|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - Dodatek - A Feast for Crows
Sardo - Czw 24 Sty, 2013 Temat postu: Dodatek - A Feast for Crows No to zapowiada się kolejny dodatek w druku na życzenie:
FFG napisał/a: | An exclusive early copy of an as-of-yet-unannounced Print on Demand expansion for A Game of Thrones: The Board Game Second Edition! This specially designed four-player scenario is playable in about two hours, and presents players with an entirely new set of objectives. Can you secure the Iron Throne in this game-changing scenario? |
Cytat z newsa Announcing Days of Ice and Fire 2013
Ciekawe czym nas zaskoczą i jak rozwiążą problem 4 graczy, bo w druku na życzenie to raczej nakładek na planszę czy dodatkowe plansze się nie pojawią. I w którym momencie serii będzie obsadza akcja nowego scenariusza.
Shutt - Czw 24 Sty, 2013
A dopiero co się szarpnąłem na DwD
toszt - Czw 24 Sty, 2013
Shutt napisał/a: | A dopiero co się szarpnąłem na DwD | Nie martw się, ostatnio też pierwsze info było dość wcześnie w zeszłym roku, a ostatecznie dodatek wyszedł jesienią, odkładaj pieniążki do świnki powoli i spokojnie nazbierasz
Dredzilla - Czw 24 Sty, 2013
Czytalem o tym pare dni temu, pospekulujmy
Sardo - Czw 24 Sty, 2013
Może będą tam jakieś misje dla poszczególnych rodów, np. utrzymaj któryśtam zamek do końca gry.
(tak przy okazji, fajny byłby dodatek/jakiś scenariusz gdzie każdy z rodów na początku losuje zestaw osobistych celów (1 z 6 dostępnych kart, osobnych dla każdego rodu albo i wspólne dla wszystkich) do spełnienia np. skończyć grę z tronem, utrzymać stolicę, zdobyć stolicę przeciwników, zgarnąć wygraną z dzikich etc.)
Może Lannisterowie doczekają się dobrych dla nich czasów. Czyli akcja się dzieje pod koniec Starcia Królów tuż przed atakiem Stannisa na Królewską Przystań. Robb napierdziela na południe, a Greyjoyowie odwiedzają Winterfell i Moat Calin.
Dredzilla - Czw 24 Sty, 2013
w sumie watpie zeby sie cofali z tym dodatkiem, moze maja jakies grube spoilery od martina skoro WoW
Sardo - Czw 24 Sty, 2013
No jeśli chcieliby iść do przodu to tak, ale to mało fajne, wolę się z książki dowiedzieć co i jak
W sumie jak zrobili DwD to sobie pomyślałem, że przydałby się taki scenariusz do momentu Starcia Królów, ale przed śmiercią Renly'ego żeby wszystkie 6 rodów było w grze.
Dredzilla - Czw 24 Sty, 2013
Pewnie tak sie nie stanie, ale mogliby wprowadzic Petyra, choc w sumie to nic nie wiemy co on kombinuje w westeros, moze marionetkowy krol ? byloby ciekawie
Gog - Czw 24 Sty, 2013
dla 4? czekam na oficjalke na minimum 7+ np :d
Shutt - Czw 24 Sty, 2013
Sardo napisał/a: | ...
(tak przy okazji, fajny byłby dodatek/jakiś scenariusz gdzie każdy z rodów na początku losuje zestaw osobistych celów (1 z 6 dostępnych kart, osobnych dla każdego rodu albo i wspólne dla wszystkich) do spełnienia np. skończyć grę z tronem, utrzymać stolicę, zdobyć stolicę przeciwników, zgarnąć wygraną z dzikich etc.)
... |
Pachnie mi to Ryzykiem osobiście uważam, że wprowadzenie misji byłoby całkiem ciekawe, typu S&D, HtF (w tym przypadku jakieś miasto) itp.
Dobrze by było gdyby weszła jakaś nowa jednostka bojowa czy też handlowa (wg mnie ta gra ma spory potencjał do rozwoju, ale do tego potrzebna by była modyfikacja mapy).
Nowymi rodami też bym nie wzgardził, ale na to już dawno straciłem nadzieję
Chyba, że weszłyby w rolę wojsk neutralnych (tylko jak tu opracować zasady wg których by się poruszały)...
Fantazje...
Wracając do tematu, dodatek na 4 os. bardzo by mi się przydał, bo w moim gronie zabranie ludzi do grania w GoT graniczy z cudem, a tym bardziej dotyczy to 6-ciu graczy (abstrahując od "naszej" ekipy Gog).
Wg mnie wydawcy starają zachęcić się nieprzekonanych do tej gry i powiększyć grono graczy.
Sardo - Czw 24 Sty, 2013
Shutt napisał/a: | Sardo napisał/a: | ...
(tak przy okazji, fajny byłby dodatek/jakiś scenariusz gdzie każdy z rodów na początku losuje zestaw osobistych celów (1 z 6 dostępnych kart, osobnych dla każdego rodu albo i wspólne dla wszystkich) do spełnienia np. skończyć grę z tronem, utrzymać stolicę, zdobyć stolicę przeciwników, zgarnąć wygraną z dzikich etc.)
... |
Pachnie mi to Ryzykiem osobiście uważam, że wprowadzenie misji byłoby całkiem ciekawe, typu S&D, HtF (w tym przypadku jakieś miasto) itp. |
W ogóle nie miałem do czynienia z Ryzykiem, więc to raczej przypadkowe powiązanie.
Shutt napisał/a: | Dobrze by było gdyby weszła jakaś nowa jednostka bojowa czy też handlowa (wg mnie ta gra ma spory potencjał do rozwoju, ale do tego potrzebna by była modyfikacja mapy).
Nowymi rodami też bym nie wzgardził, ale na to już dawno straciłem nadzieję
Chyba, że weszłyby w rolę wojsk neutralnych (tylko jak tu opracować zasady wg których by się poruszały)...
Fantazje... |
Do takich większych zmian jak nowe jednostki czy nowe rody to raczej musiałby wyjść większy dodatek. Druk na życzenie nie daje dużych możliwości, chociaż jakaś nakładka na mapę nie jest znowu taka niemożliwa, ale i tak wątpię by się takowa pojawiła. Więc raczej te Twoje fantazje pozostaną fantazjami.
Shutt napisał/a: |
Wracając do tematu, dodatek na 4 os. bardzo by mi się przydał, bo w moim gronie zabranie ludzi do grania w GoT graniczy z cudem, a tym bardziej dotyczy to 6-ciu graczy (abstrahując od "naszej" ekipy Gog).
Wg mnie wydawcy starają zachęcić się nieprzekonanych do tej gry i powiększyć grono graczy. |
Mogę dokładnie to samo powiedzieć
Jeszcze przyszło mi na myśl, że może jakieś nowe karty Westeros się pojawią
Heimdall89 - Czw 21 Mar, 2013
http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=4030
No i jest nowy dodatek jako druk na życzenie, a w nim nowy ród .
Dredzilla - Czw 21 Mar, 2013
troche duzo ich na mapie , ciekawe jak karty
Sardo, spelnilo sie Twoje zyczenie
Shutt - Czw 21 Mar, 2013
Yay, w końcu coś nowego!
EDIT: Gra na 4ech tylko? Co z MArtellami i Tyrellami.
Fajnie, że wymyślili coś w rodzaju "misji", ale nadal jest luka na południu
Greyjoyowie odpadli... nie tak to sobie wyobrażałem.
toszt - Czw 21 Mar, 2013
Najłatwiej odciąć Greyjoyów i dolną część mapy... Będzie krwawo na środku, ale pewnie wypróbujemy to na jesieni dopiero...
Shutt - Czw 21 Mar, 2013
Fakt, poszli na łatwiznę, ale mi się to nie podoba.
Dobrze pamiętamy jak to było, gdy Martellów brakowało na mapie.
toszt - Czw 21 Mar, 2013
Mam nadzieję, że 'przecieki' z tego dodatku będą szybciej niż z DwD i będziemy mogli na forum wypróbować 4-osobówkę jeszcze przed wakacjami
Balerion - Czw 21 Mar, 2013
Dodatek na 4 osoby już był: Storm of Sword - tak, wiem to był duży dodatek a nie druk na życzenie, szybko dodaję żeby Shutt nie musiał interweniować uwagami
Widząc w którym kierunku poszedł DwD myślę, że dodatek na 4 też będzie uszyty na miarę obecnego stanu sagi. Tu już widzę miejsce dla młodego Gryfa - pojawił się w Westeros. Na Denerys pewnie poczekamy.
toszt - Czw 21 Mar, 2013
Balerion, ale to chyba nie w tym zapowiedzianym dodatku jak już to pewnie za rok jakoś.. Teraz dają wersję dla 4rech z Arrynami i nową talią celów.
gamaliel - Czw 21 Mar, 2013
Jeśli ten dodatek symuluje ucztę dla wron, a cześć sagi dzieje się jednocześnie to
będą Starkowie z Robbem czy już Boltonowie?
Balerion - Czw 21 Mar, 2013
tak w tym nie nie wszedłem w link - Arryni)
ale tempo dodatków nie jest złe i to tylko kwestia czasu i pojawią się rody/frakcje zza morza
toszt - Czw 21 Mar, 2013
gamaliel napisał/a: | Jeśli ten dodatek symuluje ucztę dla wron, a cześć sagi dzieje się jednocześnie to
będą Starkowie z Robbem czy już Boltonowie? | Chyba nie zrobią dodatku, który wymaga dodatku?... Żadnych obrazków z innych talii nie dali, ale może faktycznie je zrobią i będą Boltonowie..
Balerion - Czw 21 Mar, 2013
gamaliel napisał/a: | Jeśli ten dodatek symuluje ucztę dla wron, a cześć sagi dzieje się jednocześnie to
będą Starkowie z Robbem czy już Boltonowie? |
Dobre pytanie - wiadomo tylko że będzie Sansa Stark... u Arrynów
Shutt - Czw 21 Mar, 2013
Ja czekam na nową, drugą mapę - idealnie by było gdyby rody z tej gry mogły być użyte w podstawce (2 ed.)
Heimdall89 - Czw 21 Mar, 2013
Ciekawi mnie czy prócz nowego rodu, owych zadań oraz nowych pozycji startowych dla 3 graczy będzie dodane coś jeszcze. Mam nadzieję że dodadzą wszystkie elementy potrzebne nowemu rodowi ( jednostki, rozkazy, symbole władzy). Widzę również nowe karty wydarzeń (ciekawi mnie ile ich jest, i czy można dodać je do podstawowej talii) oraz czy nowy ród Arrynów będzie również mógł zostać dodany do podstawowej gry i umożliwić np grę na 7 .
Shutt - Czw 21 Mar, 2013
Wątpię, żeby Aryynowie mogli brać w rozgrywce na 7-miu. Za duży tłok by się stworzył w tamtej okolicy, Greyjoy, który już teraz ma całkiem łatwo, zostałby odciążony, bo Stark zyskał bliskiego wroga.
Balerion - Czw 21 Mar, 2013
nie liczyłbym na nowe elementy dla Arrynów - nawet na zdjęciu są zielone pionki
gamaliel - Czw 21 Mar, 2013
I nie tylko pionki,żeton władzy też wygląda na Tyrellów
Shutt - Czw 21 Mar, 2013
Faktycznie, jakoś obrazek był za mały, żebym od razu zauważył O.o
Porażka...
Heimdall89 - Czw 21 Mar, 2013
Zielone pionki zauważyłem, ale symbolu władzy już nie ( w sensie że nie jestem w stanie stwierdzić do którego z rodu należy). Jeśli będzie tak, ze trzeba korzystać z elementów innego rodu to moim zdaniem porażka...
Ewentualnie zrobi się własne pionki i rozkazy ^^.
Co do tego odciążenia Greyjoy'ów to tak nie do końca. Kwestia dogadania się z Arrynami i możesz całą uwagę skupić na Greyjoy'ach. Arrynowie będą zbytnio zajęci walką z Baratheonami, ponieważ blokują im ekspansję którą mieli wcześniej i z tego powodu wątpię by Arryn mieszał się w wojnę ze Starkami. Dodatkowo Arrynowie mogą być powodem, dla którego Baratheonowie zostaną zmuszeni do zaostrzenia walk z Martellami . Jedynym rodem, który może na tym skorzystać są moim zdaniem Tyrellowie.
toszt - Czw 21 Mar, 2013
Yyy.. jeśli się nie mylę to będzie dodatek PoD, czyli Druk na życzenie i z tego co rozumiem, to tylko karty będą.
Mogę się założyć, że jedynie od Arrynów plus nowa talia, a żetony, jednostki, rozkazy od Tyrellów.
Dredzilla - Czw 21 Mar, 2013
Własnie sie nie zgadzam z Shuttem, GJ wtedy zyskalby nowego wroga, bo Arryn mialby opcje pojscia w 3 strony
JEszcze nikt nie rozegrał partii na 4, a juz myslą o 7 graczach..:D
gamaliel - Czw 21 Mar, 2013
Może łatwiej znaleźć siedmiu graczy niż czterech...
Heimdall89 - Czw 21 Mar, 2013
Tak na serio wolałbym zagrać w 7 graczy niż w 4
Gog - Czw 21 Mar, 2013
Panowie przeciez to jest do ogarniecia:p
Medyk - Czw 21 Mar, 2013
7 gracz na starej mapie? I co Arryn miałby 1 zamek na starcie, a reszta u sąsiadów? No to życzę powodzenia dla gracza, który będzie nim grał, bo Stark nawet Fosy Calin nie odpuści, a Jeleń Cracklow. Gra na 7 na starej mapie jest bezsensowna.
Heimdall89 - Czw 21 Mar, 2013
No nie do końca, z tego rozłożenia co karta ukazuje, to ma szansę na zdobycie 5 zamków w 1 turze. Trzeba przyznać że jest ulokowany w dobrym miejscu. No i taka gra pozwoliła by na większą możliwość kooperacji między graczami typu udzielanie wparcia. Jak grałem parę razy (powiedzmy koło to może 2 razy doszło do tego że inny gracz wsparł wojsko kogoś innego).
Medyk - Czw 21 Mar, 2013
Hmm. Ja widzę 4 chyba.
Tak czy owak mieć w zasięgu a realnie to duża różnica. Wierzysz, że Stark odda WH? Baratheon Craclow, a Greyjoy Seagard?
Jak zdobędzie i utrzyma 1 to będzie dobrze. Jak tak robią to mogliby zrobić dodatkowy "żeton" zamku i umieścić go gdzieś na półwyspie należącym do Arrynów.
Dredzilla - Czw 21 Mar, 2013
Panowie,nie znamy kart, a czuje ze dobrze ie zaskoczymy ich trescia
Sardo - Czw 21 Mar, 2013
Aleście napisali tych postów
Dredzilla napisał/a: | troche duzo ich na mapie , ciekawe jak karty
Sardo, spelnilo sie Twoje zyczenie |
Hah, no jak dla mnie idealnie trafili
4 graczy będzie mi łatwiej znaleźć niż 6, no chyba że mowa o Shutcie i Gogu (ale ile razy można ich wytrzymać ).
Trochę szkoda, że będzie trzeba wykorzystać elementy Tyrellów. Choć już wiem, że przygotuję sobie wszelkie żetony Arrynów
Bardzo fajne grafiki się pojawiają. Ciekawe jak szybko Galakta przetłumaczy i zamówi dla nas ten dodatek
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Znalazłem na bgg, taką opcję (wśród starych postów przed ogłoszeniem dodatku):
link do obrazka taki był, ten biały obszar to nie moje kalectwo
Więc można zastosować taką nakładkę lub trochę inną i grać w 7
Gog - Sro 27 Mar, 2013
masz to jaki plik 1:1 ? to mozna by druknać i zagrać w realu z tym:D
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Gog napisał/a: | masz to jaki plik 1:1 ? to mozna by druknać i zagrać w realu z tym:D |
No ja tego nie mam, ale mogę przygotować coś sam w dobrej rozdzielczości. Zrobić dokładnie tak jak jest tutaj czy jakieś zmiany nanieść? W sumie garnizon na Orlim Gnieździe powinien być solidniejszy niż 2, ale chyba 6 to też przesada. Ale to w sumie inna sprawa.
Medyk - Sro 27 Mar, 2013
No z takim czymś to w 7 da się zagrać ;P Tylko to morze tak dziwnie "przecięte"
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Jak tłumacze książek przetłumaczyli następujące nazwy:
The Bloody Gate = Krwawa Brama?
Tha Bay of Crabs = Zatoka Krabów?
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Ród Arrynów
żetony władzy:
żeton zwycięstwa:
żeton zaopatrzenia:
żetony wpływów
żetony rozkazów (rewers):
garnizon:
nakładka na mapę:
nakładka na tory wpływów (3 różne kombinacje gwiazdek):
 
To tak po szybkiej zabawie w photoshopie. Niedociągnięcia wkrótce poprawię.
Dredzilla - Sro 27 Mar, 2013
Dobra robota Sardo !
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Nakładka już jest. Myślicie że ten Garnizon "2" wystarczy? Czy przydałoby się tam wrzucić tak ze 4 siły?
A co do głównego wątku tematu to ciekawe czy dorzucą komplet kart Rodów, czy jedynie Arrynów czy może Arrynów, Starków, Lannisterów, Baratheonów.
Mam nadzieję, że gracze z Ameryki podzielą się z nami dość szybko treściami nowych kart.
Dredzilla - Sro 27 Mar, 2013
W zasadzie ciezko ze wsparciem dla arryna, nie ma praktycznie zadnego 100% pola oprocz gulltown, ale 4 to chyba za duzo
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Ale fabularnie Orle Gniazdo było niezdobyte. Miało idealną pozycje do obrony.
Dredzilla - Sro 27 Mar, 2013
"Daj mi 10 ludzi i sprzet a je zdobęde"
Heimdall89 - Sro 27 Mar, 2013
A może by tak to wysłać do fantasyflight i niech oni to wydadzą . Co wy na to ? Bo jak się okaże iż trzeba zapłacić 60 złotych za 1 komplet kart + 4 karty rozłożenia oraz kilka celów dodatkowych to ja podziękuje.
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Z tego co słyszałem przy okazji Talismana, FFG woli wprowadzać własne pomysły, więc raczej bez szans na taki rozwiązanie. Poza tym oni już od dawna mają przygotowany dodatek. Takie rzeczy wymagają też testów.
A co do torów wpływów to jakie rozłożenie gwiazdek? Dodatkowa 7 bez gwiazdek czy np. dodajemy dla 5 jedną gwiazdkę, a dla 4 zostawiamy jedną czy dajemy w sumie 2?
Dredzilla - Sro 27 Mar, 2013
Poza tym, poczekajmy na Karty, moze zdolnosci poszczegolnych postaci beda ustawialy tą "niezdobywalnosc" Orlego Gniazda
Sardo - Sro 27 Mar, 2013
Dredzilla napisał/a: | Poza tym, poczekajmy na Karty, moze zdolnosci poszczegolnych postaci beda ustawialy tą "niezdobywalnosc" Orlego Gniazda |
No coś czuję że z Gogiem będziemy niecierpliwi i przygotujemy swój zestaw by zagrać zanim pojawi się dodatek.
Zrobiłem 3 wersje torów wpływów, ściaśniłem pozycje, więc szerokościowo jest takie jak na planszy.
Jak ktoś ma jakieś pomysły co zmienić/dodać to niech się podzieli O ile będę potrafił to postaram się coś zdziałać
Gog - Sro 27 Mar, 2013
3/3/2/2/1 albo 3/3/2/1/1 wg mnie 2 opcja i arryn 3 gwiazdki 4 na tronie przed ostatni na mieczu?:p a co do kart arryn ma bardzo trudne położenie zreszta Sardo czesto gramy, wiec mozna potestować
Dredzilla - Sro 27 Mar, 2013
ja byl dal jedna gwiazdke na piątej pozycji
Sardo - Czw 28 Mar, 2013
Zależy też czy ustawiamy w sytuacji gdy zaczyna się podstawowy scenariusz, powiedzmy że jeszcze Jon Arryn żyje Czy w momencie gdy już akcja się rozwinęła i Petyr wbił do Orlego Gniazda.
Co do torów, przydałby się 8 ród i by było 3-3-2-2-1-1-0-0 Tylko że wtedy ciężko by było to wcisnąć w tą szerokość co jest na planszy, choć nie ma rzeczy niemożliwych
Shutt - Czw 28 Mar, 2013
Jak pisałem Gogowi:
Eyrie - konnica i piechur
Gulltwon - piechur
Morze - statek
Tory:
Żelazny Tron - przed Starkiem, fabularnie będzie raziło w oczy, ale uniemożliwi to przy biernej postawie Baratheona zajęcie przez Arryna The Narrow Sea
Lennicy - na pewno przed Baratheonem. Wyjaśnienie patrz niżej.
Królewski Dwór - 2 gwiazdki:
obrona +2 na morzu - razem z przewagą na lennikach uniemożliwia zbyt szybki rush Baratheona na Arryna
UW* - mobilizacja na Eyrie, ród znajduje się między dwoma graczami, przez ten teren z reguły wychodziły natarcia Starków/Baratheonów
Ogólnie bardzo ciężko rozważyć wszystkie opcje, gdy nie ma się kart.
Sardo - Czw 28 Mar, 2013
To mamy newsa.
A tutaj po lewej skład dodatku:
Czyli mamy:
-sporo celów
-7 kart Arrynów
-10 kart Westeros (o ile dobrze policzyłem )
-4 karty rozstawienia
-4 karty instrukcji
-4 karty specjalne dla rodów (cele specjalnie przeznaczone dla konkretnego rodu?)
Dredzilla - Sob 13 Kwi, 2013
Mysle ze powoli mozemy czatowac za kartami rodów ;D
Sardo - Sob 13 Kwi, 2013
Byłoby fajnie gdyby pojawiły się dość szybko jakieś zdjęcia kart czy coś
Może ktoś będzie tak miły i wrzucić skany/zdjęcia całego dodatku.
Sardo - Sob 13 Kwi, 2013
Na BGG pojawiły się opisy kart.
Cytat: | 0 - Lysa Arryn, After this combat, if your opponent has more available power tokens than you, gain 3 power tokens.
1 - Lothor Brune, Sword and Fortification
1 - Alayne Stone, If you win this combat and control The Eyrie, you may discard 2 of your available power tokens to force your opponent to discard all of his available Power tokens.
2 - Lyn Corbray, Sword
2 - Nestor Royce, two fortifications
3 - Littlefinger - If you control The Eyrie after this combat, gain a number of power tokens equal to twice the printed combat strength of your opponent's played house card.
4 - Bronze Yohn Royce, If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains +1 combat strength |
Moim skromnym zdaniem do gry z nakładką na mapę średnio nadają się karty Littlefingera i Alayne Stone, chodzi mi o zapisek control The Eyrie. Bo w grze na 7 to raczej utrzymanie stolicy to nie powinno być ciężkie.
kiwi - Sob 13 Kwi, 2013
http://boardgamegeek.com/...of-ice-and-fire całe info tutaj
Dredzilla - Sob 13 Kwi, 2013
Dziwne te karty, bardzo wrogie ;D
Sardo - Sob 13 Kwi, 2013
Dredzilla napisał/a: | Dziwne te karty, bardzo wrogie ;D |
No jak masz się bronić na podstawowej mapie to takie właśnie potrzebne są
Dredzilla - Sob 13 Kwi, 2013
Kazdy tekst dotyczy tokenkow, niezle trzeba sie niezle natrudzic zeby dobrze ich pokolei uzywac
Edit': To kiedy gramy ?:D
Sardo - Sob 13 Kwi, 2013
Dredzilla napisał/a: | Kazdy tekst dotyczy tokenkow, niezle trzeba sie niezle natrudzic zeby dobrze ich pokolei uzywac
Edit': To kiedy gramy ?:D |
Ja bym jeszcze poczekał kilka dni, to może pojawią się pozostałe karty z dodatku i będzie można zagrać już w cały dodatek
A na 7 to jednak przerobiłbym Littlefingera i Alayne
Dredzilla - Sob 13 Kwi, 2013
Generalnie to opcje na 4 tez bym proponowal zagrac, tylko poczekamy na karty wydarzen no i misje
kiwi - Sob 13 Kwi, 2013
Bardzo zintegrowane z kartami celów arryn co ture chyba nawet dostaję punkty jeśli ma najwięcej punktów władzy.
Gog - Sob 13 Kwi, 2013
gralismy na 7 juz jesli kogos to interesuje dzis wlasnie wrocilem:D
Beez - Sob 13 Kwi, 2013
było zbalansowanie, jak wrazenia, mieszaliscie cos w kartach?
Gog - Sob 13 Kwi, 2013
wzielismy te nakladke, ale zrobilismy korekte zrobilismy wewnetrze morze tzn bay of krabs nie graniczy z morzem baratheona, i siega na granice pmiedzy twinsami a fosą karty jak z gry na 12 z róznica ze karta za 2 miała +1 sily i miecz jesli nie był to obszar startowy przeciwnika, bardzo fajnie sie grało (grałem arrynem) ciezko zdobyc powyzej 5 zamkow mialem pare razy te 5, ale szybko zostałem utemperowany, jest ciezko, ale duzo przyjemnosci, dodalismy beczke na guilttown, i korone na twinsach. Tory 3 na tronie 5 na mieczu i tor kruka 3/3/2/1/1 i arrynowi dalismy 2 a martelowi 1 i uwazam, że było dobrze problem w tym, że Stark był słabym graczem, więc nie wiem czy jak bedzie prosem i bedzie cisnał arryn sie po prostu nie zwinie, ale za tydzien lub 2 kolejny betatest
Shutt - Nie 14 Kwi, 2013
Co do kart BGG - musiałbym nimi zagrać.
Co do naszej gry - Gog grał Arrynem bo stwierdził, że tak ma być i koniec, Starka praktycznie nie było, więc za wiele nie sprawdziliśmy.
Mam kilka pomysłów, zobaczymy jak nam za tydzień pójdzie.
Beez - Nie 14 Kwi, 2013
a sama nakładka na mapę jest sensowna czy cos byscie w tamtych terenach zmienili ?
Poza tym morzem
Shutt - Nie 14 Kwi, 2013
Zostawić Arryna z Eyrie(Zamek)? To nie ma sensu...
Nakłada była ta co zrobił Sardo, osobiście byłem za przesunięciem koronki na Paluchy i beczki na Twinsy, ale Stark nie dopisał i Arryn zbyt mocno farmił golda. Dla mnie ta zmiana do weryfikacji w następnej grze.
Sardo - Nie 14 Kwi, 2013
Shutt napisał/a: | Mam kilka pomysłów, zobaczymy jak nam za tydzień pójdzie. |
To podziel się nimi
Gog - Nie 14 Kwi, 2013
Shutt napisał/a: | Co do kart BGG - musiałbym nimi zagrać.
Co do naszej gry - Gog grał Arrynem bo stwierdził, że tak ma być i koniec, Starka praktycznie nie było, więc za wiele nie sprawdziliśmy.
Mam kilka pomysłów, zobaczymy jak nam za tydzień pójdzie. |
dobrze za tydzien Ty nimi zagrasz, mocno farmił ? 3 koronki co ture? to rzeczywiście szał
Shutt - Nie 14 Kwi, 2013
3 koronki+mobilka albo 4/5 koronek
Shutt - Nie 14 Kwi, 2013
Sardo napisał/a: | To podziel się nimi |
Osobiście zastanawiam się nad zamienieniem Twinsów na Twierdzę.
"Lekko zmusi" to Greyjoya do zastanowienia się czy na serio lepiej jest wybrać Lannistera jako chłopca do bicia czy też warto powalczyć o Bliźniaki.
Stark nie będzie mógł być obojętny i wejdzie w konflikt z Greyem lub Arrynem.
Dodatkowo o ile Arryn siedzi na tych 5ciu zamkach to jedna Twierdza więcej i to jeszcze w sąsiedztwie Seagardu może go pchnąć w kierunku sojuszu z Lannisterem i ataku na Greya.
Po prostu łatwiej mu tam się będzie postawić i zaatakować kogokolwiek za cenę tego, że ten teren jest kuszący również dla innych graczy.
Sardo - Nie 14 Kwi, 2013
Shutt napisał/a: | Sardo napisał/a: | To podziel się nimi |
Osobiście zastanawiam się nad zamienieniem Twinsów na Twierdzę.
"Lekko zmusi" to Greyjoya do zastanowienia się czy na serio lepiej jest wybrać Lannistera jako chłopca do bicia czy też warto powalczyć o Bliźniaki.
Stark nie będzie mógł być obojętny i wejdzie w konflikt z Greyem lub Arrynem.
Dodatkowo o ile Arryn siedzi na tych 5ciu zamkach to jedna Twierdza więcej i to jeszcze w sąsiedztwie Seagardu może go pchnąć w kierunku sojuszu z Lannisterem i ataku na Greya.
Po prostu łatwiej mu tam się będzie postawić i zaatakować kogokolwiek za cenę tego, że ten teren jest kuszący również dla innych graczy. |
Też tak mi przeszło przez myśl by tam Twierdzę zrobić.
Podsumuj mi te zmiany na mapie w 1 poście
Sardo - Sob 20 Kwi, 2013
Udało się znaleźć 7 osób wśród znajomych więc stwierdziłem, że można się zabawić z Arrynami.
Sporo z graczy było niedoświadczonych, ale mimo wszystko dawali radę. Jako, że jedyny miałem ograne wszystkie rody pozwolili mi wypróbować Arrynów. Grało mi się nimi dość przyjemnie (zawsze to jakaś odmiana ), ale ciężko było zdobywać więcej niż 3,4 zamki. Do kart rodów zastosowałem mieszankę tego co pojawiło się w dodatku i innych umiejętności/ikon Pomimo, że karty wydają się mocne przy tylu sąsiadach wcale nie jest tak kolorowo. Starałem się wziąć postacie, które chronologicznie pasują do tych z podstawki.
Zastosowaliśmy taką nakładkę:
Tutaj dzięki dla Goga i Shutta za pomysły na poprawki.
Karty rodów:
Marillion [0]
Jego umiejętność jest dość mocna, udało mi się raz wykorzystać, ale za to z potężnym efektem (-15 żetonów, po tej turze trafiło się Starcie Królów). Niestety więcej razy nie udało się zastosować.
Lysa Arryn [1]
Prosta i genialna umiejętność, gdybym zagrał w kluczowym momencie, to możliwe, że bym wygrał przed czasem, ale niestety zagrałem ostrożniej.
Donnel Waynwood [1]
Taki typowy zapychacz, przydatny
Lyn Corbray [2]
Po prostu dwójka z mieczem
Nestor Royce [2]
Przydała się ta karta na wycieczki do Lannistera ^^
Vardis Egen [3]
Super umiejętność, choć w większości przypadków ograniczało mnie zaopatrzenie lub limit dostępnych figurek
Bronze Yohn Royce [4]
Umiejętność z oryginału, pasująca do mojego stylu zbieractwa żetonów Często gęsto miałem to +1
Rozstawienie początkowe:
1 rycerz i 1 piechur w Orlim Gnieździe
1 piechur w Gulltown
1 statek w Zatoce Krabów
2 zaopatrzenia
2 na torze zwycięstwa
żelazny tron - 3
lennicy - 5
królewski dwór - 3
Królewski dwór z kombinacją - 3, 3, 2, 1, 1, 0, 0 , który wrzucałem wcześniej.
Żeby było śmieszniej i szybciej zagraliśmy z Kartami Losów Bitwy (bez 0 z czaszkami). Jako, że Starkiem grał nowy gracz udało mi się szybko zająć Wąskie Morze (utrzymałem do końca gry), lecz mimo tego moje możliwości nie były tak ogromne jak się spodziewałem. Dość szybko zawiązałem nieformalny sojusz właśnie ze Starkiem i krótką neutralność z Baratheonem. Przy okazji bitw Baratheona i Martella o Koniec Burzy zająłem Szczypcowy Przylądek, a następnie o dziwo puste Harrenhal. Postanowiłem, że się zabawię i postanowię przebić się przez Lannistera i osaczyć Seagard od strony Bliźniaków i Riverrun, niestety nie powiodło mi się to i mój 1 rycerz (a następnie 2 dzięki Vardisowi Egenowi) plątał się po środku Westeros (wytrzymał ok. 3 tur w Czarnym Nurcie mimo niezbyt zgranej współpracy Tyrell-Lannister-Baratheon, w końcu wróciłem nimi do Harrenhal. W dolinie Arrynów przegrupowywałem siły i toczyłem potyczki z Baratheonem o Szczypcowy Przylądek, a ze Starkiem naciskaliśmy Greyjoya, który dzielnie się bronił. Ostatecznie zakończyłem grę z Orlim Gniazdem, Gulltown, Bliźniakami, Szczypcowym Przylądkiem, Białym Portem. Gra skończyła się po 10 turach i wygrał nowicjusz - Martell, który zmiażdżył Tyrella.
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
[0] - zbyt OP, uważam, że przeciwnik powinien odrzucać połowę żetonów zaokrąglając w górę (zastanawiałbym się nad podniesieniem kosztów do 3 żetonów - musiałby to być przemyślany, strategiczny ruch).
[1] - ignore... - sam chciałem dać karcie taką zdolność
[2] Nestor Royce - zdecydowanie za dużo wież, neutralizuje Neda, co przy combie Lysa - Roose już jest za dużo
[3] Varis - przyznam, lepiej dać tę umiejętność [3] niż tak jak my daliśmy [4]
[4] - do zmiany - jako, że jest już trochę mieczy, wież itd. to dałbym tej karcie zdolność rzadko wykorzystywaną tj. Jeżeli przegrasz pobierz 3 żetony władzy (aby nie było tak źle to dodałbym ->), a Twój przeciwnik lub gracz go wspierający musi odrzucić 2. (dodatek do Marilliona)
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
karta za 4 nie moze miec takiej zasady bo stark zawsze straci morze w 1 ruchu bo z white harbor sie ruszy zostawi zeton i i tyle w temacie ;x
Sardo - Nie 21 Kwi, 2013
Gog napisał/a: | karta za 4 nie moze miec takiej zasady bo stark zawsze straci morze w 1 ruchu bo z white harbor sie ruszy zostawi zeton i i tyle w temacie ;x |
No niekoniecznie, Stark jest po Arrynie na tronie więc jeśli oboje dadzą po 3 marsze to Stark wbija na Wąskie Morze z marszem +1, używa Eddarda i nawet jeśli Arryn użyje Yohna Royce to wygrywa Stark bo jest wyżej na mieczu (remis będzie).
Shutt napisał/a: | [0] - zbyt OP, uważam, że przeciwnik powinien odrzucać połowę żetonów zaokrąglając w górę (zastanawiałbym się nad podniesieniem kosztów do 3 żetonów - musiałby to być przemyślany, strategiczny ruch). |
W różnych sytuacjach to może być mocne, ale też może być słabe. Jeśli jest mniej lub równo 6-7 żetonów po obu stronach to szkoda 2 żetonów by nie być w dupę w stosunku do innych. A trzeba pamiętać też, że zawsze umocnienia obecne na planszy dadzą te kilka żetonów raczej, więc z absolutnym 0 się nie zostanie. Poza tym jest tu zapisek "jeśli wygrasz walkę". Mi ta karta pasuje i będę z nią grał, jak ktoś chce mogę mu zmienić opis na jakiś inny i podesłać
Shutt napisał/a: | [2] Nestor Royce - zdecydowanie za dużo wież, neutralizuje Neda, co przy combie Lysa - Roose już jest za dużo |
To w sumie wziąłem z oryginalnych kart z dodatku bez namysłu. W sumie dość potężne się to wydaje, 1 wieża mogłaby być lepsza.
Shutt napisał/a: | [4] - do zmiany - jako, że jest już trochę mieczy, wież itd. to dałbym tej karcie zdolność rzadko wykorzystywaną tj. Jeżeli przegrasz pobierz 3 żetony władzy (aby nie było tak źle to dodałbym ->), a Twój przeciwnik lub gracz go wspierający musi odrzucić 2. (dodatek do Marilliona) |
Wzięte z oryginalnej karty, podoba mi się, sam kiedyś myślałem nad taką umiejętnością.
No to może odnośnie graficznej wersji, jeśli ktoś chce mogę mu pozmieniać opisy/ikony i podesłać.
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Może spróbujemy z tym zestawem kiedyś zagrać, [4] na pewno bym zmienił , co do [0] to nawet jesli dotyczy to tylko wygranej to i tak uważam to za duży boost.
Nie zapominajmy, że te karty są projektowane na 4-osobową grę. Tam utrata tych żetonów nie pozbawi Cię gwiazdki (o ile db pamietam) bo gra się 3-2-2-1. A Stark bez gwiazdek to już totalna lipa.
Sardo - Nie 21 Kwi, 2013
Shutt napisał/a: | Może spróbujemy z tym zestawem kiedyś zagrać, [4] na pewno bym zmienił , co do [0] to nawet jesli dotyczy to tylko wygranej to i tak uważam to za duży boost.
Nie zapominajmy, że te karty są projektowane na 4-osobową grę. Tam utrata tych żetonów nie pozbawi Cię gwiazdki (o ile db pamietam) bo gra się 3-2-2-1. A Stark bez gwiazdek to już totalna lipa. |
Nie wiem jak w tym dodatku ale nakładka (3,2,1,0) ale w podstawowej wersji stosuje się na 3 i 4 graczy.
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Nie grałem na mniej niż 5 osob, wiec nie wiem po prostu.
Nic nie zmieni mojego zdania, że ta karta jest zbyt OP - z resztą jest zaprojektowana na mapę podstawową, gdzie Arryn ma jeden ZAMEK.
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
nie wypowiadam sie potrzebuje zagrac arrynem i żeby grey stark i bara to byli dobrzy gracze wtedy powiem ;p ale wg mnie lisa out i 0 out, stark bez roose to gowno
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Ja już Ci pisałem, karta typu Lysa - świetna na Greyjoya ;]
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
jasne grey miedzy trzema tez jest wiec daj mu spokoj zreszta widziales jak grey skonczyl ;x
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Ale to już była wina gracza
Między 3ma? Przecież nie każdy się na niego rzuci.
Z Lysą w talii widzę sojusz Arryn, Lanni/Stark, Grey
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
ale nie mozesz zakladac ze karta bedzie na greya bo z takimi kartami to rush arryna na stark 100% :X i kto mu pomoze?:d
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Grey, Bara?
Arryn jest między 3ma graczami i ma o wiele gorzej niż Greyjoy
Ja bym spróbował po prostu
Sardo - Nie 21 Kwi, 2013
Shutt napisał/a: | Ja bym spróbował po prostu |
O i to popieram w pełni, najlepiej próbować
Ja grałem też z losami bitwy (większość mnie przegłosowała) i też rozgrywka inaczej się układa.
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Co do testów to ToB odpada, bo nie obczaisz czy jest balans.
Co do Roose'a, Stark zawsze może z niego skorzystać na Grey'u
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
to jak widzicie te karty?:p ostatecznie?
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
[4] tak jak napisałem, [0] też jak napisałem albo Twoja wersja.
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
4 moze jak wygrasz dostajesz 2/3 zetony a przeciwnik odrzuca 2/3? a 0 jednak robert arryn z zasada za orle gniazdo ?:p
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
[0] - tak
[4] - tak jak napisałem, z zasadą na "jesli wygrasz" ta karta byłaby zbyt mocna, taką zdolność mogłaby mieć [1] lub [2]
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
robienie 4 z zasada jesli przegrasz to tego by nawet krwawy nie wymyslil Shutt
jak dla mnie
4 wygrywasz dostajesz 2 zetony przeciwnika odrzuce 2
3 przejmuje jednostke
2 miecz
2 +1 siły jesli cos tam
1cancel zdolnosci
1 wieza
0 robert za orle gniazdo ?:D
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Z taką zasadą Arryn ma kolejnego boosta, 3 przejęła zdolność 4ki, a 4ka koksi na maksa - ne dość, że najsilniejsza karta na ręce to przeciwnik dostaje jeszcze większe bęcki.
W naszej wersji zrzucając się z 4ki nie mogłeś już przejąć cudzej jednostki, a teraz, gdy ta zdolność przeszła na trójeczkę pojawia się ten problem.
To co napisałem ma więcej sensu niż myślisz. Arryn znajduje się w ciężkiej sytuacji i jego przeciwnicy będą mieć kminę czy stracić 2/3 żetony i wygrać czy przegrać i stracić jednostkę na rzecz Arryna (zdolność [3]).
Dodam, że w miarę luźne pozycje do farmienia gold z 3ki przeciwników Arryna ma tylko Stark - sam jojczyłeś, że Arryn tak naprawdę jest słaby itp itd, ale przy okazji nowej talii chcesz go naprawdę zboostować.
Dorzucam trochę elementów strategii.
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
mozesz rozpisac karty jak ja jkak to widzisz?:d
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Gog napisał/a: |
4 przegrywasz dostajesz 3 zetony przeciwnika odrzuca 3
3 przejmuje jednostke
2 wieża, jak druga dwójka nie przejdzie/inny pomysł to [miecz]
2 bronisz->wieża, atakujesz->miecz (?)
1 cancel zdolnosci
1 wieza
0 robert za orle gniazdo (dodałbym tu wybór, że albo siła albo ikony) |
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Lub tez coś takiego
4 przegrywasz dostajesz 3 zetony przeciwnika odrzuca 3
3 przejmuje jednostke
2 wieża, jak druga dwójka nie przejdzie/inny pomysł to [miecz]
2 miecz
1 cancel zdolnosci
1 konnica +3 zamiast +2*
0 robert za orle gniazdo (dodałbym tu wybór, że albo siła albo ikony)
*w końcu całe Westeros wie, że Dolina słynie ze swoich rycerzy
Takie karty boostują Arryna, może w końcu będzie miał okazję zająć więcej niż 4 zamki
Gog - Nie 21 Kwi, 2013
a btw co do kart Sarda ej przeciez STARK nie gra od razu ;x nie ma roose/eddard niwelowany nie ma zetonow jako farmer wiec nie wiem jakim cudem Stark skonczyl z jakims zamkiem ;p
Shutt - Nie 21 Kwi, 2013
Dlatego nie ma opcji żeby zostały
Może zagramy jeszcze raz starym zestawem i porządnym Starkiem i Baratheonem, a potem spróbujemy nową talię.
Sardo - Nie 05 Maj, 2013
Trochę zdjęć z dodatku:
-komponenty
-karty rodów - Arryn
-początkowe rozstawienie
-karty westeros - I talia
-specjalne cele
-cele
-instrukcja 0 1 2 3 4 5 6 7 8
Już prawie wszystko znane oprócz wszystkich celów
Więc jak tylko pojawią się pozostałe można zaczynać grę w PBFie
Edit: Jak na życzenie ktoś przed kilkoma chwilami wrzucił na neta cele, podrzucę linki niedługo.
kiwi - Nie 05 Maj, 2013
Niestety nie mogę skorzystać z żadnego linka, wszytkie są zablokowane(skrzyneczka w łańcuchu) choć jestem zalogowany.
Sardo - Nie 05 Maj, 2013
Instrukcja: 0 1 2 3 4 5 6 7 8
Karty rodu - Arryn
Rozstawienie i cele specjalne
Cele: 1 2 3
Karty Westeros - talia I
Dodatkowo mapka startowa
TERF - Wto 07 Maj, 2013
no no ciekawie sie zapowiada, jestem ciekaw jak sie te cele sprawią zwłaszcza że podczas gry mogą sie one zmienić...
Gog - Wto 07 Maj, 2013
a dla mnie FFG przechodzi samo siebie w wyciaganiu kasy od nas, ale co tam
marcinoss - Sro 08 Maj, 2013
Wiadomo cokolwiek o premierze za granicą czy w Polsce. Wszędzie cisza?
kiwi - Sro 08 Maj, 2013
Gdzieś na boardgamegeeku, czytałem coś o wrześniu, że tyle czasu trzeba było czekać po DwD. Ale to tylko założenia.
Gog - Czw 09 Maj, 2013
mogli dac nowych dowódców chociaz dla starka baryi lanniego bo renly/eddard/robb itd w FoCu wygladają ciut zalosnie nie uwazacie??:D
gamaliel - Czw 09 Maj, 2013
Zgadzam się, powinny być cztery nowe talie jak w DwD.
Beez - Czw 09 Maj, 2013
ale właśnie brzydko zaspoilowales ludziom, ktorzy ogladaja serial. Radzilbym to odrobinke zedytowac zeby nie zepsuc niektorym zabawy:D
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Beez napisał/a: | ale właśnie brzydko zaspoilowales ludziom, ktorzy ogladaja serial. Radzilbym to odrobinke zedytowac zeby nie zepsuc niektorym zabawy:D |
Trzeba książki czytać - mówi się trudno
Gog - Czw 09 Maj, 2013
w serialu eddard i renly nie zyja, a o krwawych godach tez juz kazdy slyszal bez szalu z tym spoilerem
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Poza tym dodatek odnosi się do książki - Uczta dla Wron, a jest ekranizowana poprzednia, więc każdy wchodząc tutaj powinien się spodziewać spoilerów
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
To może odnośnie dodatku jeszcze, bo się w PBFie pojawiła niejasność.
Jak rozumiecie cel Starka (link)
"Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów ..."
czy
"Kontroluj Winterfell i kontroluj 5 lub więcej obszarów ..."
Gog - Czw 09 Maj, 2013
chodzi ze masz kontrolowac WF + 5 minimum, bo zaraz by bylo jak ktos ma WF i 6 to nie wygrywa bo ma za duzo
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Chodzi mi o to czy Winterfell się liczy do tych obszarów
Patrząc na wyważenie, to raczej się liczy bo te 6 (5+Winterfell) to sporo.
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Nie, i to tak jakby +, czyli WF + 5 lub więcej obszarów.
Sardo - Czw 09 Maj, 2013
Hmm... Czyli tak jak mi się na początku wydawało. No w sumie chyba stanowcze raczej tak dla interpretacji Shutta.
Beez - Czw 09 Maj, 2013
hmm a ja to zinterpretowalbym inaczej szczerze mowiac.
Jako 2 cele w jednym, bo tak ma każdy ród
1 cel to slowa do "and" 2 cel to slowa po "and"
Dla przykladu:
pierwszym celem u arryna jest kontrola eyrie
2 celem jest posiadanie wiekszej ilosci zetonow.
U Starka
pierwszym jest kontrola winterfell
drugim jest kontrola przynajmniej 5 obszarow z zamkami i moim zdaniem NIE można tego łączyć w 6 zamków bo są to 2 osobne podcele by zrealizowac cel...
Shutt - Czw 09 Maj, 2013
Beez ładnie podsumował moją ostatnią myśl
kiwi - Czw 09 Maj, 2013
Beez napisał/a: | hmm a ja to zinterpretowalbym inaczej szczerze mowiac.
Jako 2 cele w jednym, bo tak ma każdy ród
1 cel to slowa do "and" 2 cel to slowa po "and"
Dla przykladu:
pierwszym celem u arryna jest kontrola eyrie
2 celem jest posiadanie wiekszej ilosci zetonow.
U Starka
pierwszym jest kontrola winterfell
drugim jest kontrola przynajmniej 5 obszarow z zamkami i moim zdaniem NIE można tego łączyć w 6 zamków bo są to 2 osobne podcele by zrealizowac cel... |
Jedyne prawidlowe myslenie. Mamy tutaj zwykła angielską koniunkcje zdarzeń. Winterfell and 5 blablabla
TERF - Wto 14 Maj, 2013
a według mnie to ay mieć ten punkt to należy mieć WF i co najmniej 5 innych zamków, patrząc na inne cele jest to logiczne np leninster otrzyma punkt jak ma to i to.
Jak by to rozdzielić to co za sztuka posiadać tylko połowe zadania np WF? Stark ma szanse posiadać 5 zamków jest to trudne ale wykonalne!
Tylko czemu tam pisze "per round"? jakieś punkty się co runde dostaje?
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
nie to i to terf tylko to i to naraz. To jest zwykła koniunkcja logiczna.
Beez - Wto 14 Maj, 2013
TERF napisał/a: |
Jak by to rozdzielić to co za sztuka posiadać tylko połowe zadania np WF?
|
A jaka sztuka dla Arryna posiadac Eyrie, Dla Lanniego Lannisport a dla Bary DragonStone...
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Sztuka? Np to że bara i Stark się mogą zmuwić odrazu na Lanniego albo Arryna i zrobić mu wjazd?
Shutt - Wto 14 Maj, 2013
Zmówić*
A Lannister i Arryn na Starka się nie mogą zmówić?
kiwi - Wto 14 Maj, 2013
Shutt napisał/a: | Zmówić*
A Lannister i Arryn na Starka się nie mogą zmówić? |
No własnie o to mi chodzi? Dlatego są 2 elementy w koniunkcji.
TERF - Wto 14 Maj, 2013
hehehe ja o tym samym mówie tylko troche źle Beez zinterpretowałem(myślałem że on to rozdzielił) ale po jeszcze jednym przeczytaniu o to samo mi chodziło mój mały bład
Ash - Sro 12 Cze, 2013
Czy zobaczymy ten dodatek po Polsku? Galakta coś pisnęła na ten temat?
Sardo - Sro 12 Cze, 2013
To druk na życzenie, więc myślę, że Galakta nie zawiedzie i w pierwszym możliwym terminie załatwi
Sarachiel - Sro 12 Cze, 2013
Czyli pewnie jakoś niedługo będzie jakaś wzmianka na ten temat, bo FFG już rozpoczęło sprzedaż :p
Sarachiel - Czw 15 Sie, 2013
Wiadomo coś na temat dodatku? Czy Galakta będzie miała zamiar go wydać?
RuteQ - Sob 11 Sty, 2014
Cześć
Wiecie może czy w końcu ten dodatek powstał w polskiej wersji językowej? Czy gracie przez niego w angielskiej? A jeżeli tak to gdzie można go kupić (dodam, że chciałbym otrzymać gotowe karty a nie na własną rękę go drukować).
Z gory dzięki za pomoc!
Radziol88 - Nie 12 Sty, 2014
Druk na życzenie jest jeszcze przez jakiś czas wstrzymany.
czyzyk29 - Pon 27 Sty, 2014
Wystałem zapytanie do Galakty w sprawie dodatku i o dziwo mi odpowiedzieli, że dodatki do gry planszowej GoT 2ed ukażą się na wiosnę tego roku w wersji PL.
Miłe zaskoczenie.
guzu - Pon 27 Sty, 2014
Potwierdzam - mi odpowiedzieli na początku roku to samo
Chociaż już kilka razy terminów wydania dodatków nie dotrzymali
Gog - Wto 28 Sty, 2014
chodzi oto, ze ludzie musza sie zgłaszać, ze chca dod czy foc, wedy jam sie uzbiera X, galakta rusza z drukiem na życzenie proste?:D
czyzyk29 - Wto 28 Sty, 2014
No chyba nie do końca, nie ma dodruku na życzenie w wersji PL A Feast for Crows ponieważ nigdy go w tej formie nie wydano więc skąd mają mieć takie info. Co innego Taniec ze smokami który co jakiś czas jest wznawiany (sklepy widzą jakie jest zapotrzebowanie).
Info na życzenie jest dla sklepów/hurtowni.
Gog - Wto 28 Sty, 2014
czyzyk29 napisał/a: | No chyba nie do końca, nie ma dodruku na życzenie w wersji PL A Feast for Crows ponieważ nigdy go w tej formie nie wydano więc skąd mają mieć takie info. Co innego Taniec ze smokami który co jakiś czas jest wznawiany (sklepy widzą jakie jest zapotrzebowanie).
Info na życzenie jest dla sklepów/hurtowni. |
mniej wiecej to mialem na mysli;d
czyzyk29 - Sro 05 Lut, 2014
No to już potwierdzone dodatek na przełomie marca i kwietnia 2014.
guzu - Sro 05 Lut, 2014
i info:
http://galakta.pl/druk-na-zadanie-juz-niebawem/
Beez - Sro 05 Lut, 2014
dobrze rozumuje, że DwD również będzie w sprzedaży?
Bo aż głupio się czuję, że osobiście tego nie posiadam:)
guzu - Sro 05 Lut, 2014
oba dodatki już są w przedsprzedaży w sklepie Galakty
Gog - Pią 14 Lut, 2014
ale realizacja na przełomie marca i kwietnia ;x
grotek - Sro 30 Kwi, 2014
nie odpala mi się zakładka z celami nr 2 oraz karty rodów arynów jak ktoś ma czy mógłby to zamieścić lub podesłać mi na m.grotowski@wp.pl
z góry dzięki
Sardo - Sro 30 Kwi, 2014
grotek napisał/a: |
nie odpala mi się zakładka z celami nr 2 oraz karty rodów arynów jak ktoś ma czy mógłby to zamieścić lub podesłać mi na m.grotowski@wp.pl
z góry dzięki |
jak dobrze poszukasz w internecie to znajdziesz te skany
grotek - Sro 30 Kwi, 2014
Sardo napisał/a: | grotek napisał/a: |
nie odpala mi się zakładka z celami nr 2 oraz karty rodów arynów jak ktoś ma czy mógłby to zamieścić lub podesłać mi na m.grotowski@wp.pl
z góry dzięki |
jak dobrze poszukasz w internecie to znajdziesz te skany |
nie bądź żyła szukam od dobrej godziny i wszedzie gdzie znajdę nie działają te same jak masz to podeślij kumpel zabrał oryginał na wyjazd a będzie nas akurat 4 więc podstawki nie ma sensu odpalać:(
brodzajzer - Czw 06 Wrz, 2018
grotek napisał/a: | Sardo napisał/a: | grotek napisał/a: |
nie odpala mi się zakładka z celami nr 2 oraz karty rodów arynów jak ktoś ma czy mógłby to zamieścić lub podesłać mi na m.grotowski@wp.pl
z góry dzięki |
jak dobrze poszukasz w internecie to znajdziesz te skany |
nie bądź żyła szukam od dobrej godziny i wszedzie gdzie znajdę nie działają te same jak masz to podeślij kumpel zabrał oryginał na wyjazd a będzie nas akurat 4 więc podstawki nie ma sensu odpalać:( |
Kilka lat minęło, ale czy ktoś miałby jeszcze te zdjęcia? Dokładniej chodzi mi o instrukcję i rozstawienie. Pamięć niestety za krótka, a papiery się gdzieś zawieruszyły
Horn-Varelius - Czw 06 Wrz, 2018
Aktualnie toczy się jeden PBF z ucztą: http://www.forum.galakta....p=197564#197564
Jeśli wystarczy Ci sam tekst to w pierwszych dwóch postach powinno być wszystko wypisane. Niektóre karty celów mogą być lekko zmienione bo balans nieco kulał, w starszych pbf-ach może być oryginał. Zdjęciami nie poratuje bo akurat tego dodatku nie posiadam.
|
|