczy także jednostek przeciwnika na misji tzn. wykonujących misje? |
Jak najbardziej Możesz przeciwnikowi przesuwać jednostki.
Joe_River napisał/a: | o co chodzi z tym Thyrus'em Gorman'em ? gość co turę otrzymuje 1 obrażeń? |
Tak jako że jest to bardzo tani i silny Heros, musi dostawać obrażenie co turę.
Joe_River napisał/a: | osąd Vereny dotyczy także moich(w momencie gdy ja zagrywam te kartę) stref pozbawionych rozwinięć ? |
Tak karta działa na całe pole gry, czyli jeśli jakaś Twoja strefa nie ma rozwinięć to też niszczą się tam wsparcia i jednostki.
Joe_River napisał/a: | Gwardia elektorska otrzymuje 1ataku za każdą jednostkę która pojawi się w ich strefie? | dostają+1 ataku do końca tury za każdą jednostkę która w tej turze weszła do danej strefy.
Joe_River napisał/a: | o co kaman z Tymi Łowcami ? |
Łowca ? hmm pewnie chodzi o ranger (sorry ja english ver) jeśli jednostka "łowca" ze zdolnością scout(zwiad) przeżyje walkę w której uczestniczyła to może wyrzucić przeciwnikowi losową kartę z ręki (za każdą jednostkę która spełniła ten warunek i ma "zwiad")
Joe_River napisał/a: | i czy może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć zasadę Zwiadu?
z góry wielkie dzięki mam jeszcze parę pytań co do Krasi i Orków ale to w innym temacie zrobie;] |
j.w
Deer Dance - Pią 24 Gru, 2010
Mam takie pytanie co do Gormana i jego obrażenia. Darker napisał, że dostaje on to obrażenie po końcu tury. Warto dodać dla graczy początkujących, że jest to koniec TWOJEJ tury, czyli defakto bohater przeżywa 6 tur zanim zginie.
DaRKeR - Pią 24 Gru, 2010
dokładniej to przeżyje 3 tury Twoje i 3 tury przeciwnika.
awojdi - Nie 26 Gru, 2010
to kolejne pytanie: czy jeżeli przeciwnik wskaże jednostkę atakującą/broniącą się, a ja zagram kartę (akcję) spaczającą tę jednostkę to eliminuje ją z walki??
Syndelis - Nie 26 Gru, 2010
Jeśli zrobisz to przed przydzieleniem obrażeń - to tak, nie bierze udziału w walce
SeeM - Nie 26 Gru, 2010
Syndelis napisał/a: | Jeśli zrobisz to przed przydzieleniem obrażeń - to tak, nie bierze udziału w walce |
Poprawka - paczyć trzeba przed wybraniem atakujących / obrońców przez przeciwnika. Najlepszy moment na spaczenie atakujących to zaraz po deklaracji ataku na strefę, a na spaczenie obrońców jest zaraz po deklaracji przez ciebie atakujących.
Jeśli jednostka została już wybrana jako atakująca / obrońca, to spaczenie nie przeszkadza jej w walce.
Syndelis - Nie 26 Gru, 2010
To o to mi chodziło, sorry, źle to ująłem : ]
Dainus - Pon 27 Gru, 2010
Podepnę się trochę. Jeśli przeciwnik zadeklarował atak na daną strefę, a my po deklaracji spaczamy mu wszystkie jednostki z Pola Bitwy, to czy możemy przydzielić obrażenia z obrony?
DaRKeR - Pon 27 Gru, 2010
jeśli nic nie atakuje to komu? obrońcy mają zadać obrażenia.
Dainus - Pon 27 Gru, 2010
Dla stolicy oczywiście, bo atakujący zostali spaczeni przed dobiegnięciem do mnie
sirafin - Pon 27 Gru, 2010
Jak chcesz im uszkodzić tą stolicę? Korespondencyjnie?
Bitwa rozgrywa się przy twojej stolicy, a to że nagle atakujący z pianą na ustach rozbiegli się zanim w ogóle doszło do zwarcia, nie daje twoim obrońcom możliwości telepotrtacji do stolicy wroga, by rozładować frustrację
Dainus - Pon 27 Gru, 2010
Poniosła mnie trochę wyobraźnia
Nihlathak - Wto 25 Sty, 2011
Witam pisze w tym temacie bo nie chce tworzyć nowego. Chodzi mi o kartę Załoga Głazocisku. Ostatnio nieco poróżniłem się z innym graczem bo twierdzi on, że gdy użyje jej zdolności i poświęci ją może wybrać jakąś z moich jednostek którą mam poświęcić. Mi wydaje się, że tak nie jest. Mam wrażenie, że to ja wybieram jednostkę którą poświecę. Kto ma racje ?
Syndelis - Wto 25 Sty, 2011
Ty wybierasz.
ziggy - Czw 27 Sty, 2011
Przeciwnik gracza, do którego należy Lobber Crew wybiera jednostkę.
BasTom - Sob 12 Lut, 2011
Witam.
Jestem tu nowy i aż palce palą mi się do pisania, z góry przepraszam za to, że będzie to dłuuugi post i z góry gratuluje wytrwałym, którzy przebrną do końca
Mam parę pytań i nigdzie w instrukcji nie znalazłem odpowiedzi... Np.
-1 odnośnie 2 kart misji, które są do każdej rasy, czy wsadzam do talii jaką gram tylko te odpowiadające stolicy?
-2 gdzieś na forum przeczytałem, że można atakować palące się strefy stolicy, Ok ale jaki jest tego sens? Wykombinowałem więc że broniący palącej się strefy ma obowiązek wystawić wszystkie jednostki w tej strefie do obrony, wtedy można zmusić kogoś do pozbycia się jednostek które dostarczają mu kart lub zasobów. Też tak gracie??
-3 jest napisane że powinno się grać talią minimum 50 kart, ale czy w tych 50ciu zawiera się 10 kart neutralnych które przed grą się przetasowuje i rozdaje, dwie karty misji?
Czy może ma być to 50 kart danej rasy i dodatkowo 10 neutralnych + 2 misji?
-4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel?
-5 karta MISTRZOWSKA RUNA VALAYI
"Akcja:Anuluj wszystkie obrażenia przydzielone podczas fazy Pola Bitwy w tej turze."
Czyli że jak?
jest starcie wszyscy lecą na siebie w bitewnym amoku i nagle pufff zmieniają się w hipisowskie dzieci kwiaty i rozchodzą się do domów...
-6 karta jednostki JOHANNES BROHEIM
"Pod koniec każdej fazy możesz przesunąć tę jednostkę z obecnie zajmowanej strefy do innej z twoich stref."
mam rozumieć że mogę podczas fazy królestwa dostać jeden punkt zasobów więcej i robię siup do strefy misji, tam dostaję o jedną kartę na rękę więcej i robię siup na pole bitwy gdzie zadaję o jedno obrażenie więcej dalej jeśli przeżyję robię siup do królestwa i tak wkoło Macieju...
Trochę to naciągane.
-7 misja z kart neutralnych INFILTRACJA
"Na początku swojej tury odrzuć X wierzchnich kart z talii przeciwnika.X to liczba żetonów zasobów na tej Misji."
Niby wszystko jasne, ale nie chce mi się wierzyć, że co turę przeciwnik najpierw traci 1 potem 2,3,4,5,6 kart itd. w nieskończoność! Trochę to mocne
-8 karta neutralna WYKOPALISKO SPACZEŃ
"Twoje jednostki pojawiają się w tej strefie spaczone."
Ktoś wie jaki jest sens zagrania takiej karty? Bo ja jakoś nie widzę... Szukałem karty która daje mi jakieś korzyści z tego że posiadam spaczone jednostki ale takich niema wiec
-9 jednostka chaosu KRWIOPIJEC
"Na początku twojej tury każdy gracz musi poświęcić zakąś jednostkę w odpowiadającej strefie."
Mam rozumieć że jeśli on będzie moją ostatnią jednostką w tej strefie to ukatrupi sam siebie??
DaRKeR - Sob 12 Lut, 2011
BasTom napisał/a: | Witam.
Jestem tu nowy i aż palce palą mi się do pisania, z góry przepraszam za to, że będzie to dłuuugi post i z góry gratuluje wytrwałym, którzy przebrną do końca
Mam parę pytań i nigdzie w instrukcji nie znalazłem odpowiedzi... Np. |
Musisz zagrać kartę:
BasTom napisał/a: | -1 odnośnie 2 kart misji, które są do każdej rasy, czy wsadzam do talii jaką gram tylko te odpowiadające stolicy? |
Do talii Porządku możesz wrzucać karty neutralne i wszystkie krasnoludzkie, Elfie i Imperialne.
Do talii Zniszczenia możesz wrzucać karty neutralne i wszystkie chaosu, orków i morcznych elfów.
Ale musisz pamiętać o dodatkowych kosztach lojalności jesli karta nie odpowiada stolicy, a ty nie masz lojalek danej rasy.
BasTom napisał/a: | -2 gdzieś na forum przeczytałem, że można atakować palące się strefy stolicy, Ok ale jaki jest tego sens? Wykombinowałem więc że broniący palącej się strefy ma obowiązek wystawić wszystkie jednostki w tej strefie do obrony, wtedy można zmusić kogoś do pozbycia się jednostek które dostarczają mu kart lub zasobów. Też tak gracie?? |
tak możesz atakować spalone strefy, ale broniący nie ma obowiązku bronić zgliszczy.
Natomiast niektóre karty pozawalają np. przesunąć jednostkę, zmusić jednostkę do obrony i to wtedy ma znaczenie.
BasTom napisał/a: | -3 jest napisane że powinno się grać talią minimum 50 kart, ale czy w tych 50ciu zawiera się 10 kart neutralnych które przed grą się przetasowuje i rozdaje, dwie karty misji?
Czy może ma być to 50 kart danej rasy i dodatkowo 10 neutralnych + 2 misji? |
50 kart to minimum wszystkich kart jakie masz w decku (łącznie z neutralnymi). Nie ma żadnych obowiązków co do proporcji ( jeśli chcesz możesz mieć same neutralne karty w decku, lub same rasowe) tak samo jak nie musisz mieć w decku misji.
BasTom napisał/a: | -4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel? |
No właściwie nie ma sensu zbierać więcej, ale nakładanie zasobów (nie tych z Twojej kasy) jest wymuszone więc samo się zbiera.
Tak Ty wybierasz cel dla tego przekierowanego obrażenia. (przy stolicy też Ty, to nawet mogą być jednostki i strefy przeciwnika)
BasTom napisał/a: | -5 karta MISTRZOWSKA RUNA VALAYI
"Akcja:Anuluj wszystkie obrażenia przydzielone podczas fazy Pola Bitwy w tej turze."
Czyli że jak?
jest starcie wszyscy lecą na siebie w bitewnym amoku i nagle pufff zmieniają się w hipisowskie dzieci kwiaty i rozchodzą się do domów... |
Tak peace and love, obrażenia są anulowane więc wszystkie które nie mają dopisku "nieanulowalne" nie działają.
BasTom napisał/a: | -6 karta jednostki JOHANNES BROHEIM
"Pod koniec każdej fazy możesz przesunąć tę jednostkę z obecnie zajmowanej strefy do innej z twoich stref."
mam rozumieć że mogę podczas fazy królestwa dostać jeden punkt zasobów więcej i robię siup do strefy misji, tam dostaję o jedną kartę na rękę więcej i robię siup na pole bitwy gdzie zadaję o jedno obrażenie więcej dalej jeśli przeżyję robię siup do królestwa i tak wkoło Macieju...
Trochę to naciągane. |
Dokładnie tak Pan działa
BasTom napisał/a: | -7 misja z kart neutralnych INFILTRACJA
"Na początku swojej tury odrzuć X wierzchnich kart z talii przeciwnika.X to liczba żetonów zasobów na tej Misji."
Niby wszystko jasne, ale nie chce mi się wierzyć, że co turę przeciwnik najpierw traci 1 potem 2,3,4,5,6 kart itd. w nieskończoność! Trochę to mocne |
Mocne, ale jednostki na questach mają tendencje do krótkiego żywota o czym przekonasz się z czasem i w miarę zbierania kolejnych kart
BasTom napisał/a: | -8 karta neutralna WYKOPALISKO SPACZEŃ
"Twoje jednostki pojawiają się w tej strefie spaczone."
Ktoś wie jaki jest sens zagrania takiej karty? Bo ja jakoś nie widzę... Szukałem karty która daje mi jakieś korzyści z tego że posiadam spaczone jednostki ale takich niema wiec |
karta za 0 która daje Ci 1 młotek w strefie, z czasem zobaczysz że to bardzo ważne by szybko dostawić młotki
Karta bardzo przydatna dla Zniszczenia (chyba każdy deck to ma), mniej przydatna dla Porządku, ale też jej używają.
BasTom napisał/a: | -9 jednostka chaosu KRWIOPIJEC
"Na początku twojej tury każdy gracz musi poświęcić zakąś jednostkę w odpowiadającej strefie."
Mam rozumieć że jeśli on będzie moją ostatnią jednostką w tej strefie to ukatrupi sam siebie?? |
Dokładnie tak
-> Wcale nie było tak źle
Pozdr.
BasTom - Sob 12 Lut, 2011
aaaa takie buty
dzięki troche mi to rozjaśniło
jednak nie zgadzam się co do odpowiedzi na punkt 4
jest napisane o przekierowaniu na jedną wybraną jednostkę lub ogólnie na stolicę a nie konkretnie strefę stolicy... troche sobie dopowiadasz
pozdrawiam
GambitGrelfer - Sob 12 Lut, 2011
Cytat: | -4 karta misji imperium OBRONA GRANIC
"Jeśli na tej karcie znajduje się 3 lub więcej żetonów zasobów, przekieruj pierwszy punkt obrażeń zadany twojej Stolicy w każdej turze, na inną wybraną jednostkę lub Stolicę."
Jaki jest sens zbierania więcej niż 3 zasobów?
Jeśli przekieruję obrażenie na stolicę to ja wybieram strefę czy właściciel? |
Cytat: | jednak nie zgadzam się co do odpowiedzi na punkt 4
jest napisane o przekierowaniu na jedną wybraną jednostkę lub ogólnie na stolicę a nie konkretnie strefę stolicy... troche sobie dopowiadasz
|
Nie nadużywaj cierpliwości DaRKeRa!
Kiedy masz napisane na karcie "przekieruj na wybraną jednostkę lub stolicę" to zawsze wybiera aktywny gracz, czyli ten który ma wyłożoną misję u siebie, a jak przekierowujesz w stolicę, ergo również w strefę. Misja całkiem fajna, bo przeciwnik atakując cię z siłą 2 musi zawsze liczyć się z tym, że atakując cię atakuje również siebie w stosunku 1 do 1. Mało opłacalna transakcja.
DaRKeR - Sob 12 Lut, 2011
dzieki GambitGrelfer
już myślałem że nikt mi nie pomoże i będę musiał znowu odpowiadać:D
BasTom - Pią 18 Lut, 2011
Miałem jeszcze pare zawiłych pytań po ostatnich rozgrywkach ale jedyne co mi się teraz przypomina to sytuacja w której chciałem częścią swojej armi zaatakować jedną strefę a pozostałymi inną, pomysł był genialny i miałbym zwycięstwo w kieszeni ale mnie przeciwniczka zgasiła instrukcją może jednak miałem rację i można tak ??
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011
możesz jednorazowo atakować tylko 1 strefę, ale np. karta "For Ulthuan" High Elfów, pozwala atakować 2 strefy.
Juriman - Wto 22 Lut, 2011
W jakim battlepacku mozna dostac DaRKera Cierpliwego? Karta na mistrzu, sprawdza sie szczegolnie przy graczach do 16 roku życia, którym umiejetnosc czytania instrukcji jest obca. (no coz poziom oswiaty w Polsce jest co raz gorszy, wiec co tu sie dziwic, ze niektórzy maja problemy z czytaniem). Przy okazji pojawia sie moze jeszcze kolejne odslony w stylu: DaRKer Litościwy? Czekam na kolejne fun arty, pozdr!
DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011
DaRKeR Cierpliwy jest dostępny tylko jako Promo na niektórych Turniejach we Wrocławiu
Czarny - Wto 22 Lut, 2011
Generalnie słaba jednostka, bo poza uspokajaniem nie robi nic Jakieś plusy do młotów by się przydały, żeby w razie czego więcej kasy dostawać, albo kart dociągać. I ograniczenie, że nie można zagrać do battlefielda - wiadomo, przecież DaRKeR nie będzie niszczył tylko tłumaczył
DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011
ale mogę wytłumaczyć atakującym że wcale nie chcą atakować
Czarny - Wto 22 Lut, 2011
Albo wmówić, że jest niezgodne z zasadami
Mordeczka - Wto 22 Lut, 2011
Czarny napisał/a: | Generalnie słaba jednostka... |
Została wypuszczona errata tej karty.
DaRKeR - Wto 22 Lut, 2011
Zabijam się spitem Ale widzę że moje "Jeszcze z Tobą nie skończyłem" robi się kultowe
Czarny - Wto 22 Lut, 2011
No to teraz taki "must be" w każdym decku do Imperium
BasTom - Nie 27 Lut, 2011
Mam pytanko, czy obrażenia niebezpośrednie można przydzielić komuś kto ma odporność i w ten sposób je anulować czy traktuje je się jako nieanulowalne?
Czarny - Nie 27 Lut, 2011
Oczywiście, a nawet trzeba
Obrażenia niebezpośrednie działają tak samo jak obrażenia zadawane w walce, tylko nie zadaje się ich w walce a poza nią. A to znaczy, że możesz je przyjmować na jednostki i na stolicę. Oczywiście nie możesz przydzielić więcej obrażeń niż wystarczy to do zabicia jednostki (z uwzględnieniem odporności i innych efektów), no i nie możesz przydzielać obrażeń na płonącą strefę stolicy.
GambitG - Nie 27 Lut, 2011
Obrażenia niebezpośrednie są anulowalne. Ja gram tak, że jeśli wszystkie obrażenia niebezpośrednie pochodzą z jednego źródła to możesz wykorzystać jeden raz każdą jednostkę z odpornością, aby ja anulować. Czyli nie możesz wklepać siedmiu obrażeń w jednostkę z odpornością 1 bo anuluje jedno z tych obrażeń. Ale możesz jedno obrażenie wklepać w tą jednostkę i faktycznie to jedno zostanie zanulowane.
BasTom - Pią 08 Kwi, 2011
czy obrażenia niebezpośrednie można rozdzielać czyli jeśli jakaś jednostka zadaje 5 niebezpośrednich obr. to trzeba je sobie przydzielić samemu ale na jedną jednistkę czy też jedną strefę stolicy czy jedno tu kolejne tam itd ??
DaRKeR - Pią 08 Kwi, 2011
tak można, a często nawet trzeba bo nie możesz np. jednostce z 3 życia przydzielić więcej jak 3 obrażeń niebezpośrednich.
Valdee - Pon 18 Kwi, 2011
Dzikie Gory
Atakuję nimi daną strefę, przeciwnik broni jednostką posiadającą 2 punkty wytrzymałości. Ja mam już dwa rozwinięcia w Polu Bitwy. Jak jest z dodatkowymi obrażeniami? Czy np mogę zadać jedno obrażenie jednostce, następnie jedno z dodatkowych idzie też w jednostkę a kolejne w stolicę? Czy też wszystkie wchodzą w jednostkę?
DaRKeR - Pon 18 Kwi, 2011
możesz je dowolnie rozdzielać, 2 w jednostke, 2 w strefę, 1 w jednostkę i 1 w strefę etc.
nardios - Pon 18 Kwi, 2011
Darker tu się nie zgodzę - na karcie masz wyraźnie napisane że gory zadają 2 dodatkowe obrażenia ( czyli do tego jednego młotka z którego przydzielasz dodajesz 2 obrażenia celowi któremu zadajesz ze swojego młotka ) Jeżeli zdolność dawałaby 2 młotki dodatkowe to jak najbardziej można podzielić na 2 cele, natomiast jeżeli jest napisane że zadajesz 2 dodatkowe obrażenia (to dodatkowe do tego którego zadasz z młotka który jest na starcie w gorach i nie możesz tego dzielic na inne cele ponieważ nie masz tyle młotków)
Mam nadzieje że zrozumiałeś co napisałem - bo po przeczytaniu swoich wywodów sam mam mętlik:)
Pozdrawiam serdecznie i wiesz bez uraz:)
jest możliwość że w którymś faq jest to wyjaśnione - niemniej jednak ja tak cały czas gram gorami - istnieje możliwość że źle interpretuje.
Cogito - Pon 18 Kwi, 2011
owszem zle, Darker ma racje, obrazenia ida do wspolnej puli, która jest póżniej dzielona w zgodzie ze wszyskimi zasadami. Nie ma czegoś takiego (gdy zostanie juz stworzona pula) jak obrazenie pochodzące od konkretnej jednostki). Efekt jest podobny jakby jednostka atakowala 3 mlotkami.
|
|