galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Iron Discipline i Chutrch of Sigmar

darecki - Nie 13 Lis, 2011
Temat postu: Iron Discipline i Chutrch of Sigmar
http://deckbox.org/whi/Iron%20Discipline

http://deckbox.org/whi/Church%20of%20Sigmar

czy "kazda inna akcja" i "efekt kart" to rowniez np. akcje jednostek ktorych aktywowanie nic nie kosztuje? i w takim wypadku KAZDA akcja ktora nie wymagana placenia zasobow bedzie wymagac jednego (w przypadku kosciola)?

DaRKeR - Nie 13 Lis, 2011

Każdy efekt (nie ważne jest źródło) który celuje w Twoją jednostkę (Target Unit) musi dopłacić za kościół.

W przypadku Iron Discipline, musi dopłacić 4 albo akcja jest anulowana.

darecki - Nie 13 Lis, 2011

ok czyli jakiekolwiek akcje ktore nic nie kosztuja nagle kosztuja jeden zeton zasobow?

i jeszcze: http://deckbox.org/whi/Shield%20of%20Saphery chroni przed wszystkimi zdarzeniami po slowie "Akcja"? czyli bez wymuszonych i efektow trwalych?

DaRKeR - Pon 14 Lis, 2011

Ta jednostka nie może być celem efektów kart przeciwnika, nie ważne czy jest to efekt wymuszony czy akcja, tyle że nie zagrasz tego w odpowiedzi na efekt wymuszony musiałbyś zagrać to wcześniej.
darecki - Pią 25 Lis, 2011

ok to jeszcze pytanka odnosnie efektow kart:

- czy odrzucenie karty w wyniku ZWIADU jest traktowane jako efekt karty?
- mam na stole 2 x http://deckbox.org/whi/True%20Mage, odpalam akcje jednej karty, odpalam akcje drugiej, wrzucam rozwiniecie - rozpatrujemy - zeton zasobow trafia i na jedna karte i na druga, correct?

Ravandil - Pią 25 Lis, 2011

1. tak
2. correct

Harpia - Pią 25 Lis, 2011

2. tak, ale w kolejności development, akcja i akcja :D
darecki - Wto 29 Lis, 2011

a co w sytuacji kiedy na dana jednostke rzucam http://deckbox.org/whi/Bathe%20in%20Blood

czy moge nastepnie ja poswiecic uzywajac Slave Pen'a? wg mnie tak bo jednostka jest caly czas w grze a ulega poswieceniu dopiero pod koniec tury czyli moze byc targetowana przeze mnie badz przeciwnika

kufel - Wto 29 Lis, 2011

Możesz poświęcić, podobnie jak jednostkę na którą rzucisz Eksperymenty :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group