galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Rajtarzy i Gwardia Elektorska

Oldster - Pią 18 Lut, 2011
Temat postu: Rajtarzy i Gwardia Elektorska
Jeżeli przesuwam Rajtarów (używając ich zdolności zamiast wkładać ich z ręki) do strefy gdzie jest już Gwardia Elektorska to czy odpala się zdolność Gwardii?
Deer Dance - Pią 18 Lut, 2011

Tak
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011

tak
Oldster - Pią 18 Lut, 2011

Czy w takim razie możliwe jest abym przy odpowiednio dużej ilości zasobów przesunął Rajtarów do strefy gdzie jest Gwardia, po odpaleniu efektu Gwardii przesunął ich gdzie indziej a potem znów do strefy z Gwardią (i tak kilka razy) nabijając power Gwardii??
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011

tak :)
Oldster - Pią 18 Lut, 2011

Super :) Ogromne dzięki
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011

Proszę :)
Kombinujesz w dobrą stronę :) jeszcze pokombinuj ze Świątynią Taala i skaczącymi rajtarami :)

Oldster - Pią 18 Lut, 2011

Super :) :) :) Jeżeli zrozumiałem twoją radę to mając w Królestwie Kapliczkę Taala i np trzy rozwinięcia, na początku tury przesuwam Rajtarów do królestwa, tam dostają bonus od Kapliczki, ja dostają trzy żetony zasobów więcej. Na koniec Fazy Królestwa, przesuwam Rajtarów do Misji i dostaję trzy karty więcej. Czy tak to działa??
DaRKeR - Pią 18 Lut, 2011

dokładnie tak :)
radaner - Sob 19 Lut, 2011

A ja mam pytanie odnośnie rajtarów : jak wypełniają jakąś misję i przesunie się ich to czy zasoby z nich spadają? Ostatnio miałem taką sytuację że gracz rajtarami którzy wypełniali misje przeszedł na pole bitwy i zagrał jednostkę z ręki na te misje, no i graliśmy że te zasoby nie spadają. Jak jest poprawnie?
Ravandil - Sob 19 Lut, 2011

Człowieku zerknij żesz do instrukcji albo do FAQ-a - przecież po to są. Ja wiem, że DaRKeR ma przydomek cierpliwy, ale z tego forum już się robi 1000 w kółko tych samych pytań i takich samych odpowiedzi.
Podpowiem Ci gdzie znaleźć -> FAQ -> Przesuwanie jednostek !

DaRKeR - Sob 19 Lut, 2011

zawsze jak jednostka opuści quest (chociażby na sekundę) to żetony spadają :)
morciba - Wto 22 Lut, 2011

Ravandil napisał/a:
Człowieku zerknij żesz do instrukcji.....


Według instrukcji radaner grał jak najbardziej prawidłowo. Jest tam napisane, że żetony zasobów spadają z misji jeśli jednostka opuści grę. Przesunięta jednostka nie opuszcza gry. Proponuję więcej wyrozumiałości :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group