galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Zasad działania Korhila i obóz zwiadowców

metatron - Sob 12 Lis, 2011
Temat postu: Zasad działania Korhila i obóz zwiadowców
Mam klika pytań które mnie nurtują.

Jak zadziała Korhil przy ataku jeżeli na stole jest wsparcie obóz zwiadowców?
Czy podglądam dwie karty i jeżeli to są jednostki elfickie o koszcie 3 lub mniejszym to wchodzą obie? Czy tylko jedna z nich?
Co się dzieje jeżeli w jednym ataku jest Tiranocki Rydwan i Korhil? Podglądam jedna kartę na Korhila i np. jest to taktyka. Odkładam ja na miejsce i dopiero później mogę odpalić zdolność Tiranockiego Rydwana. Czy dla jednego i drugiego losuję pierwszą kartę a później jeżeli nie są to jednostki odkładam na miejsce?

Z góry dzięki za odpowiedź.

DaRKeR - Sob 12 Lis, 2011
Temat postu: Re: Zasad działania Korhila i obóz zwiadowców
metatron napisał/a:
Mam klika pytań które mnie nurtują.

1.Jak zadziała Korhil przy ataku jeżeli na stole jest wsparcie obóz zwiadowców?
Czy podglądam dwie karty i jeżeli to są jednostki elfickie o koszcie 3 lub mniejszym to wchodzą obie? Czy tylko jedna z nich?
2.Co się dzieje jeżeli w jednym ataku jest Tiranocki Rydwan i Korhil? Podglądam jedna kartę na Korhila i np. jest to taktyka. Odkładam ja na miejsce i dopiero później mogę odpalić zdolność Tiranockiego Rydwana. Czy dla jednego i drugiego losuję pierwszą kartę a później jeżeli nie są to jednostki odkładam na miejsce?

Z góry dzięki za odpowiedź.


Obóz zwiadowców działa na "Search" "wyszukaj", a na korhilu jest "reveal" "odkryj" zatem obóz nie zadziała.
2. Akcje wylądują na stos i obie odkryją tą samą kartę w kolejności rozpatrywania.
Tylko w wypadku gdy 1 wyciągnie jednostkę, to drugi może zajrzeć na następną kartę.

Pozdr.

metatron - Sob 12 Lis, 2011

Szkoda, że to tak wygląda bo Korhil mógłby być grywalny razem z obozem zwiadowców.
Dzięki za odpowiedź.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group