galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - wymuszony: na karcie wyprawy

brzozek - Nie 31 Lip, 2011
Temat postu: wymuszony: na karcie wyprawy
pytanko. czy zrealizowanie słowa kluczowego "wymuszony" z karty wyprawy które brzmi: "na początku fazy wyprawy odkryj dwie karty (...) - to zdaje się jest karta 2B z osatniego dodatku ... więc czy ten efekt wymuszony należy również rozstrzygnąc jeśli jest aktywny obszar? czy tylko wtedy jeśli realizuje się podróż na kartę wyprawy?
pozdr,
sz

Karharoth - Nie 31 Lip, 2011

"Na początku Fazy Wyprawy", czyli tuż przed przydzielaniem postaci do wyprawy, beż względu czy na mamy jakiś aktywny obszar w grze.
brzozek - Nie 31 Lip, 2011

Karharoth napisał/a:
"Na początku Fazy Wyprawy", czyli tuż przed przydzielaniem postaci do wyprawy, beż względu czy na mamy jakiś aktywny obszar w grze.


dzięki :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group