| 
				
					| 
							
								|  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 |  |  Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Bannery
 
 Dziobak - Pon 31 Sty, 2011
 Temat postu: Bannery
 Ostatnio usłyszałem, że trait banner jest tym samym, co mały banner przy nazwie karty określający ją jako unique.
 Mam przez to rozumieć, że nie mogę mieć w grze 3 kopii np. Ancient Alliance lub Banna of da Red Sunz?
 DaRKeR - Pon 31 Sty, 2011
 
 nie bardzo rozumiem co masz na myśli.
 
 Banner to określenie karty, tak samo jak Building, czy Warrior.
 
 I normalnie możesz mieć 3 kopie danej karty.
 Harpia - Pon 31 Sty, 2011
 
 no wlasnie podobno nie mozna
 przynajmniej tak sie oglaszali na forum fantasy flight....
 jak bede miala chwilke to podesle linka
 
 natomiast wg. tworcow nie ma znaczenia czy banner jest oznaczony rysunkiem czy traitem na stole moze byc tylko jedna jego kopia
 DaRKeR - Pon 31 Sty, 2011
 
 dobra to pokaż mi te źródła
   Carnage - Pon 31 Sty, 2011
 
 Liczy się nazwa karty. Kart o tej samej nazwie można mieć maksymalnie 3 sztuki.
 Tak jak mówi Darker - Banner to nic więcej jak każde inne określenie karty.
 Na forum FFG podobnych rewelacji podważających tą zasadę nie znalazłem...
 Harpia - Pon 31 Sty, 2011
 
 3 mozna w deku, na stole 1
   Carnage - Pon 31 Sty, 2011
 
 Gdzie konkretnie jest tak napisane?
 Harpia - Pon 31 Sty, 2011
 
 obecnie jestem w pracy i niekoniecznie mam chwile, coby poszukac, ale jak tylko wroce do domu to poszperam i podesle linka
   Dziobak - Pon 31 Sty, 2011
 
 
  	  | DaRKeR napisał/a: |  	  | Banner to określenie karty, tak samo jak Building, czy Warrior. | 
 Ja się z tym w zupełności zgadzam, bo nielogicznym wydaje mi się robić takie ograniczenia, bo to tak samo, jakby w grze nie mogło być np. więcej niż 5 Warriorów.
 A jak przeszukiwałem forum i faq'a, nawet instrukcję po raz kolejny, nic takiego nie znalazłem.
 Ale lepiej się upewnić wcześniej...
 DaRKeR - Pon 31 Sty, 2011
 
 dobra powiem tak, nie wiem gdzie to pisało ale to bzdura
  Więc w gruncie rzeczy nie musisz szukać. 
 W decku można mieć 3 takie same karty.
 
 Jeśli natomiast karta zaraz przy swojej nazwie ma sztandar tak jak np. ta : http://deckbox.org/whi/Caradryan  (taki proporczyk czarny)
 to wtedy w decku możesz mieć 3 takie karty ale w danej chwili na stole tylko 1 taką kartę.
 
 
 ten proporczyk nie ma nic wspólnego ze słowem "Banner" na kartach.
 
 Jest natomiast opisany w instrukcji:
 Karty unikatowe *
 Niektóre karty są unikatowe. Takie karty zostały
 oznaczone fl agą przed nazwą karty.
 Jeśli gracz posiada już daną unikatową kartę w grze,
 nie może zagrać, przejąć kontroli nad lub umieścić w
 grze (poprzez efekt karty) kolejnej kopii tej karty. Jest
 jednak możliwe, aby obaj gracze posiadali w grze tę
 samą kartę unikatową jednocześnie. Jeśli dana karta
 unikatowa znajduje się na stosie kart odrzuconych
 gracza, ten gracz może zagrać kolejną kopię tej karty
 zgodnie z normalnymi zasadami.
 Harpia - Pon 31 Sty, 2011
 
 dla mnie nawet i lepiej
   zreszta jak to moja zona mowi: nie ma w faqu oficjalnym, to nie ma wcale
   
 ale obiecuje, ze jak juz sie przekopie to wam dam linka do tej dyskusji na ffg
   Harpia - Sro 02 Lut, 2011
 
 Witam, kłaniam się i przepraszam... namotałam
 Faktycznie dyskusja w tym temacie była na FFG, ale nie miałam racji
 Panowie odwołali się do "Rules of Play" gdzie stoi, że:
 
 "Traits: Special designators that have no rules, but may be affected by other cards in play"
 
 Ale chciłabym również podziękować sznownemu gronu, bo w końcu zaczęłam się wczytywać w zasady
  niektóre mocno mnie ucieszyły   
 |  |