|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Szturm na Uthulan - Lśniąca Wieża
GambitG - Sro 16 Mar, 2011 Temat postu: Lśniąca Wieża
Czy jak mam wstawioną w królestwo tą jednostkę:
I dwie jednostki, które same sobie zadają obrażenia dla jakiegoś tam efektu, to w jaki sposób wszystko przebiega?
Początek mojej tury. Dwie moje jednostki strzelają w siebie dla jakiegoś efektu, mają po jednym obrażeniu na sobie. Odpalam wtedy akcję z Initiate i leczę ich. Zadaję teraz z glittering tower obrażenia. I właśnie tutaj pojawia się problem. Zadaję dwa obrażenia, bo dwie jednostki się wyleczyły, czy zadaję jedno obrażenie, bo to była jedna akcja leczenia?
Mordeczka - Sro 16 Mar, 2011 Temat postu: Re: Lśniąca Wieża
GambitG napisał/a: | Zadaję dwa obrażenia, bo dwie jednostki się wyleczyły, czy zadaję jedno obrażenie, bo to była jedna akcja leczenia? |
Masz przecież napisane "Za każdym razem, kiedy wyleczysz jednostkę...", nie ważne czy robisz to jedną akcją czy kilkoma akcjami, za każdą wyleczoną jednostkę zadajesz obrażenie.
DaRKeR - Sro 16 Mar, 2011
Q. If multiple units are healed by the same effect (e.g. Initiate of Saphery's ability), does the Tower's ability trigger once or once for each unit healed?
A. It triggers once for each unit healed. So if Greater Heal healed 3 units, you would get to do 3 instances of 1 damage assigned as you wish. Each 1 damage resolves individually, so a unit with Toughness 1 could cancel all 3 damage. (FAQ v1.1 and Lukas)
Mordeczka - Sro 16 Mar, 2011
Wychodzi na to, że źle zrozumiałem pytanie
Longer - Wto 24 Wrz, 2013
A jeśli posiadam dwie lśniące wieże? Za dwie wyleczone jednostki zadam cztery obrażenia?
Szoker - Sro 25 Wrz, 2013
Nie można mieć 2 tych kart w grze ponieważ są unikatowe.
|
|