galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Karta Celu + karta strzeżona

Kinga37 - Pią 30 Mar, 2012
Temat postu: Karta Celu + karta strzeżona
Witajcie. Mamy taki oto kłopot z zasadami.

Czy jeśli w wyniku innej karty (Strażnik Lochu) muszę z powrotem wtasować do TS niezdobytą kartę celu, to czy karta jej strzegąca też jest wtasowywana czy pozostaje w strefie przeciwności?

Z góry dziękuję za pomoc!

100ch - Pią 30 Mar, 2012

Karta strzegąca celu zostaje. Znów sugestia za "Lord of the Rings LCG Comprehensive Card Reference & Unofficial FAQ".

Cytat opisu do Dungeon Jailor (Strażnik Lochu):

If a guarded Objective is chosen, the attached Location/Enemy remains in
the staging area but the Objective is removed. When the Objective is
later revealed, the Guarded keyword should be executed again.
Be warned: the re-shuffled Objective card could come out as a shadow
card and then get discarded and it won't be available again until you re-
shuffle the entire encounter deck.

Kinga37 - Pią 30 Mar, 2012

Serdeczne dzięki za pomoc. Jeśli karta strzegąca zostaje tzn. że źle graliśmy i z przyjemnością powtórzymy scenariusz :-)

Proszę zamknąć temat.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group