galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - LEGOLAS

tr000tyl - Wto 24 Sty, 2012
Temat postu: LEGOLAS
witam chyba się już o to pytałem - ale zapytam jeszcze raz żeby się upewnić
jeśli legolas zabije jakiegoś wroga to na obecną wyprawę kładę 2 PP
a co się dzieje jak mam aktywny obszar ? te żetony idą na obszar który jest buforem czy prosto na wyprawę?

Avael - Wto 24 Sty, 2012

Jeżeli nie masz aktywnego obszaru, żetony kładziesz na wyprawę.
Jeżeli masz aktywny obszar, żetony kładziesz właśnie na niego.
Jeżeli np. na aktywnym obszarze brakuje Ci jednego żetonu aby go zbadać, jeden żeton dokładasz do tego obszaru (dzięki czemu zostaje zbadany) a drugi przechodzi na wyprawę.

Kacper86 - Wto 24 Sty, 2012

Dokładnie tak jak mowi Avael.

To samo pytanie znajduje się w FAQ 1.2, "Najczęściej zadawane pytania":

Cytat:
P: Czy efekt Legolasa (ZP 5) umieszcza żetony postępu
na aktywnym obszarze jeśli ten jest dostępny?
O: Tak. Żetony postępu zawsze należy umieszczać na
aktywnym obszarze zamiast na wyprawie, chyba że
zdolność wyraźnie wskazuje, aby pominąć aktywny
obszar.

tr000tyl - Wto 24 Sty, 2012

czyli tak jak myślałem - dzięki :)
Papas104 - Wto 11 Cze, 2013

Avael napisał/a:

Jeżeli np. na aktywnym obszarze brakuje Ci jednego żetonu aby go zbadać, jeden żeton dokładasz do tego obszaru (dzięki czemu zostaje zbadany) a drugi przechodzi na wyprawę.

skad taki pomysl ze zeton postepu przechodzi na wyprawe??

TomB - Wto 11 Cze, 2013

Papas104 napisał/a:
skad taki pomysl ze zeton postepu przechodzi na wyprawe??

Legolas kładzie żetony na wyprawie, chyba że mamy aktywny obszar, a ze strony 14 instrukcji wiemy, że w takim przypadku najpierw kładziemy żetony postępu na aktywnym obszarze, aż do jego zbadania, a pozostałe żetony kładziemy na karcie wyprawy.

Papas104 - Wto 11 Cze, 2013

Dzieki.Ja wlasnie gralem tak ze nadmiarowe zetony postepu poprostu przepadaly;/

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group