galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Dreamer of Dragons + Greater Heal

picek - Pon 12 Lis, 2012
Temat postu: Dreamer of Dragons + Greater Heal
Mam na stole jednostkę Dreamer of Dragons. Czy jeżeli wykonam jej akcję dwa razy (nie jest napisane że tylko raz na turę) a następnie akcję z karty Greater Heal to wyleczę wszystkie obrażenia a jednostka nadal będzie posiadała dodatkowe dwa młotki do końca tury? Jeżeli do tej jednostki mam jeszcze dołączony dodatek +3 wytrzymałości to mogę zyskać tym sposobem 5 dodatkowych młotków nie dostając obrażeń?
Boreas - Pon 12 Lis, 2012

Tak, koszt zapłacony, efekt trwa do końca tury.

Jak masz Dreamera z +3 do życia to możesz go zranić 5 razy, wyleczyć i znowu zranić 5 razy i będzie miał +10 młotków.

(polecam kartę Tear of Ishia)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group