galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - "Defend tor Aendris"

picek - Nie 15 Kwi, 2012
Temat postu: "Defend tor Aendris"
Czy jeżeli jednostka na misji "Defend tor Aendris" broni się i ginie zdobywa zasoby czy nie? Czy jeżeli ginie dodatkowo usuwamy wszystkie zasoby z tej karty misji?
Dziobak - Nie 15 Kwi, 2012

Nie ma jednostki na misji = nie może być na misji żetonów
koniec - Pon 16 Lip, 2012

witam, jestem nowy w tej grze i też mam jedno pytanie odnośnie tej karty:
zapisie znajduje się ,,każda jednostka, która wypełnia tę Misję [...]" czy znaczy to że do tej misji mogę przypisać więcej niż jedną(jak jest normalnie/standardowo) jednostkę?

Dziobak - Pon 16 Lip, 2012

Nie możesz podpiąć pod misję więcej niż jedną jednostkę. 'Każda jednostka' w tym wypadku po prostu oznacza dowolną jednostkę wystawioną na tej misji.
Nilis - Sro 08 Sie, 2012

koniec napisał/a:
witam, jestem nowy w tej grze i też mam jedno pytanie odnośnie tej karty:
zapisie znajduje się ,,każda jednostka, która wypełnia tę Misję [...]" czy znaczy to że do tej misji mogę przypisać więcej niż jedną(jak jest normalnie/standardowo) jednostkę?


taki zapis daje twórcom spore możliwości na przyszlość. W kolejnym cyklu może wyjść np. karta, która pozwoli nam umieścić dwie jednostki na misji? nie wiadomo co jeszcze wymyślą twórcy:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group