| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Płomienie Tzeentcha - problem
Macieyeck - Sro 01 Cze, 2011 Temat postu: Płomienie Tzeentcha - problem 1 pytanie: co oznacza koszt X ?? Co łaska?? Czy płacić tylko poprzez lojalność??
2 pytanie: x obrażeń wybranej jednostce?? Czyli w sumie mogę zabić tym dowolną jednostkę w grze tak??
BonQ - Sro 01 Cze, 2011
Musisz zapłacić X surowca żeby strzelić X damage. (oczywiście koszty lojalności też muszą być spełnione)
X możesz sobie dowolnie ustalać (tylko musisz mieć z czego zapłacić) czyli jeżeli masz np 8 surowca to możesz zadać od 0 do 8 obrażeń płacąc odpowiednio za czar od 0 do 8 surowców.
ygeth - Czw 02 Cze, 2011
X = X. Zawsze
Czarny - Sro 08 Cze, 2011
Nie prawda, widzę, że kolega Ygeth nie doczytał FAQ
W przypadku użycia na przykład Dominacji Slaanesha X=0
|
|