galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Poświęcanie

Pakoziom - Pią 17 Sie, 2012
Temat postu: Poświęcanie
1. Czy jeżeli podczas fazy przydzielania obrażeń przeciwnik przydzieli mi rany, które zabiją moją jednostkę to czy mogę między fazą przydzielania i zadawania obrażeń wykonać akcje mściciela i poświęcić tą jednostkę? (mam 1 zasób)
DaRKeR - Pią 17 Sie, 2012

tak, ale nie da to Twoim broniącym jednostką dodatkowych młotków, bo faza przydzielania już była.
Pakoziom - Pią 17 Sie, 2012

Dzięki za odpowiedź i od razu zadam następne pytania:
1. Jeśli będę miał trzy jednostki położone jako rozwinięcia i wystawię tunnel fightera poświęcając te rozwinięcia i zagram później pogrzebanie uraz to czy otrzymam 3 zasoby za te karty?
2. Jeżeli podczas fazy przydzielania obrażeń przeciwnik przydzieli obrażenia mojej jednostce które ją zabiją to czy mogę poświęcić tą jednostkę za taktykę moje życie za twierdzę?

DaRKeR - Sob 18 Sie, 2012

Pakoziom napisał/a:
Dzięki za odpowiedź i od razu zadam następne pytania:
1. Jeśli będę miał trzy jednostki położone jako rozwinięcia i wystawię tunnel fightera poświęcając te rozwinięcia i zagram później pogrzebanie uraz to czy otrzymam 3 zasoby za te karty?
2. Jeżeli podczas fazy przydzielania obrażeń przeciwnik przydzieli obrażenia mojej jednostce które ją zabiją to czy mogę poświęcić tą jednostkę za taktykę moje życie za twierdzę?


Tak i Tak, bardzo dobrze kombinujesz - tak właśnie grają Dwarfy :)

Pakoziom - Sob 18 Sie, 2012

Znowu dzięki za odpowiedź i miałbym kolejne pytanie odnośnie poświęcania rozwinięć-jednostek z tunnel fightera. Czy te rozwinięcia-jednostki odpalą akcje:
a) Dwarf Rangera
b) ADR-a?

DaRKeR - Sob 18 Sie, 2012

Pakoziom napisał/a:
Znowu dzięki za odpowiedź i miałbym kolejne pytanie odnośnie poświęcania rozwinięć-jednostek z tunnel fightera. Czy te rozwinięcia-jednostki odpalą akcje:
a) Dwarf Rangera
b) ADR-a?


No i tutaj już nie jest tak prosto, Ranger odpala się gdy Dwarf opuszcza grę, ale w tym przypadku to rozwinięcie opuszcza grę, a na discard wchodzi jednostka, zatem nie Ranger się nie odpali.

Natomiast ADR odpala się gdy na discard wchodzi dwarf z gry, zatem tak ADR się odpali :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group