galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - LELANSI i W poszukiwaniu nowych niewolników

ragathol - Pon 21 Lut, 2011
Temat postu: LELANSI i W poszukiwaniu nowych niewolników
Mam pytanie które wynikło podczas gry:

Na polu bitwy przeciwnika jest Lelansi i jednostka X
http://deckbox.org/whi/Lelansi

W mojej turze zagrywam na jednostkę X , 2 karty taktyki bez odpowiedzi przeciwnika:

Trucizna krwawego żaru http://deckbox.org/whi/Bloodburn%20Poison

i potem

Zew krwi http://deckbox.org/whi/Call%20the%20Blood

I tu jest moje pytanie, bo na karcie LELANSI nie ma napisane przy jej zdolności akcja. Czy jednostka X automatycznie wraca na rękę gracza? i co się dzieje jeśli chce użyć karty:

W poszukiwaniu nowych niewolników http://deckbox.org/whi/Seeking%20New%20Slaves

Bo mi się wydaje ze jeśli zdolność LELANSI to akcja a ja odpowiem swoją kartą to przejmuje jednostkę ( ostatnia zagrana = pierwsza rozpatrzona )

DaRKeR - Pon 21 Lut, 2011

Zdolność Lelansi jest efektem stałym, co powoduje że jak tylko jednostka ma być zniszczona to odpala się zdolność lelansi.
Czyli jednostka nie trafia na discard, bo zamiast tego trafia na rękę właściciela, czyli nie masz jak zagrać Seeking New Slaves :)

ragathol - Pon 21 Lut, 2011

Dzięki za info

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group