|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - Gra o tron PBF #12 - Pole Gry
Ribbix - Czw 15 Lis, 2012 Temat postu: Gra o tron PBF #12 - Pole Gry 1.Mapa:
2.Gracze:
- Georgie : Martell ,
- gamaliel : Baratheon,
- kiwi : Tyrell,
- reszka - Greyjoy
- Sardo - Lannister,
- karol399 : Stark
3. Karty rodów:
Ród Tyrellów:
Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Randyll Tarly [2] - jeden miecz
Ser Garlan Tyrell [2] - dwa miecze
Ser Loras Tyrell [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Królowa Cierni [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [1] - jedna fortyfikacja
Alester Florent [1] - jedna fortyfikacja
Ród Baratheonów:
Melisandre [1] - jeden miecz
Brienne z Tarth [2] - jeden miecz i jedna fortyfikacja
Salladhor Saan [1] - Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] - Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Ser Davoc Seaworth [2] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Stannis Baratheon [4] - Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechórów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechórów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Ród Starków:
Greatjon Umber [2] - jeden miecz
Blackfish [1] - Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Eddard Stark [4] - dwa miecze
Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tą bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Ser Rodrick Cassel [1] - dwie fortyfikacje
Catelyn Stark [0] - Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ród Lannisterów:
Cersei Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Ser Kevan Lannister [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Ser Jaime Lannister [2] - jeden miecz
Tyrion Lannister [1] - Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jesli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Gregor Clegane [3] - trzy miecze
Ogar [2] - dwie fortyfikacje
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ród Martellów:
Obara Sand [2] - jeden miecz
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższąpozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Czerwona Żmija [4] - dwa miecze i jedna fortyfikacja
Nymeria Sand [1] - Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] - Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Areo Hotah [3] - jedna fortyfikacja.
Ciemna Gwiazda [2] - jeden miecz
Ród Greyjoyów:
Euron Wronie Oko [4] - jeden miecz
Asha Greyjoy [1] - Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] - Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Victarion Greyjoy [3] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] - jeden miecz i jedna fortyfikacja.
4. Aktualna Karta Westeros:
Czekam na rozkazy.
Ribbix - Czw 15 Lis, 2012
Czekam na rozkazy:
- BARATHEON,
- STARK,
- LANNISTER.
Ribbix - Pią 16 Lis, 2012
MAPA ROZKAZOW RUNDA 1:
Uploaded with ImageShack.us
Czekam na ruchy
gamaliel - Pią 16 Lis, 2012
Najpierw kruk
ale bez względu na niego:
shipbreaker bay»marsz+0»blackwater bay
jeden statek, jeden zostaje
Ribbix - Pią 16 Lis, 2012
gamaliel napisał/a: | Najpierw kruk
ale bez względu na niego:
shipbreaker bay»marsz+0»blackwater bay
jeden statek, jeden zostaje |
Tak jest xd Zapomnialem o kruku, wybaczcie bład "poczatkujacego"
Sardo - Pią 16 Lis, 2012
Zamieniam najazd na The Golden Sound na wsparcie +1*
karol399 - Pią 16 Lis, 2012
Marsz z Białego Portu na Fosę Callin
Sardo - Pią 16 Lis, 2012
A i jeszcze moja kolej na marsz, wybaczcie.
Wszystkie jednostki z Lannisportu na Stoney Sept.
Mam prośbę do Ribbixa by zrobił listę marszów, na której by zaznaczał czyja obecnie jest tura i kto ma jakie do wykonania. Bardzo ułatwiłoby mi to życie
reszka - Pią 16 Lis, 2012
przede mną jeszcze Martell, ale mój marsz to pyke:
piechur na ff, konik do seagardu
kiwi - Pią 16 Lis, 2012
Ja niezależnie co zrobi Martell, wypływam statkiem na West Summer Sea
Georgie - Pią 16 Lis, 2012
marsz -1 z salt shore :
piechur na yronwood - zostawiam żeton
gamaliel - Pią 16 Lis, 2012
dragonstone»marsz+1*»king's landing
piechur i rycerz
wspieram się z kingswood
Sardo - Sob 17 Lis, 2012
Stoney Sept:
piechur - Riverrun
piechur - Harenhall
rycerz - zostaje
karol399 - Sob 17 Lis, 2012
Marsz na Narrow Sea z Shiverng Sea
Sardo - Sob 17 Lis, 2012
Na razie to mało istotne ale jakieś aktualizacje mapy mile widziane
reszka - Sob 17 Lis, 2012
Sardo napisał/a: | Na razie to mało istotne ale jakieś aktualizacje mapy mile widziane |
no nie wiem, musiałem chwilę dochodzenie robić, kto teraz.
Teraz Martell, ale jego ruch nie ma znaczenia dla mnie, więc odrobinę się przerzucę.
Od początku GOT uczono mnie, że rozkazy Lannistera zaczyna się się od +2 na morzu. Zaczynając Greyem, nie miałem sprecyzowanych planów, ale braku obrony +2 nie popuszczę, sorry Sardo.
statek atakuje łajbę Lannisterów. Dowódca na PW za 1 min.
Ribbix - Sob 17 Lis, 2012
karol399 napisał/a: | Marsz z Białego Portu na Fosę Callin |
Wstepnie polozylem Ci tokena xd
Ogolnie do wszystkich graczy, bo widze roznice w moich "zasadach" do waszych, zawsze gralem, że osoba, która ma ruch wykonuje wszystkie rozkazy marszu, następnie kolejna itd.
[IMG=http://img198.images...zow2.png][/IMG]
Aktualizacja Rozkazów które dostałem w postach:
Kod: | - Marsz na Narrow Sea z Shiverng Sea | Marsz z Białego Portu na Fosę Callin :) - karol399
- Stoney Sept: piechur - Riverrun piechur - Harenhall rycerz - zostaje | Wszystkie jednostki z Lannisportu na Stoney Sept. - Sardo
- dragonstone»marsz+1*»king's landing | shipbreaker bay»marsz+0»blackwater bay - gamaliel
- marsz -1 z salt shore - Georgie
- wypływam statkiem na West Summer Sea - kiwi |
Czekam na dowódce od Sardo(Lannister) w konflikcie na The Golden Sound.
Odnośnie kolejności wydawało mi się to jasne, rozkazy piszecie w zależności od toru wpływu "Tronu". Teoretycznie teraz ruch Martella, bo nie skończył jeszcze 2 marszów.
toszt - Sob 17 Lis, 2012
Ribbix napisał/a: | Ogolnie do wszystkich graczy, bo widze roznice w moich "zasadach" do waszych, zawsze gralem, że osoba, która ma ruch wykonuje wszystkie rozkazy marszu, następnie kolejna itd. | yyy...
karol399 - Sob 17 Lis, 2012
Jest na PFB-ach wielu ekspertow od zasad, ja nim nie jestem ale chodzi tu o to ze nie jest logiczne ze np. Stark moze w swojej kolejce skoczyc sie Robbem z Narrow Sea na Shipbreaker Bay i w tym samym momencie zaatakowac KL... jakbysmy mieli tak grac to daje wszystkie zetony wladzy na tor zelaznego tronu
reszka - Sob 17 Lis, 2012
Ribbix napisał/a: | karol399 napisał/a: | Marsz z Białego Portu na Fosę Callin |
Wstepnie polozylem Ci tokena xd |
Nie możesz położyć tokena. Stark go nie położył, rolą mistrza jest jedynie aktualizacja planszy, zbieranie naszych PW i rozstrzyganie problematycznych kwestii.
No i przyjmowanie naszych wyrazów wdzięczności za samo prowadzenie rozgrywki.
Jeżeli ktoś zapomina położyć powerka, to jego strata.
Ribbix napisał/a: | Ogolnie do wszystkich graczy, bo widze roznice w moich "zasadach" do waszych, zawsze gralem, że osoba, która ma ruch wykonuje wszystkie rozkazy marszu, następnie kolejna itd. |
Broń Boże, toż to robi z GOT zupełnie inną grę. Wykonujemy po 1 rozkazie wg kolejności tronu, więc fazy marszy to z reguły 3 kółka.
kiwi - Sob 17 Lis, 2012
A co do Rozkazów, czasem jak widzimy, że rozkazy graczy przed nami nie wpłyną na nas(według nas ) wrzucamy je wcześniej, by później gdy nas nie ma online nie przedłużać oczekiwania.
Może być w moim przypadku 4 Jeśli Ser Loras Tyrell dobrze wejdzie, a Ribbix mam pytanie, ile razy grałeś w grę o tron? Proszę o przypomnienie w razie czego sobie ogólnych zasad z GOT'a (Porty, dzicy, mobilizacje itp). Resztę widuje często w PBF więc wydaje mi się że są z zasadami na czasie;)
Georgie - Sob 17 Lis, 2012
marsz +0 na sea of dorne :
statek na east summer sea
oj Ribbix, skoro tak grales to grales BARDZO ZLE
Sardo - Sob 17 Lis, 2012
broni - Ogar [2] - dwie fortyfikacje
Ja tam się nie gniewam, ale to powinno być niepokojące dla współgraczy. Wiecie panowie co się stanie jeśli nie zareagujecie? Greyjoy łapie prawie za friko Lannisport i Riverrun. Mam nadzieję, że poskromicie niezbyt mądre zapędy wyspiarza.
reszka - Sob 17 Lis, 2012
e tam, chyba przesadzasz, moja karta to Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
więc spokojnie wygrywasz (nie podmieniam) i aż tak źle nie jest
Sardo - Sob 17 Lis, 2012
Nie rozumiem tego ataku... Zmarnowanie takiej karty na samym początku i zero profitów... Ale cóż, każdy gra inaczej
kiwi - Nie 18 Lis, 2012
Koń do reach a piechur do oldtown
karol399 - Nie 18 Lis, 2012
wiec zostal tylko martel i lecimy z umocnieniami wladzy
Georgie - Nie 18 Lis, 2012
no to moj marszy ostatni :
kon na storms end
piechota na starfall
brak umocnien wladzy
reszka - Nie 18 Lis, 2012
mobilizacja Starka i nowa tura.
karol399 - Nie 18 Lis, 2012
2 statki na Shivering Sea
|
|