|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Legendy - Wojenne ogary
Susa - Wto 19 Lip, 2011 Temat postu: Wojenne ogary Wojenne ogary nr 32
Akcja: Kiedy ta jednostka wchodzi do gry, odkryj [symbol Chaosu] legendę albo jednostkę ze swojej ręki. Jeśli to zrobisz, zadaj 2 obrażenia wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie.
Czy kiedy odkrywam jednostkę, to musi to być jednostka Chaosu czy dowolna?
Zoax - Wto 19 Lip, 2011
Musi to być jednostka chaosu lub legenda chaosu.
Gość - Sob 05 Maj, 2012
No ok... ale mam jeszcze jedno pytanie do tej karty.
"Odkryj" - ?
Czy to znaczy wystawienie do gry (po zapłaceniu kosztu) jednostki lub legendy czy odkrycie jej z rozwinięcie a potem odrzucenie, czy odkrycie z ręki a potem odrzucenie?
kufel - Sob 05 Maj, 2012
Odkryj z ręki a potem zakryj i zostaw na ręce
Gość - Pon 07 Maj, 2012
dzięki - dopiero się uczę ;p
a mam jeszcze jedno pytanie - tak na szybko - "obrażenia nieanulowane" dokładna definicja zastosowania tego stwierdzenia w grze?
Dzięki z góry.
DaRKeR - Pon 07 Maj, 2012
nie da się ich anulować w żaden sposób i żadną kartą/zdolnością!
Gość - Pon 07 Maj, 2012
Czy negują też odporność krasnoludów?
Gość - Pon 07 Maj, 2012
I zapomniałem jeszcze o tym: Czy można przenieść obr nieanulowanie na inną jednostkę - tak jak mają krasnoludy?
DaRKeR - Pon 07 Maj, 2012
Odporność też nie anuluje, nieanulowalnych obrażeń - dlaczego ? Bo są nieanulowalne
W grze natomiast występując 2 pojęcie przesuwania obrażeń, jedno to redirect (przekierowanie), drugie to move (przesunięcie)
Tak jak w przypadku przesunięcia sprawa jest prosta, bo przesuwamy już zadane obrażenia, zatem nie ważne jakie były w momencie zadawania.
Tak z przekierowaniem jest trochę inaczej, bo przekierowujemy obrażenia przed zadaniem, nie anulujemy ich, więc ta zdolność nie podlega pod anulowanie. Zatem jeśli przekierujemy np.2 obrażenia nieanulowalne, to nowy cel dalej musi sobie poradzić z 2 obrażeniami nieanulowalnymi.
|
|