| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Grudgeborn Fury i Gyrocopter
pantooh - Czw 22 Mar, 2012 Temat postu: Grudgeborn Fury i Gyrocopter witam,
to mój pierwszy post, darujcie jeśli pytanie było a nie znalazłem : ) a więc:
Gyrocopter
czy żyro pozwala mi zaatakować polem bitwy + jednostką z innej strefy, która ma ten dodatek? czyli traktuje jednostki z misji i królestwa z dołączonym dodatkiem jakby byly na polu bitwy?
Grudgeborn Fury
atakuje jednostkami z każdej strefy (traktuje je jakby wszystkie były na polu bitwy) czy wybieram strefę która chce zaatakować?
piotrest - Czw 22 Mar, 2012 Temat postu: Grudgeborn Fury i Gyrocopter 1. Jednostka z dołączonym do niej Zyrokopterem może atakować z dowolnej strefy podczas fazy pola bitwy.
2. Wszystkie jednostki ze wszystkich twoich stref możesz wybrać na atakujących podczas fazy pola bitwy.
pantooh - Czw 22 Mar, 2012 Temat postu: Re: Grudgeborn Fury i Gyrocopter
| piotrest napisał/a: | 1. Jednostka z dołączonym do niej Zyrokopterem może atakować z dowolnej strefy podczas fazy pola bitwy.
2. Wszystkie jednostki ze wszystkich twoich stref możesz wybrać na atakujących podczas fazy pola bitwy. |
no dzieki za przetlumaczenie kart ;p chodzilo mi o to ze te karty nie maja takiego samego dzialania?
tj.:
mając 2 jednostki w polu bitwy i 1 w królestwie
a) dorzucając żyro do jednostki z królestwa w fazie stolicy mogę w fazie pola bitwy mogę zaatakować tymi 2 z strefy bitwy albo tą 1 z królestwa
b) rzucając taktykę gudgeborn mogę zaatakować wszystkimi 3 jednostkami
tak?
i jeszcze jedno pytanie:
karta
czy dobrze rozumiem, że to jest pewien sposób na leczenie? karta staje się rozwinięciem, więc otrzymane obrażenia z niej spadają?
Ravandil - Pią 23 Mar, 2012
Możesz jednostką z żyro atakować wraz z innymi jednostkami z pola bitwy w fazie bitwy.
Tak, jak Treekin staje się rozwinięciem to obrażenia spadają z niego.
pantooh - Pią 23 Mar, 2012
ok, dzięki za odpowiedzi
|
|