galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Róg Gondoru i Atak z zaskoczenia

mroni - Sro 26 Gru, 2012
Temat postu: Róg Gondoru i Atak z zaskoczenia
Czy jeśli mam róg Gondoru i użyję ataku z zaskoczenia, a sprzymierzeniec, którego wstawiłem do gry, po zakończeniu fazy wróci na moją rękę, to dostanę jeden żeton zasobów?
Kulgan - Sro 26 Gru, 2012
Temat postu: Re: Róg Gondoru i Atak z zaskoczenia
mroni napisał/a:
Czy jeśli mam róg Gondoru i użyję ataku z zaskoczenia, a sprzymierzeniec, którego wstawiłem do gry, po zakończeniu fazy wróci na moją rękę, to dostanę jeden żeton zasobów?

Jasne :mrgreen:

mroni - Sro 26 Gru, 2012

Dzięki za szybką odpowiedź :)
crabtree - Nie 10 Lut, 2013

A ja mam inne pytanie dotyczące Rogu Gondoru. Wczoraj pojawił się taki przypadek że siorę zniszczyło zagrożenie i opuściła grę. Miała w tym momencie 8 postaci, a ja dysponowałem RG. Czy w tej sytuacji powinienem przydzielić 8 zasobów bohaterowi posiadającemu Róg?
JollyRoger1916 - Nie 10 Lut, 2013

Moim zdaniem dostajesz 8 zasobów.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group