|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Maska Slanesha a rozwinięcia Kairosa
Amarok - Pią 05 Sie, 2011 Temat postu: Maska Slanesha a rozwinięcia Kairosa Hej!
Czy Maska Slanesha może spaczyć wszystkie rozwinięcia przeciwnika, gdy Kairos jest na stole? Wg. mnie nie może, bo te rozwinięcia nie mają nazwy ale niech wypowiedzą się specjaliści.
lanowiec - Pią 05 Sie, 2011
można spaczyć rozwinięcia które kaior ZMIENIA w jednostki, a mimo to liczą się jako rozwinięcia. To że nie mają nazw to nic, ważne jest to że rozwinięcia zmienia sięw jednostke, czyli wszystko co działa na jednostke działa i na nie.
Harpia - Pią 05 Sie, 2011
moim zdaniem nie moze, wlasnie z tej przyczyny, ze rozwiniecia zmienione w jednostki nie maja nazw, a tego tyczy sie akcja maski...
"Limit one Hero per zone. Action: At the beginning of your turn, each player names a unit. Corrupt all copies of the named units."
ygeth - Pią 05 Sie, 2011
Nawet się nad tym nie zastanawiałem . Normalnie można by spaczyć takie rozwinięcie ale tekst na Masce Slanesha na to nie pozwala.
lanowiec - Pią 05 Sie, 2011
ale ta jednostka ma nazwe "rozwinięcie":D
Harpia - Pią 05 Sie, 2011
moim zdaniem nie. rozwiniecie jest nazwa karty a nie jednostki, tak jak support, unit, tactic, legend...
Dziobak - Pią 05 Sie, 2011
Przyłączam się do zwolenników nie-spaczania-rozwinięcia, chociaż pomysł na spaczanie developek bylby fajny ;]
ermidius - Pią 05 Sie, 2011
imho rozwiniecie jak staje się unitem dostaje nazwę rozwiniecie, unit nie może nie mieć nazwy
Harpia - Pią 05 Sie, 2011
sa karty ktorymi moznaby spaczyc te developki (przy zalozeniu ze na stole jest Kairos), np.:
http://deckbox.org/whi/Blood%20Summoning
http://deckbox.org/whi/Esli%27an
a bardzo fajny wydaje sie w tym konkretnym przypadku quest:
http://deckbox.org/whi/Extending%20the%20Wastes
bo taka jednostka z developmentu nie ma printed cost (czyli traktujemy to jako 0)
Amarok - Pią 05 Sie, 2011
ermidius napisał/a: | imho rozwiniecie jak staje się unitem dostaje nazwę rozwiniecie, unit nie może nie mieć nazwy |
Gdzie jest napisane, że jednostka nie może nie mieć nazwy?
Wg. mnie maska na 100% nie działa na rozwinięcia Kairosa.
ermidius - Pią 05 Sie, 2011
Str.6
Zdjęcie karty jednostki
Punkt 1 z strzałką wskazujący nazwę jednostki ergo aby karta była traktowana za jednostkę musi mieć nazwę.
DaRKeR - Pią 05 Sie, 2011 Temat postu: Re: Maska Slanesha a rozwinięcia Kairosa
Amarok napisał/a: | Hej!
Czy Maska Slanesha może spaczyć wszystkie rozwinięcia przeciwnika, gdy Kairos jest na stole? Wg. mnie nie może, bo te rozwinięcia nie mają nazwy ale niech wypowiedzą się specjaliści. |
Dobra rozwieje wasze wątpliwości, rozwinięcia zmienione w unity, nie mają lojalności, kosztu, ani nazwy. Dlatego karty które odnoszą się do lojalności, kosztu, nazwy, + printed power, printed hp etc. nie działają na takie rozwinięcia.
Zatem Maska nie możesz spaczyć rozwinięć.
czegoj - Sro 18 Sty, 2012
Podłączę się pod temat.
Czy jak przeciwnik ma na stolę Maskę Slanesha to mogę wybierać nazwę jednostki, która już mam spaczoną? I przy okazji najpierw jest spaczanie, czy najpierw jest odspaczanie? Proszę o w miarę konkretną odpowiedź znawców tematu.
Ravandil - Sro 18 Sty, 2012
Możesz wybierać jakąkolwiek nazwę, czy jest spaczona czy nie nie ma tu nic do rzeczy. Odspaczowywanie ma miejsce na początku fazy królestwa, a akcja z maski na początku tury jeśli o to pytasz.
|
|