galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Thalin

mlocus - Pon 03 Gru, 2012
Temat postu: Thalin
pytanko, jeśli wysyłam na wyprawę Thalina który zadaje obrażenia jednostką wchodzącym do sfery przeciwności, to co się dzieje kiedy pojawia sie jednostka z 1p życia posiadająca mroczną falę - co działa najpierw fala czy zdolność bohatera?
Radziol88 - Pon 03 Gru, 2012

O ile dobrze pamiętam, obrażenia jednostkom są zadawane po pełnym rozpatrzeniu karty
schen - Pon 03 Gru, 2012

Z tego co pamiętam jest o tym chyba w FAQ.
Thalin zada obrażenia i zabije przeciwnika przed rozpatrzeniem mrocznej fali.

JollyRoger1916 - Pon 03 Gru, 2012

Jeśli wróg ma jeden życia, Thalin go kasuje automatycznie i ten już nam nie zaszkodzi.

Za FAQ.

"Kiedy karta wroga zostanie odkryta z talii spotkań
zdolność Thalina należy rozegrać przed rozpatrzeniem
dowolnego słowa kluczowego i efektów „po odkryciu”."

mlocus - Pon 03 Gru, 2012

dzieki za błyskawiczną odpowiedz
Lucie - Pią 28 Gru, 2012

W temacie jeszcze jedna kwestia. Chodzi o dzialanie Thalina w przypadku, gdy z talii spotkan wylosujemy wroga (stado z mrocznej puszczy np), z informacja iz mozna go atakowac jedynie orlem badz postacia ze slowem kluczowym dystans. Jak ma sie do tego zdolnosc Thalina?
schen - Pią 28 Gru, 2012

Zdolność Thalina to nie jest atak, to nałożenie obrażeń. Jak najbardziej działa na tego typu stworzenia.
cahir7 - Czw 28 Lis, 2013

zwątpiłem, więc spytam:
jak thalin lub inna podobnie działająca karta( nie został zaskoczony znienacka") zlikwiduje wroga " zanim dotknie ziemi" :mrgreen: to ten wróg zdązył dodać swój poziom zagrożenia do strefy przeciwności?

schen - Czw 28 Lis, 2013

Nie zdąży.
Radziol88 - Czw 28 Lis, 2013

schen napisał/a:
Nie zdąży.

Powiem nawet, że nie ma to znaczenia.
Bo zagrożenie SP oblicza się w jednym konkretnym momencie i nie ma znaczenia czy chwilę wcześniej nie było tego 10 razy tyle.

Rakshi - Sob 21 Gru, 2013

mam pytanko w sprawie Thalina

treść karty:

Dopóki Thalin pozostaje przydzielony do wyprawy, zadawaj po 1 punkcie obrażeń każdemu wrogowi, który zostanie odkryty z talii Spotkań

czyli jeśli po przydzieleniu Thalina do wyprawy odkryje z talii spotkań wroga który ma 4 PZ to ten wróg otrzymuje 1 punk obrażeń i zostają mu 3 PZ

a czy w następnej rundzie po kolejnym przydzieleniu Thalina do wyprawy, wróg który został odkryty wcześniej i ma teraz 3 PZ otrzymuje kolejny punkt obrażeń i zostają mu wtedy 2 PZ?

czyli w skrócie :)

czy zdolność Thalina działa tylko na nowych wrogów którzy zostaną odkryci z talii czy na aktywnych którzy zostali odkryci wcześniej też?

osobiście wydaje mi się że Thalin rani każdego nowo odkrytego wroga tak długo dopóki pozostaje on przydzielany do wyprawy ale mogę się mylić dlatego pytam :)

uday - Sob 21 Gru, 2013

Cytat:
While Thalin is committed to a quest, deal 1 damage to each enemy as it is revealed by the encounter deck.


Czyli tylko w momencie odkrycia.

Rakshi - Nie 22 Gru, 2013

ehh szkoda :D

BTW dzięki za szybka odpowiedź :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group