galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Doombull pytanie

anihilius - Czw 10 Lis, 2011
Temat postu: Doombull pytanie
Hej,
Ostatnio składając testową talię zastanawiałem się nad działaniem karty:
http://deckbox.org/whi/Doombull
Opis karty:
Action: When this unit leaves play, deal 4 damage to target unit in any corresponding zone.

Czy jeśli byka położę jako developke a potem poświęcę/cofnę na rękę, to czy zada on 4 obrażenia? Skoro jako developka jest on w grze a potem ją opuszcza to chyba można to tak rozegrać?

Pozdrawiam

kufel - Czw 10 Lis, 2011

Nie zadaje, poświęcasz development i to on spada do discarda/wraca na rękę, nie Doombull.
anihilius - Czw 10 Lis, 2011

ok, dzięki. Trzeba będzie inaczej kombinować :twisted:
DaRKeR - Czw 10 Lis, 2011

w takich wypadkach trzeba sobie to że tak powiem rozpisać na różne efekty w grze.

jest niszczona developka, grę opuszcza developka. na discard wchodzi jednostka (z gry)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group