|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Zaklinacz koni
Petronikus - Sob 27 Sie, 2011 Temat postu: Zaklinacz koni Na karcie jest napisane "Odrzuć zaklinacza koni... aby przygotować wybranego bohatera". Czy ja mam go odrzucić z ręki czy jak jest na stole i zapłaciłem za niego 2 kasy to go odrzucam na stos kart zużytych?
Kulgan - Sob 27 Sie, 2011
"Odrzuć" oznacza, że odrzucasz go ze stołu, po wcześniejszym zagraniu.
kufel - Sob 27 Sie, 2011
Dokładnie, "odrzuć" tyczy się kart w grze, "odrzuć z ręki" kart na ręce
|
|