galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Uthuk (?) i odrzucanie kart dla akcji

Sandking - Wto 17 Maj, 2011
Temat postu: Uthuk (?) i odrzucanie kart dla akcji
Dwa dość mgliste pytania.

1.Jest jeden ork (Uthuk czy jakoś tak), który powoduje, że podczas ataku dostaje tokena +2, ale czy wlicza się ten bonus do ataku, który dał mu takowy żeton?

2. Jedna zielona karta jest dodatkiem, której akcja pozwala odrzucać kartę by dostać +1 do wiary/obrony. Czy można odrzucić dowolną ilość kart?

Kulgan - Wto 17 Maj, 2011
Temat postu: Re: Uthuk (?) i odrzucanie kart dla akcji
Sandking napisał/a:

1.Jest jeden ork (Uthuk czy jakoś tak), który powoduje, że podczas ataku dostaje tokena +2, ale czy wlicza się ten bonus do ataku, który dał mu takowy żeton?

2. Jedna zielona karta jest dodatkiem, której akcja pozwala odrzucać kartę by dostać +1 do wiary/obrony. Czy można odrzucić dowolną ilość kart?


1. Tak - najpierw atakuje, a potem zadaje obrażenia. W momencie 1 kroku ataku (wybranie wroga) atakuje, dostaje żeton, podliczamy wartość ataku i obrony, zadajemy obrażenie lub obrażenia.

2. Tak, można - nie ma na niej ograniczenia, więc można to robić tyle razy, ile ma się kart w ręku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group