galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Rip Dere 'Eads OFF!! + zdolnosci "enters play"

rwodzu - Pią 18 Mar, 2011
Temat postu: Rip Dere 'Eads OFF!! + zdolnosci "enters play"
Witam ponownie.

A oto pytanko: Czy gdy po uzyciu karty Rip Dere 'Eads Off (sorki ale nie mam polskiej nazwy) na której jest napisane: Action: Turn one target development faceup>If it is unit leave it in play and sacrifice it at the end of turn.Otherwise sacrifice it immediately." odslonie Grimgora, to jego zdolnosc zostanie odpalona (Forced: After this unit enters play, destroy all support cards and developments in each player's corresponding zone)?

DaRKeR - Pią 18 Mar, 2011

przeczytaj jakiekolwiek FAQ - Najczęściej zadawane pytania.
rwodzu - Pią 18 Mar, 2011

ok,znalazlem. Dzieki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group