galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Cześć Przodkom

Borin - Czw 15 Lis, 2012
Temat postu: Cześć Przodkom
jeśli użyję tej karty: http://deckbox.org/whi/Honouring%20the%20Ancestors i jednostka DWA nie przeżyje starcia to na końcu tury mogę odpalić http://deckbox.org/whi/Stand%20Your%20Ground ?
DaRKeR - Pią 16 Lis, 2012

jeśli zginie w walce to tak, jeśli zginie z efektu tej karty (sacrafice at the end of turn) to nie bo nie ma tam już miejsca na akcje.
Borin - Pią 16 Lis, 2012

Dzięki i Pozdro :mrgreen:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group