galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Inwazja - dyskusja ogólna - Proroctwo Zagłady Zmiana mechaniki rozgrywki

ragathol - Czw 03 Mar, 2011
Temat postu: Proroctwo Zagłady Zmiana mechaniki rozgrywki
Witam chce otworzyć temat odnośnie nowego dodatku i mechaniki gry. Skoro nowe wsparcia działają na strefy bez rozwinięć nasze i wroga, jak wygląda teraz rozgrywka?

Proszę o wypowiedzi, jak grać? inwestować w misje i dobierać więcej kart? czy rozgrywka nie jest pozornie dłuższa skoro rozwalimy rozwinięcia w jednej strefie to działa karta wsparcia moja i przeciwnika na tą strefę?

Fortep - Czw 03 Mar, 2011

ludzie będą grali bardziej na rozwinięciach i tyle, za to będzie sie szybciej talia przewijać:P
ragathol - Czw 03 Mar, 2011

To oczywiste, ale może ktoś się pochwali już jak wygląda gra z nową mechaniką. Bo przyznam ze na pewno jest ciekawie.
Czarny - Czw 03 Mar, 2011

Mechaniki to przecież w ogóle nie zmienia. Chyba chodzi Ci o styl gry :roll:

No cóż, trzeba będzie pamiętać, żeby w każdej turze podłożyć jakiś development i tyle. I być może w większości decków pojawią się jakieś karty do niszczenia developmentów. Chociaż ja osobiście uważam, że jeżeli ktoś nie ma w talii kart do zarzucania rozwinięć (albo ma ich mało), nie będzie specjalnie robił miejsca na nowe supporty, bo mu się to nie będzie opłacało. Moje zdanie jest takie, że nowe supporty są do wykorzystania pod konkretne talie, w których mają działać, natomiast nie są kartami "must be"

ragathol - Czw 03 Mar, 2011

Dokładnie chodzi o styl gry, trochę źle dobrałem słowa, ale takie 3 wsparcia DE gdzie obniżają WT o 1 to nieźle może namieszać, tak jak HE gdzie efekty kart jednostek nie są odpalane i wystawiasz w królestwie i misji a nawet na polu walki i wtedy odporność krasi sie nie odpala bo to efekt stały tak samo jak inne ich zdolności.
DaRKeR - Czw 03 Mar, 2011

Dobra pisze mail do Lukasa, bo moim zdaniem Odporności to ten support nie rusza, no i jest za dużo niewiadomych.
ragathol - Czw 03 Mar, 2011

Oj źle napisałem karta wsparcia nie musi być wcale w konkretnej strefie, aby tam działał efekt
ragathol - Czw 03 Mar, 2011

mi sie wydaje że efekt stały to wszystko co ma jednostka czyli odporność i kontratak też
Czarny - Czw 03 Mar, 2011

JAk dla mnie sprawa jest jasna. W angielskiej wersji jest napisane:
"Units in a zone with no developments lose all triggered abilities."
A odporność to nie jest "triggered ability", tylko jest permanentne.

DaRKeR - Czw 03 Mar, 2011

mówiłem na filmiku, sądzę że chodzi o akcje i ew. jakiś wymuszony, ale tak na prawdę nigdzie w zasadach nie używali słowa "abilities" więc zgaduj zgadula o co im kaman :D

wysłałem maila z prośbą o słów kilka na temat tego supportu :)

ragathol - Czw 03 Mar, 2011

chodzi o to czy słowo-klucz jest traktowane jako efekt stały karty jednostki, ale tego się niedługo dowiemy.
ragathol - Czw 03 Mar, 2011

to mam pytanie czy zdolność tej karty to efekt stały?

http://deckbox.org/whi/Lelansi

kowal85 - Sob 05 Mar, 2011

To jest triggered ability.

Po czym to poznać ?, otóż triggery odpalają się gdy zostanie osiągnięty jakiś wymagany warunek, w tym wypadku to efekt 'destroy unita', i w tej chwili odpala się trigger Lelansi.

DaRKeR - Sob 05 Mar, 2011

triggered ability to AKCJE i WYMUSZONE

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group