galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Keeper of the Flame pytanie

metatron - Czw 10 Lis, 2011
Temat postu: Keeper of the Flame pytanie
Czy mogę odpalić akcie Keeper of the Flame jeżeli ma na sobie już jedno obrażenie?
Czy mogę doprowadzić do śmierci Dreamer of Dragons dając mu 3 młotki na raz?

Ravandil - Czw 10 Lis, 2011

1. Tak możesz
2. Tak, akcję możesz odpalić kilka razy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group