|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Prośba o wyjaśnienie zasad kilku kart
Spasticink - Pon 21 Mar, 2011 Temat postu: Prośba o wyjaśnienie zasad kilku kart Pyt 1)
Nowicjusz z Saphery: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=3253
Lśniąca Wieża: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=3260
Większe Uzdrowienie: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=1055
sytuacja: Elf na początku tury leczy 1 dmg z np. 3 jednostek. Czy Wieża zada 3x1 dmg w tej sytuacji ? Jak przy Wieży zadziała W. Uzdrowienie ? Jedna uzdrowiona jednostka uruchomi 1 dmg ?
Pyt 2)
Płomienie Feniksa: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=3264
Początek naszej tury. Jeszcze nie nastąpiło oczyszczenie puli zasobów, zostało ich tyle aby zapłacić koszt Płomieni Feniksa.
Czy na początku tury, przed Fazą królestwa (w której następuje odłożenie niewykorzystanych zasobów i dobranie nowych), można wykorzystać pozostałości z poprzedniej tury aby cofnąć wszystkie jednostki za pomocą ww karty ?
Dalej. Jeżeli po zagraniu Płomieni w odpowiedzi przeciwnik zada śmiertelny dmg jakiejś naszej jednostce, to czy ona zginie, czy i tak wróci na rękę po przydzieleniu obrażeń ?
Pyt 3)
Jednostka została użyta do blokowania w walce. Po przydzieleniu i zadaniu obrażeń okazuje się że ww bloker zginie. Czy w takiej sytuacji gdy jednostka została użyta jako bloker i zadane zostały jej śmiertelne obrażenia, można jeszcze skorzystać w odpowiedzi z jej akcji (np. akcja Załogi Głazocisku: http://war.dbler.com/inde...rd&cardid=1066)
Ogólnie chodzi mi też o wykorzystanie akcji jednostki w momencie gdy posiada ona śmiertelne obrażenia (coś jak sytuacje z Magic The Gathering)
Pyt 4)
Czy bazowa dzikość z jednostki + dzikość z zagranej karty taktyki się sumują ?
Pyt 5)
Pomiot Itzla: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=5033
"Akcja: Kiedy ta jednostka atakuje, zniszcz wybraną jednostkę w broniącej się strefie, która otrzymała już obrażenia"
Rozpatrujemy oczywiście sytuację, że w atakowanej strefie jest jednostka z obrażeniami.
W którym momencie fazy Pola Bitwy rozpatrywana jest akcja ? W momencie wyboru Itzla na atakującego, przed deklaracją obrońców, czy po ich wybraniu ?
Jak rozumieć "broniacą się" strefę ? Gdy nastąpi wybór obrońców tej strefy czy po prostu atakowana strefa jest automatycznie rozumiana jako broniąca się ?
DaRKeR - Pon 21 Mar, 2011 Temat postu: Re: Prośba o wyjaśnienie zasad kilku kart
Strzelisz 3x po 1 dmg. Generalnie strzelasz za każdą uleczoną jednostkę, ale strzelasz osobno, czyli strzelasz po 1
Spasticink napisał/a: | Pyt 2)
Płomienie Feniksa: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=3264
Początek naszej tury. Jeszcze nie nastąpiło oczyszczenie puli zasobów, zostało ich tyle aby zapłacić koszt Płomieni Feniksa.
Czy na początku tury, przed Fazą królestwa (w której następuje odłożenie niewykorzystanych zasobów i dobranie nowych), można wykorzystać pozostałości z poprzedniej tury aby cofnąć wszystkie jednostki za pomocą ww karty ?
Dalej. Jeżeli po zagraniu Płomieni w odpowiedzi przeciwnik zada śmiertelny dmg jakiejś naszej jednostce, to czy ona zginie, czy i tak wróci na rękę po przydzieleniu obrażeń ? |
Oczywiście przed fazą królestwa i zresetowaniem zasobów, jest miejsce na akcje i można tam zagrać np. Płomienie feniksa (odsyłam do najnowszego FAQ, gdzie jest szczegółowo opisane gdzie są miejsca na akcje)
Jeżeli w odpowiedzi na płomienie, ktoś zabije Ci jednostkę, to płomienie jej nie cofną na rękę, bo ta już nie żyje i trafiła na discard.
Spasticink napisał/a: | Pyt 3)
Jednostka została użyta do blokowania w walce. Po przydzieleniu i zadaniu obrażeń okazuje się że ww bloker zginie. Czy w takiej sytuacji gdy jednostka została użyta jako bloker i dostała śmiertelne obrażenia, można jeszcze skorzystać z jej akcji poświęcenia jej dla efektu (np. akcja Załogi Głazocisku: http://war.dbler.com/inde...rd&cardid=1066)
Ogólnie chodzi mi też o wykorzystanie akcji jednostki w momencie gdy posiada ona śmiertelne obrażenia. |
Jeśli np. załoga głazocisku się broni, to po przydzieleniu obrażeń można skorzystać z jej akcji, przydzielone jej obrażenia przepadną, a te które ona przydzieliła, zostały już przydzielone.
Natomiast po zadaniu obrażeń nie masz już załogi (bo zginęła odrazu od zadanych obrażeń)
Spasticink napisał/a: | Pyt 4)
Czy bazowa dzikość z jednostki + dzikość z zagranej karty taktyki się sumują ? |
tak.
Spasticink napisał/a: | Pyt 5)
Pomiot Itzla: http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=5033
"Akcja: Kiedy ta jednostka atakuje, zniszcz wybraną jednostkę w broniącej się strefie, która otrzymała już obrażenia"
Rozpatrujemy oczywiście sytuację, że w atakowanej strefie jest jednostka z obrażeniami.
W którym momencie fazy Pola Bitwy rozpatrywana jest akcja ? W momencie wyboru Itzla na atakującego, przed deklaracją obrońców, czy po ich wybraniu ?
Jak rozumieć "broniacą się" strefę ? Gdy nastąpi wybór obrońców tej strefy czy po prostu atakowana strefa jest automatycznie rozumiana jako broniąca się strefa ? |
Broniąca się strefa to tak na prawdę Atakowana strefa. Zdolność Itzla powinna zostać odpalona po wyznaczeniu jej na atakującą jednostkę.
Widzę że jesteś z Sosnowca więc zapraszam do nas na Assault on Wrocław
Assault on Wrocław
Czarny - Pon 21 Mar, 2011 Temat postu: Re: Prośba o wyjaśnienie zasad kilku kart
DaRKeR napisał/a: |
Widzę że jesteś z Sosnowca więc zapraszam do nas na Assault on Wrocław
Assault on Wrocław |
Wszędzie ta propaganda
DaRKeR - Pon 21 Mar, 2011
tak to jest jak się pracuje na rekord frekwencyjny
dashi - Pon 21 Mar, 2011 Temat postu: Re: Prośba o wyjaśnienie zasad kilku kart
Czarny napisał/a: |
Wszędzie ta propaganda |
a co w dzisiejszych czasach można osiągnąć bez propagandy?
|
|