|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - pytanie o faze pola bitwy
Owsianka - Pon 16 Sty, 2012 Temat postu: pytanie o faze pola bitwy Dzis podczas gry pojawil sie pewien problem. Mianowicie podczas ataku orkami pod koniec fay rozdawania obrazen atakujacymi jednostkami przeciwnik rzucil taktyke zabijajac mi jednoske ktora miala juz na sobie obrazenia. Dzieki niej inne moje jednostki mialy bonusy do ataku.
Moje pytanie brzmi: czy jesli pod koniec tej fazy przeciwnik zabija mi ta jednotke dzieki ktorej inne jednostki zyskiwaly wiecej ataku nadal mam zwiekszone obrazenia pozostalych jednostek czy musze ponownie przydzielic obrazenia biorac pod uwage juz obnizona sile jednostek ??
Z gory dziekuje za odpowiedz.
upadlyBankowiec - Pon 16 Sty, 2012
Wg mnie jeśli obrażenia zostały przyznane a następnie rzucono tą akcję, to są one zadawane w takiej liczbie, w jakiej zostały przydzielone.
Prawo nie działa wstecz;)
Pzdr
Dziobak - Wto 17 Sty, 2012
Yup.
Jeśli zagrałby tą kartę przed przydzielaniem obrażeń, miałbyś normalny atak.
Po przydzieleniu obrażeń są one niezależne od źródła, a co za tym idzie, nie interesuje cię skąd się wzięły na danej jednostce, po prostu tam są. Na tej samej zasadzie - jeśli zniszczyłby wszystkie twoje jednostki po przydzieleniu obrażeń, i tak oberwie.
Owsianka - Wto 17 Sty, 2012
Rozumiem. Wielkie dzieki za odpowiedz.
Czy analogicznie rzecz biorac taktyki zwiekszajace/obnizajace sile ataku tez musimy rzucic przed rozdawaniem obrazen w momencie deklaracji ze atakujemy?
Taka taktyka rzucona pod koniec fazy rozdawania obrazen nie dziala?
upadlyBankowiec - Wto 17 Sty, 2012
Tak, należy ją zagrać przed przydzieleniem obrażeń.
Owsianka - Wto 17 Sty, 2012
Wielkie dzieki za odpowiedz.
Fajnie, ze mozna liczyc na tym forum na szybka pomoc ...
Venar - Sro 01 Lut, 2012
Nie jestem do końca przekonany. Czy to znaczy że po przydzieleniu obrażeń (nie zadaniu) nie można zagrać kart taktyki zwiększające siłę ataku?
Dziobak - Sro 01 Lut, 2012
Można, ale mija się to z celem. Ostatni moment, gdy ma to ręce i nogi to okno akcji między wybraniem obrońców a przydzielaniem obrażeń.
DaRKeR - Sro 01 Lut, 2012
Venar napisał/a: | Nie jestem do końca przekonany. Czy to znaczy że po przydzieleniu obrażeń (nie zadaniu) nie można zagrać kart taktyki zwiększające siłę ataku? |
Tak jak napisał Dziobak, jeśli zagrasz to po przydzieleniu, to owszem ta jednostka będzie miała więcej młotków, ale tych dodatkowych młotków już nie przydzielisz bo moment przydzielania już minął.
|
|