|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Zhufbarscy Inżynierowie
choczkins - Wto 01 Lis, 2011 Temat postu: Zhufbarscy Inżynierowie Mam takie pytanie.
Mam wyłożonych na stół Zhufbarskich Inżynierów jako rozwinięcie, załóżmy w jakiś sposób to rozwinięcie trafia na stos kart odrzuconych, czy zadziała wtedy ich efekt wymuszony (przeciwnik musi poświecić jednostkę w odpowiadającej strefie)?
Z tego co przeglądałem zasady i FAQ to tak powinno być, jednak nie jestem do końca pewny co do mojej interpretacji.
DaRKeR - Wto 01 Lis, 2011
Niestety nie zadziała,
w tym wypadku grę opuszcza rozwinięcie, a na discard wchodzi jednostka z gry. Trigger jest gdy jednostka opuszcza grę zatem nie zadziała.
|
|