galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - dwie akcje poświęcenia tej samej jednostki

picek - Czw 31 Sty, 2013
Temat postu: dwie akcje poświęcenia tej samej jednostki
Na przykładzie: Zagrywam na jakąś jednostkę na polu bitwy akcję z karty Bray Shamans. Czy mogę w tej sytuacji po ataku zanim wykonam poświęcenie z akcji szamana zagrać na tą jednostkę akcję np. Offering of Blood?
Germanus - Czw 31 Sty, 2013

Generalnie poświęcasz raz. Ale w tym wypadku sprawa wygląda tak:
Jednostka w Polu Bitwy zostaje dopakowana z akcji Szamana. Zgodnie z nią poświęcenie następuje na koniec rundy. Oznacza to, że jeśli do końca rundy ta jednostka będzie w grze musisz ją poświęcić. Ale spokojnie może ona zginąć lub zostać poświęcona wcześniej. Zatem przedstawiona przez Ciebie sekwencja zagrywanych akcji jest legalna:)

Germanus - Czw 31 Sty, 2013

ps. radzę też trzmać w takrcie gry FAQ 1.9 pod ręką. Tam jest wiele rzeczy wytłumaczone, a na koniec podana sekwencja faz i ich rozkład na czynniki pierwsze;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group