galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - obrońca zdjęty kartą cienia

Sandking - Wto 26 Kwi, 2011
Temat postu: obrońca zdjęty kartą cienia
Chciałem wyklarować jedną rzecz - w momencie kiedy obrońca zostanie zdjęty efektem karty cienia, to rozumiem, że taki atak należy traktować jako niebroniony? Nie można jak coś bronić jednego ataku dwiema postaciami?
Gość - Wto 26 Kwi, 2011

Tak, atak w takim przypadku jest niebroniony. Dla każdego wroga możemy wyznaczyć jednego obrońcę (chyba, że właśnie zagrana karta wydarzenia mówi co innego)
Sky - Wto 26 Kwi, 2011

Niestety/ na szczęście masz rację :) . Nie ma już komu przydzielić obrażeń. Atak jest niebroniony. Parę razy się o tym boleśnie przekonałem. W takiej sytuacji czasem cały plan rozsypuje się jak domek z kart :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group