galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Grudgebearer a Warta poległych

BonQ - Nie 20 Lut, 2011
Temat postu: Grudgebearer a Warta poległych
Witam wszystkich na forum :) to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :)

Moje pytanie brzmi następująco:
Jeżeli posiadam na stole: Grudgebearer i zagram Warta poległych i załóżmy że posiadam 5 jednostek na cmentarzu to jak one wejdą do gry i zejdą to mój kraś dostanie dodatkowych 5 surowców a co za tym idzie 5 młotków? czy tylko 1?

i jeszcze kolejne pytanie:
Czy mogę podpiąc pod jednostkę 3x Oathstone i jeżeli ta jednostak zostanie zniszczona to ciągne 12 kart?

z góry dziękuje za odopwiedz,
pozdrawiam Grzesiek

DaRKeR - Nie 20 Lut, 2011

tak dostaniesz tyle młotków ile spadło kraśków.
Tak możesz założyć 3 i dociągnąć 12 kart :)

BonQ - Nie 20 Lut, 2011

no to nie zakładając nowego tematu mam kolejne pytanko :)

Załóżmy że z ręki discardowałem w tej turze 5 jednostek na cmentarz. Następnie zagrałem Warta poległych , jak już jednostki weszły do gry i zagram Burying the Grudge to dostane normalnie 5 surowca za to że te jednostki wpadly na cmentarz? Czy jak są juz w grze w tej chwili a nie na cmentarzu to nie dostane nic?

Wiem, że pytania trochę mogą wydawać sie banalne ale chce rozwiać wszystkie moje wątpliwości... z góry dzięki :)

DaRKeR - Nie 20 Lut, 2011

dostaniesz tyle kasy ile jednostek weszło na discard w tej turze (nie ważne czy dalej tam są)
czyli tak dostaniesz 5 kasy w tym przypadku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group