galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Beravora a Zaklęty Strumień

Galron - Pon 13 Cze, 2011
Temat postu: Beravora a Zaklęty Strumień
Jestem skołowany.
Czy mogę wykorzystać akcję Beravory i pociągnąć 2 karty, jeżeli aktywnym obszarem jest Zaklęty Strumień, którego treść zabrania dociągania kart?
Czy wyjaśnienie faq, w spawie spornych zasadach mam traktować tak, ze wybieram sobie sam, który efekt karty działa najpierw?

DaRKeR - Pon 13 Cze, 2011

to bardzo proste, nawet jak użyjesz jej zdolności to nie możesz dobrać kart :)
Redgarex - Pon 13 Cze, 2011

Po prostu nie można dociągać kart. Było by sprecyzowane jeżeli chodziło by tylko o dociąg w fazie zasobów. Tak że niestety... :p
Galron - Pon 13 Cze, 2011

Hmmm. To dlaczego oficjalne faq mówi inaczej i jeżeli są dwie przeciwne zasady to gracz wybiera, który efekt działa najpierw?

Treść faq:
Cytat:

Kolejność wykonywania akcji
równoczesnych
Jeżeli dwa, lub więcej, sprzecznych ze sobą efektów
miałoby zadziałać równocześnie, pierwszy gracz
decyduje w jakiej kolejności efekty są rozgrywane.

Redgarex - Pon 13 Cze, 2011

Ale że jak? :p Nie możesz dociągać kart gdy ten jest aktywnym obszarem i nie wiem czego tu nie rozumieć :P Chcesz zrobić tak że najpierw dociągasz karty a potem rozpatrujesz efekt że nie możesz ich dociągać (już po pociągnięciu kart)? Trochę bez sensu :P
kufel - Wto 14 Cze, 2011

Gdyby zdolność Nadobnej Niewiasty była "Odpowiedzią:" to można by było pociągnąć w odpowiedzi na podróż do Zaklętego Strumienia a tak to nie.
crabtree - Wto 14 Cze, 2011
Temat postu: Re: Beravora a Zaklęty Strumień
Galron napisał/a:
Jestem skołowany.
Czy mogę wykorzystać akcję Beravory i pociągnąć 2 karty, jeżeli aktywnym obszarem jest Zaklęty Strumień, którego treść zabrania dociągania kart?

Zaklęty Strumień daje efekt trwały który jest zawsze przed wszelkimi akcjami gracza, więc nie można dociągać kart.

Galron - Wto 14 Cze, 2011

Ok. Trochę zapędziłem się z interpretowaniem zasad. Przyznaje racje, po dłuższym zastanowieniu, priorytet karty z efektem stałym jest większy od zdolności bohaterów. Dzięki za rozwianie wszelkich wątpliwości.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group