|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Prośba o sprostowanie odnośnie cytatu z FAQ
drapichrust - Sro 25 Maj, 2011 Temat postu: Prośba o sprostowanie odnośnie cytatu z FAQ Cytat: "P: Czy gracz może mieć w swojej talii karty ze sfery,
która nie pasuje do żadnej ze sfer jego bohaterów?
O. W instrukcji nie ma żadnego zapisu, który by to
zabraniał, jednak taki gracz musi odnaleźć sprytne
sposoby współdziałania kart, aby móc skorzystać
z takich „niepasujących” kart.
Jaki sposób? przecież skoro żaden bohater nie generuje zasobów ze strefy np Ducha to karty nie można zagrać ponieważ nie ma odpowiednich do tego zasobów...Czy może się mylę?
Vilk - Sro 25 Maj, 2011
W zasadzie masz rację, ale np:
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=2876
Michal - Sro 25 Maj, 2011
Przykłady:
najprostszy
Atak z zaskoczenia
"Akcja: Umieść w grze 1 kartę sprzymierzeńca ze swojej ręki. Jeśli pod koniec tej fazy ten sprzymierzeniec wciąż znajduje się w grze, cofnij go na swoją rękę."
Trochę inne
Brok Żelazna Pięść
"kiedy kontrolowany przez ciebie bohater krasnolud opuszcza grę, umieść w grze Broka Żelazną Pięść, wykładając go ze swojej ręki"
Brok pochodzi ze sfery ducha, a w sferze taktyki mamy np. Gimlego, który jest bohaterem - krasnoludem
No i trudniejsze
Stawić czoła
"Wybierz ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza kartę sprzymierzeńca o wydrukowanym koszcie X. Umieść tego sprzymierzeńca w grze pod swoją kontrolą (wybrany sprzymierzeniec może należeć do dowolnej sfery wpływów)"
Tylko wcześniej karta musi się znaleźć na wspomnianym stosie...
To tylko kilka
drapichrust - Sro 25 Maj, 2011
Dziękuje za wyjaśnienie i zobrazowanie na przykładach:)
|
|