galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - karta broni

Lucie - Pią 28 Gru, 2012
Temat postu: karta broni
Witam,
W hobbicie po raz pierwszy pojawia sie wyrazenie wyczerpania karty broni. O co z tym chodzi? Przeciez zazwyczaj broni sie nie wyczerpuje a jedynie automatycznie przypisuje sie jej cechy bohaterowi. Czy wyczerpanie oznacza, ze nie moge w tej turze z niej skorzystac?

Berestaszek - Pią 28 Gru, 2012

wyczerpanie - przekręcenie. Karta dalej działa tylko nie możesz drugi raz jej wyczerpać Także dwukrotnie nie zagrasz tej karty w tej turze
dwarfpm - Pią 28 Gru, 2012

O właśnie, też to ostatnio zagrałem. Czyli wyczerpana karta broni dalej dodaje punkty ataku do postaci do której jest dołączona. Fajnie . . .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group