|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
darecki - Nie 13 Lis, 2011 Temat postu: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar http://deckbox.org/whi/Iron%20Discipline
http://deckbox.org/whi/Church%20of%20Sigmar
czy "kazda inna akcja" i "efekt kart" to rowniez np. akcje jednostek ktorych aktywowanie nic nie kosztuje? i w takim wypadku KAZDA akcja ktora nie wymagana placenia zasobow bedzie wymagac jednego (w przypadku kosciola)?
DaRKeR - Nie 13 Lis, 2011
Każdy efekt (nie ważne jest źródło) który celuje w Twoją jednostkę (Target Unit) musi dopłacić za kościół.
W przypadku Iron Discipline, musi dopłacić 4 albo akcja jest anulowana.
darecki - Nie 13 Lis, 2011
ok czyli jakiekolwiek akcje ktore nic nie kosztuja nagle kosztuja jeden zeton zasobow?
i jeszcze: http://deckbox.org/whi/Shield%20of%20Saphery chroni przed wszystkimi zdarzeniami po slowie "Akcja"? czyli bez wymuszonych i efektow trwalych?
DaRKeR - Pon 14 Lis, 2011
Ta jednostka nie może być celem efektów kart przeciwnika, nie ważne czy jest to efekt wymuszony czy akcja, tyle że nie zagrasz tego w odpowiedzi na efekt wymuszony musiałbyś zagrać to wcześniej.
darecki - Pią 25 Lis, 2011
ok to jeszcze pytanka odnosnie efektow kart:
- czy odrzucenie karty w wyniku ZWIADU jest traktowane jako efekt karty?
- mam na stole 2 x http://deckbox.org/whi/True%20Mage, odpalam akcje jednej karty, odpalam akcje drugiej, wrzucam rozwiniecie - rozpatrujemy - zeton zasobow trafia i na jedna karte i na druga, correct?
Ravandil - Pią 25 Lis, 2011
1. tak
2. correct
Harpia - Pią 25 Lis, 2011
2. tak, ale w kolejności development, akcja i akcja
darecki - Wto 29 Lis, 2011
a co w sytuacji kiedy na dana jednostke rzucam http://deckbox.org/whi/Bathe%20in%20Blood
czy moge nastepnie ja poswiecic uzywajac Slave Pen'a? wg mnie tak bo jednostka jest caly czas w grze a ulega poswieceniu dopiero pod koniec tury czyli moze byc targetowana przeze mnie badz przeciwnika
kufel - Wto 29 Lis, 2011
Możesz poświęcić, podobnie jak jednostkę na którą rzucisz Eksperymenty
|
|