galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Działanie zarazy nurgla

picek - Pon 11 Cze, 2012
Temat postu: Działanie zarazy nurgla
Czy zarazę nurgla w przypadku spaczonych jednostek należy rozpatrywać jako zadanie 2x po 1 obrażenie czy 1x 2 obrażenia? Ma to znaczenie w przypadku spaczonej jednostki z odpornością 1.
Dziobak - Pon 11 Cze, 2012

Jeden raz. Dwa obrażenia.
picek - Pon 11 Cze, 2012

Ok, mogli napisać "jeżeli jednostka jest spaczona zadaj 2 obrażenia" a nie "zadaj jedno dodatkowe" i wtedy nikt nie miałby wątpliwości.

Jeszcze jedno pytanie, zapomniałem zadać od razu. Kiedy użyć akcji z karty zbezczeszczenie czystości? Jeżeli akcje można wykonać dopiero po zakończeniu początku tury a więc już po odpaczeniu jednej jednostki to w tym przypadku użycie tej karty nie ma sensu? Odpaczanie jednostek poza początkiem tury zdarza się bardzo rzadko.

Dragold - Pon 11 Cze, 2012

Jednostkę odpacza się w Fazie Królestwa, a nie na początku tury. Poza tym, kiedy przeciwnik odpacza w Fazie Królestwa, możesz zagrać w odpowiedzi.
Pollus - Pon 11 Cze, 2012

Odpaczanie nie jest akcją, więc nie możesz zagrać w odpowiedzi. Najlepiej zagrać na początku tury.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group