galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Inwazja - dyskusja ogólna - Thyrus Gorman

Maciekkk - Sob 18 Sie, 2012
Temat postu: Thyrus Gorman
Mam pytanie. Na karcie Thyrus Gorman pisze: WYMUSZONY: pod koniec swojej tury zadaj tej jednostce 1 pkt obrażeń.
Thyrus ma 3 pkt życia. Po zagraniu go na stół i wykonaniu ataku na koniec swojej tury dajemy mu obrażenie. Czy będzie on dostawał kolejne obrażenie co turę? czy może tylko w chwili gdy wchodzi do gry? Bo jeśli to pierwsze to trochę nie rozumiem tej postaci (czyżby jak w piosence Rodowicz - Łatwopalni...) :)

Nilis - Sob 18 Sie, 2012

Thyrus to Czarodziej Kamikadze, pali się do walki buchając ogniem w przeciwników i sam płonie, jakbyś pił napalm zamiast wody też byś był ciepły. Oczywiście że co turę dostaje kolejne obrażenie. Gorman jest genialny bo za 3 zasoby masz jednostkę z trzema młotkami, nikt nie powiedział że musi atakować, może Ci zebrać 3 zasoby albo dociągnąć 3 karty a to dużo, pozatym są sposoby na zostawienie go na całą gre z kartami Ugasić płomienie oraz Wezwaniem rezerw. Pierwszą kartą przenosisz obrażenie z Gormana na Dzikie Gory, Łowców, Pomiot czy co tam chcesz przeciwnika i zabijasz mu jednostke a Gorman zostaje zimy jak lód, druga karta pozwala z zaskoczenia zamienić Chłopską Milicje na Thyrusa albo żeby obronić strefe albo żeby zrobić ekonomię.
Maciekkk - Sob 18 Sie, 2012

dzięki za odpowiedź... teraz wyjaśniła mi się przy okazji kolejna wątpliwość. Mianowicie, że wymuszenia "dzieją się" co turę (jeśli tylko są po temu warunki). Czyli np Bramy Miejskie w Imperium generują rozwinięcie co turę? Generalnie zasada jest taka, że gracz może zrobić jedno rozwinięcie na turę - czy to oznacza, że nie będę mógł np zrobić rozwinięcia w strefie misji lub pola bitwy, bo Brama robi za mnie w strefie królestwa?
LucjuszK - Nie 19 Sie, 2012

Raz na turę możesz zagrać rozwiniecie z reki, w wyniku efektu kart jak dasz rade możesz cala talie w jednej turze w rozwiniecie wrzucić...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group