galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - Gra o Tron PBF #9.2 - Starcie Królów 2 - Pole Gry

Medyk - Pon 11 Lut, 2013
Temat postu: Gra o Tron PBF #9.2 - Starcie Królów 2 - Pole Gry
STARCIE KRÓLÓW

RUNDA: 4

MAPA:
Aktualna mapa 4.3

Karty Westeros:
1. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
2. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
3. Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię. > - Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.


Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. - nie używa

MARSZE:
>Baratheon - Piechur z Harrenhal do Cracklaw - bitwa ze Starkiem
>Lannister - Rycerz z Seagard do Riverrun
>Stark - Wymuszony Marsz - 1 Statek z Narrow Sea do Shivering Sea.
>Martell - Statek wypływa z portu Sunspear
>Greyjoy - Piechur z Greywater do Riverrun - bitwa z Lannister
>Tyrell - Piechur na Arbor, Piechur na Three Towers z Oldtown
-----------------------------------
>Lannister - Wymuszony Marsz - bez efektu


--> Mapa 4.3 <--

>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Martell

UMOCNIENIE WŁADZY:
>Stark - 2 UW
>Greyjoy - 2 UW
>Tyrell - 2 UW



WESTEROS I:
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros II:
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów - Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów (Dzicy) – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron (Dzicy) – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros III:
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Nawałnica mieczy (Dzicy) – Podczas tej fazy Planowania nie można wydawać rozkazów Obrony.
- Jesienne deszcze (Dzicy) – Piechury, którzy wspierają bitwy nie zapewniają żadnej premii do siły armii.
- Uczta dla wron – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Umocnienia Władzy.
- Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.


KARTY RODÓW i ROZKAZY JEDNORAZOWE

STARK Gog
1. Eddard Stark (5) – 2 x Wieża
2. Robb Stark (4) – Jeśli wygrasz bitwę jako atakujący możesz natychmiast wykonać MARSZ +1 z regiony, w którym właśnie skończyła się bitwa. (tylko rycerze mogą brać udział w tym marszu).
3. The Blackfish (4) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
4. Jory Cassell (2) - 2 x Wieża
5. Roose Bolton (2) – 2 x Miecz
6. Arya Stark (1) – 1x Miecz
7. Old Nan (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Młody Wilk [Najazd]: Można przesunąć swoje jednostki z wybranego obszaru tak, jakby był tam rozkaz marszu, ale jej rezultatem nie może być bitwa.


GREYJOY reszka
1. Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
2. Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
3. Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
4. Gorold Goodbrother (2) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
5. Aeron Damphair (2) – Jeśli wygrasz bitwę możesz natychmiast zwerbować jednostki na tym obszarze (zgodnie z zasadami werbunku i zaopatrzenia).
6. Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do siły bojowej dla każdego Twojego statku, który graniczy z regionem ogarniętym bitwą.
7. The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Żelazna Flota [Najazd]: Usuń 2 DOWOLNE rozkazy z regionów sąsiadujących z miejscem położenia żetonu (poza rozkazami jednorazowymi). [reguły palenia zgodne z normalnym rozkazem-morze na ląd tak, ale nie można odwrotnie]


LANNISTER Medyk
1. Ser Jaime Lannister (5) – Twój przeciwnik nie może użyć znacznika miecza z valyrianskiej stali podczas tej bitwy.
2. Ser Gregor Clegane (4) – 3 x Miecz
3. The Hound (4) – 1 x Miecz
4. Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
5. Cersei Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża

6. Tyrion Lannister (1) – Zredukuj siłę wsparcia Twojego przeciwnika do 0 (również innych graczy). Możesz natychmiast usunąć jeden rozkaz wsparcia lub obrony z całej planszy.
7. Tywin Lannister (X) – Wydaj “X” Żetonów Władzy. Siła karty wynosi tyle ile żetonów wydałeś.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]


TYRELL Sardo
1. Ser Loras Tyrell (5) – 1 x Miecz
2. Paxter Redwyne (4) – 1 x Wieża
3. Mace Tyrell (3) – Jeśli wygrasz tę bitwę jako atakujący to nie usuwaj Twojego obecnego rozkazu Marszu. Zostaje on w grze i możesz użyć go jeszcze raz.
4. Ser Garlan Tyrell (3) – 2 x Miecz
5. Queen of Thorns (1) - Zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Alerie Tyrell (0) – 2 x Wieża
7. Willas Tyrell (0) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na karcie Willas'a.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Siła Highgarden [Umocnienie Władzy]: Odrzuć dowolną Kartę Rodu z ręki. Możesz żądać tyle Żetonów Władzy od rywali znajdujących się na obszarze sąsiadującym z rozkazem ile wynosi siła Twojej karty. Jeżeli była to ostatnia Karta Rodu weź cały stos na rękę.


BARATHEON karol399
1. Stannis Baratheon (4) – Jeśli walczysz z przeciwnikiem, który jest wyżej na Torze Żelaznego Tronu to dodajesz dodatkowe +2 do siły.
2. Melisandre of Asshai (4) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
3. Ser Davos Seaworth (3) – 2 x Wieża

4. Allester Florent (3) – 1 x Miecz
5. Brienne of Tarth (3) – 2 x Miecz
6. Selyse Baratheon (1) – 1 x Wieża
7. Patchface (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu Twojego przeciwnika. Dla tej bitwy Patchface ma siłę, ikony i specjalną zdolność tej karty.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Wola R'hllora [Najazd]: Baratheon musi odrzucić kartę Melisandre z ręki, aby wybrać: A) usunąć rozkaz Obrony z dowolnego miejsca na planszy, B) usunąć rozkaż Wsparcia z dowolnego miejsca na planszy. Jeśli gracz nie może lub nie chce odrzucić Melisandre to rozkaz zostaje usunięty bez efektu.


MARTELL Beez
1. The Red Viper (5) – 2 x Miecz, 1 x Wieża
2. Areo Hotah (5) – 2 x Miecz
3. Obara Sand (3) – 1 x Miecz
4. Nymeria Sand (2) – 1 x Miecz
5. Ellaria Sand (1) – Jeśli się bronisz to zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Arianne Martell (0) – 1 x Wieża
7. Doran Martell (-1) – Natychmiast wybierz inną Kartę Rodu z ręki (jeśli możesz). Dodaj jej siłę i zdolność do karty Doran'a. Po bitwie obie karty są odrzucane.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Żądło Skorpiona [Najazd]: Możesz odrzucić wybraną Kartę Rodu jednego z graczy, których jednostki znajdują się na obszarze sąsiadującym z obszarem zawierającym rozkaz. Nie można odrzucić karty Melisandre oraz ostatniej karty na ręce gracza.


PS: Proszę pamiętać, że gramy do 6 MIAST/TWIERDZ!

Medyk - Sro 13 Lut, 2013

RUNDA: 1

MAPA:
Mapa 1.1

Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. > nie używa

MARSZE:
>Baratheon > Statek z Shipbreaker Bay do Blackwater Bay
>Lannister > Rycerz z Lannisportu do Riverrun
>Stark > Piechur z White Harbor na Karhold
>Martell > Piechur z Salt Shore do Sunspear
>Greyjoy > Rycerz z Pyke na Seagard
>Tyrell > Statek z Redwyne Straits do West Summer Sea
--------------------------------
>Baratheon > Rycerz do Kingswood, Piechur do Kings Landing z Dragonstone
>Stark > Statek z Shivering Sea do Narrow Sea
>Martell > Statek z Sea of Dorne do East Summer Sea
>Greyjoy > 1 Statek do Sunset Sea, 1 Statek do Golden Sund - bitwa z Lannister
>Tyrell > Piechur do Oldtown, Rycerz do Reach z Highgarden
---------------------------------
>Stark > Rycerz do Moat Calin z Winterfell
>Martell > Piechur do Starfall, Rycerz do Yronwood z Sunspear


UMOCNIENIE WŁADZY:
>Lannister-1 UW + 1 Mobilizacja > 2 Żetony, 2 Statki do portu.
>Stark-1 Mobilizacja > Statek do Bay of Ice, Piechur do Winterfell
>Martell-1 Mobilizacja > Statek do Sea of Dorne, Statek do portu
>Greyjoy-1 UW + 1 Mobilizacja > 1 Żeton, 2 Statki do Ironmans Bay
>Tyrell-1 UW > 2 Żetonki

Beez - Sro 13 Lut, 2013

nikt na moje pierwsze 2 ruchy nie wpływa więc:
1 marsz(-1) - Piechur z salt shore do Sunspear (nie zostawiam znacznika)
2 marsz (0) - statek na east summer sea (nawet jakby baratheon jakims cudem chcialby tam wczesniej wjechac)

Sardo - Sro 13 Lut, 2013

No to ja podam swoje, byś mógł 3 wykonać ;)
Redwyne Straits - statek na West Summer Sea
Highgarden - piechur na Oldtown, rycerz na Reach

karol399 - Sro 13 Lut, 2013

Tradycyjne ruchy,
Shipbreaker 1 statek na Blackwater
Dragonstone pionek na kl konik na kw

Beez - Sro 13 Lut, 2013

3 marsz (+1) z Sunspear:
- piechur na Starfall
- rycerz na ironwood
ostatni piechur zostaje

Gog - Sro 13 Lut, 2013

white harbor na karhold zostawiam zeton
reszka - Sro 13 Lut, 2013

najpierw konik na seagard, piechur zostanie.

Potem:

1 statek na sunset sea, 1 statek atakuje flotę lannistera.

1 do 3, wystarczy albo żeby wygrać albo cofnąć się bezpiecznie.

Komu mam przesłać kartę rodu?

reszka - Sro 13 Lut, 2013

przesłane do sardo.
Medyk - Sro 13 Lut, 2013

Bitwa na Golden Sund:

Agresor: Greyjoy
Marsz +0 z Ironmans Bay: 1 Statek;
Karta: Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6


Obrońca: Lannister
Obrona +2: 1 Statek;
Karta: Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża

Siła: 5


Greyjoy wygrywa. Lannister wycofuje statek do portu.

Gog - Sro 13 Lut, 2013

no to zeby skonczyc runde hmm statek na narrow koń na fose
reszka - Sro 13 Lut, 2013

a u mnie do boju ruszył sam Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
Medyk - Sro 13 Lut, 2013

Pozostały UW:

Ze Stoney biorę 2 żetony.
Z rekrutacji dodaję 2 statki do portu.

Czekam na resztę rekrutacji i II runda.

Sardo - Sro 13 Lut, 2013

Ja 2 żetonki poproszę
reszka - Sro 13 Lut, 2013

ja przed zrekrutowaniem zadam 1 pytanie, czy rozkaz rekruta mamy po sztuce czy jak jest w 1 ed. że każdy ma 2 takie rozkazy?
Beez - Sro 13 Lut, 2013

@reszka
każdy ma po 2 rekrutacje , a przynajmniej tak pisze w 1 poscie przy naborze do tej gry

1statek do sea of dorne.
1 statek do portu

reszka - Sro 13 Lut, 2013

dwa statki poproszę.
Medyk - Sro 13 Lut, 2013

Każdy ma 2 Rekrutacje. Jeśli ktoś je użył w tej rundzie to w 1 poście została mu jedna (czyli tylko te do wykorzystania). Do tego jest też na mapie wgląd do tych rozkazów.
Gog - Sro 13 Lut, 2013

statek na bay of ice i piechur w WF
Medyk - Czw 14 Lut, 2013

RUNDA: 2

MAPA:
Aktualna mapa 2.0

KARTY WESTEROS:

1. Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
2. Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
3. Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię. > Nawałnica mieczy (Dzicy) – Podczas tej fazy Planowania nie można wydawać rozkazów Obrony.

Nowe Zaopatrzenie:

>Baratheon 2 > 2
>Lannister 2 > 3
>Stark 1 > 1
>Martell 2 > 2
>Greyjoy 2 > 3
>Tyrell 2 > 2


Gra o Tron:
>Baratheon 5 + 4 = 9
>Lannister 7 + 2 = 9
>Stark 4 + 2 = 6
>Martell 5 + 2 = 7
>Greyjoy 6 + 2 = 8
>Tyrell 7 + 1 = 8

Gog - Czw 14 Lut, 2013

o bosz wlasnie zauwazylem ze nie ma w ogole sieci kłamstw ;x
Beez - Czw 14 Lut, 2013

heh też nie zwróciłem na to uwagi:)

W porównaniu do 2 edycji też nie podoba mi się brak kart, gdzie osoba posiadajaca tron/miecz/kruka wybiera co sie dzieje. :)

Pytanie do lordów :
Dużo graliście w tą edycję ? (czy jest ktoś taki jak ja, że to dla niego 1 partia)

Sardo - Czw 14 Lut, 2013

Ja również pierwszy raz mam do czynienia z taką wersją, ale nie przeszkadzają mi takie różnice, po prostu trzeba je przyjąć do świadomości.

Zamiast dyskutować o brakach kart ślijcie rozkazy :D

Medyk - Czw 14 Lut, 2013

Ja grałem kilka razy. Nie jestem super fanem I edycji + CoK, ale myślę, że warto chociaż raz, czy dwa spróbować w nią zagrać.

Sam uważam, że karty Westeros oraz karty Dzikich z II edycji są lepsze niż w I. Podobają mi się również zmiany względem Najazdu*, ale UW* wydaje mi się mniej sprawiedliwy. Rozwiązanie w postaci równej puli rozkazów jednorazowych z CoK wydaje się bardziej sprawiedliwe, bo może bywać tak, że przez 3-4 tury nie wypadnie mobilizacja i starcie królów i ktoś bez * jest mocno w plecy. I osobiście wolę karty rodów z CoKa.

reszka - Czw 14 Lut, 2013

grałem na każdych kartach rodów do GOT i moim zdaniem najbardziej zbalansowane (co niekoniecznie oznacza najciekawsze czy najbardziej przegięte) są karty z 2 dodatku do 1 edycji (dodatek storms of sword).

W samej podstawce do I ed najsilniejsza karta ma siłę 3, trochę zbyt mała różnica. Aczkolwiek do wersji która 1 dotarła do ludzi balans jak najbardziej był.

Tutaj (w dodatki CoK pojawiają się chore komba, w stylu stark: stara niania, wybiera patchface i wybiera ....... Jest to wesołe, ale twardego balansu nie trzyma.

w II edycji karty greya są czymś niedopuszczalnym, są o 2 klasy lepsze od kart dowolnego innego rodu i o 3 klasy od Lannistera. Ja do dzisiaj jestem pewny, że ktoś przez pomyłkę źle skopiował z worda i opisy kart greya i Lannistera zostały zamienione. Z talią greya, Lannister byłby realną siłą.

Medyk - Czw 14 Lut, 2013

RUNDA: 2

MAPA:
Aktualna mapa 2.4

Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka > nie używa

NAJAZDY:
>Baratheon > Usuwa Wsparcie* Starka z Narrow Sea
>Stark > brak legalnego celu
>Greyjoy > brak legalnego celu
>Tyrell > Usuwa Rekrutację Baratheona (Zyskuje 1 żeton władzy)


MARSZE:
>Baratheon > Piechur na Dragonstone, Rycerz na Craclow
>Lannister > 3 Statki do Golden Sund - przegrana bitwa z Greyjoy
>Stark > 1 Piechur z Winterfell do Castel Black
>Martell > Piechur do Yronwood ze Starfall
>Greyjoy > Piechur na Flints Fingers
----------------------------------
>Lannister > Piechur do Riverrun
>Martell > Rycerz do Storms End, Piechur do Princess Pass z Yronwood
>Greyjoy > Statek na Bay of Ice z Sunset Sea - bitwa przegrana
----------------------------------
>Lannister > Rycerz i Piechur z Riverrun na Seagard - bitwa przegrana


UMOCNIENIE WŁADZY:
>Baratheon 1 UW > 3 żetony
>Stark 2 UW + Mobilizacja > 2 żetony, Fortyfikacja w Moat Calin, Piechur do Winterfell oraz Statek do Shivering Sea
>Martell 2 UW + Mobilizacja > 3 żetony, Awans Piechura do Machiny oraz Statek do East SS
>Greyjoy 1 UW + Mobilizacja
>Tyrell 2 UW + Mobilizacja > 3 żetony, Statek do portu, Statek do Redwyne Straits

reszka - Czw 14 Lut, 2013

ciekawa tura będzie, ciekawe, czy tyrell spali koronkę czy mobilizację. W tej edycji nie dostaje się koronek za spalenie innej koronki, to upgrade 2 ed - tak dla przypomnienia.
Medyk - Czw 14 Lut, 2013

reszka napisał/a:
ciekawa tura będzie, ciekawe, czy tyrell spali koronkę czy mobilizację. W tej edycji nie dostaje się koronek za spalenie innej koronki, to upgrade 2 ed - tak dla przypomnienia.


Śmiem twierdzić reszka, że jednak dostaję się żeton za spalenie UW. Różnica jest taka, że osoba najechana nie traci żetonu. Tak jest w instrukcji do I edycji. Ta zmiana też jest na plus akurat :wink:

Sardo - Czw 14 Lut, 2013

Mi również się ta wydaje, choć grałem jedynie 2 razy w 1 edycję (ale bez dodatków).

Ciężki orzech do zgryzienia, podpalimy rekrutacje.

reszka - Czw 14 Lut, 2013

az sprawdziłem

http://pliki.gildia.pl/pl.../gra-o-tron.pdf strona 10

dostaje sie żeton a spalony usuwa.

karol399 - Czw 14 Lut, 2013

Pale wsparcie starka w obawie o Cracklaw Point.
Beez - Czw 14 Lut, 2013

mogłeś od razu marsz podac bo wciąż masz ruch...
Gog - Czw 14 Lut, 2013

karol masz raka mózgu prawda?:) jak mam wjechac na cracklaw przeleciec ??:d Medyk tyrell napisal ze pali rekrutacje :)
Medyk - Czw 14 Lut, 2013

Faktycznie Gog, przeoczyłem :oops:

Zatem czas na Marsze. Jako, że mój jest oczywisty więc nie będę czekał na Baratheona.

Cała flota Lwa wypływa z portu pogonić piratów. Swojego dowódce wysyłam do Goga więc jak będziesz reszka to napisz swojego.

Medyk - Pią 15 Lut, 2013

Bitwa na Golden Sund:

Agresor: Lannister
Marsz +1 z Portu Lannisport: 3 Statki;
Karta: Tyrion Lannister (1) – Zredukuj siłę wsparcia Twojego przeciwnika do 0 (również innych graczy). Możesz natychmiast usunąć jeden rozkaz wsparcia lub obrony z całej planszy.

Siła: 5

Obrońca: Greyjoy
Jednostki: 1 Statek;
Karta: 3. Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 5

Greyjoy wygrywa bitwę. Lannister wykorzystuje zdolność Tyriona i usuwa wsparcie z Ironmans Bay oraz traci 2 Statki od Miecza.

reszka - Pią 15 Lut, 2013

Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
karol399 - Pią 15 Lut, 2013

Piechur na Dragonstone konik na cracklaw point
Gog - Pią 15 Lut, 2013

medyk zagrał tyriona :D marsz WF pion na castle black a teraz zauwazylem tylko 4 konie a 3 wieże ?:d
reszka - Pią 15 Lut, 2013

Gog napisał/a:
medyk zagrał tyriona :D marsz WF pion na castle black a teraz zauwazylem tylko 4 konie a 3 wieże ?:d


tak jest 4 konie i 3 wieże.

a co do tyrionam to byłem pewny, że go zagra, ale jaką miałem alternatywę?

Beez - Pią 15 Lut, 2013

Piechur ze Starfall na Yronwood (zostawiam żeton)
Gog - Pią 15 Lut, 2013

reszka napisał/a:
Gog napisał/a:
medyk zagrał tyriona :D marsz WF pion na castle black a teraz zauwazylem tylko 4 konie a 3 wieże ?:d


tak jest 4 konie i 3 wieże.

a co do tyrionam to byłem pewny, że go zagra, ale jaką miałem alternatywę?


czy ja cos mowie? smieje sie że mogl wygrac a stracil 2 statki ;x

Beez - Sob 16 Lut, 2013

w sumie wykonam 2 ruch od razu, bo ani Baratheon ani Tyrell już ruchu nie mają, a jutro mogę mieć problem z dostępem do kompa.

Piechur na Princess Pass
Kon na Storm's end
+zostawiam żeton

Medyk - Sob 16 Lut, 2013

Większego wpływu to nie ma, ale wcześniej podałeś że piechur na Yronwood ze Starfall więc został Ci ten Marsz z Yronwood (ten pierwszy nie był zaktualizowany jeszcze). Efekt ten sam, a zapewne znaczniki zostawiasz w obu prowincjach?
Sardo - Sob 16 Lut, 2013

Trochę Cię Medyku nie rozumiem, przecież podał, że rusza się tak:
1) Starfall: piechur na Yronwood i zostawia żeton
2) Yronwood: piechur na Prince's Pass, Rycerz na Storm's End i zostawia żeton

Medyk - Sob 16 Lut, 2013

Faktycznie, mój błąd :oops: Ale to i tak nic nie zmienia. Czekamy na reszke, bo tylko my mamy Marsze.
reszka - Sob 16 Lut, 2013

pionek na FF, bez zetonu
Medyk - Sob 16 Lut, 2013

Piechur do Riverrun.
Beez - Sob 16 Lut, 2013

w sumie nie wiem dlaczego tak robie ale nauczłem sie chować z planami marszów do ostatniego mojego ruchu, jezeli mam taka mozliwosc. Co prawda wprowadza to nieco zamieszania i skutek czasami jest ten sam, ale mam wrażenie, że daje mi to wiecej mozliwosci taktycznych i w jakistam sposob dezorientuje potencjalnch wrogow.

a w tym przypadku zrobilem to odruchowo, nie zwrocilem uwagi,ze ani tyrell ani baratheon ruchu juz po mnie nie maja

Gog - Sob 16 Lut, 2013

czemu reszka ruszyl sie w 18tce a tu wstrzymuje ruch caly dzien ?:)
reszka - Sob 16 Lut, 2013

statek atakuje statek starka.

dowódca na PW.

Medyk - Nie 17 Lut, 2013

Bitwa na Bay of Ice:

Agresor: Greyjoy
Marsz +0 z Ironmans Bay: 1 Statki;
Karta: Gorold Goodbrother (2) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
Przewaga w Lennikach.

Siła: 3

Obrońca: Stark
Jednostki: 1 Statek;
Karta: The Blackfish (4) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.

Siła: 5

Stark wygrywa bitwę. Greyjoy musi się wycofać.

Medyk - Nie 17 Lut, 2013

Dobrze, że poczekałem na ruch Greyjoya:)

Zatem:
Piechur i Rycerz z Riverrun do Seagardu.

Dowódce śle do Goga.

reszka - Nie 17 Lut, 2013

Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
Medyk - Nie 17 Lut, 2013

Bitwa o Seagard:

Agresor: Lannister
Marsz +0 z Riverrun: 1 Piechur + 1 Rycerz;
Karta: Cersei Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża

Siła: 5

Obrońca: Greyjoy
Jednostki: 1 Rycerz;
Karta: Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
Przewaga w Lennikach.

Siła: 8

Greyjoy wygrywa. Lannister wycofuje armie.

Medyk - Nie 17 Lut, 2013

No to piszcie co mobilizujecie i co z UW i jedziemy z 3 rundą. Dla ułatwienie zrobiłem mapę tylko z UW.
karol399 - Nie 17 Lut, 2013

oczywiscie zetonki.
Beez - Nie 17 Lut, 2013

3 żetony +
Statek w East summer sea
Ulepszenie piona w wieże w Sunspear

Sardo - Nie 17 Lut, 2013

3 żetony + statek na Redwyne Straits i statek do portu (statki w porcie dają żetony jak w 2 edycji? czy można tam kłaść umocnienie władzy? - jeśli nie i nie to chcę 2 statki na Redwyne Straits, jeśli jedno chociaż tak to zostaje jak jest)
reszka - Nie 17 Lut, 2013

statek na morze, statek do portu i koronki.
Beez - Nie 17 Lut, 2013

@Sardo

Tak - dzialaja tak samo jak w 2 edycji

Gog - Nie 17 Lut, 2013

karhold władza moat coalin fortyfikacja:) statek na shivering sea i piechur winterfell
Beez - Nie 17 Lut, 2013

rozumiem ze mobilizowac nie chcesz?:D
Gog - Nie 17 Lut, 2013

przepraszam ale czy za wygranie 1 karta na reke only? czy tez mobilka ?:D bo tylko return karty jest wspomniany w 1 poscie?
Medyk - Nie 17 Lut, 2013

Jeśli wygramy z dzikimi to 1 osoba (jak remis to wybiera tron-standardowo) otrzymuje 1 wybraną Kartę Rodu na rękę.
Jeśli przegramy to każdy musi usunąć z planszy jednostki o łącznym "koście" 2 pkt mobilki (np 1 rycerz lub 2 piechurów), a osoba najgorsza musi usunąć jednostek za 4 pkt mobilki.
Tak jest przy każdym ataku dzikich.

Gog - Nie 17 Lut, 2013

Brak Kart Dzikich – wygrana oznacza, że jeden gracz może wybrać jedną Kartę Rodu ze stosu odrzuconego na swoją rękę lub dokonać Mobilizacji w jednym regionie. Przegrana oznacza, że każdy usuwa 2 jednostki z planszy, a najgorszy gracz 4 jednostki. <- to jest z tematu ponowny nabór ?:) więc jak?:D
Medyk - Nie 17 Lut, 2013

Faktycznie tak jest wiec tego się trzymajmy. Zapomniałem, że brak kart dzikich to wg mnie najgorsza różnica przy II edycji i tą szansę mobilizacji dorzuciłem "od siebie". Zatem jest tak jak mówisz: albo karta, albo mobilizacja.

Jak ktoś chce to może zmienić swoją licytację w takim układzie.

Sorki za kłopot!

Beez - Nie 17 Lut, 2013

"- Brak Kart Dzikich – wygrana oznacza, że jeden gracz może wybrać jedną Kartę Rodu ze stosu odrzuconego na swoją rękę lub dokonać Mobilizacji w jednym regionie. Przegrana oznacza, że każdy usuwa 2 jednostki z planszy, a najgorszy gracz 4 jednostki."

nie wiem czy sie ze mna zgodzicie, ale ja bym slowo jednostki nie traktowal jako wielkosc punktow mobilizacji...
Zarowno rycerz jak i piechur sa 1 jenostka...
Wiec z tego wynika ze tracac 4 jednostki tracisz 4 rycerzy jezeli nie masz piechorow / statkow...
Prosze o sprostowanie ktorejs wersji.
Bo to bez sensu tracic 4 jednostki a faktycznie stracic 2;p

Gog - Nie 17 Lut, 2013

a czy wg Ciebie tracenie tych 4 jednostek nie jest zbyt OP? zwlaszcza ze nie ma UW z * jako mobilki ?:) a co do Ciebie Medyk to nie ma sprawy, pytam zeby potem nie było płaczu możemy grac jakkolwiek :) jestem nawet za tym żeby pomieszać obydwie edycje :) np rozkazy jednorazowe, forty, garnizony karty z 1 edycji, dzicy z 2, np :) A i jeszcze jedno reszka Ty mowisz, że w 2 edycji OP? tu dopiero masz pojebane karty jak HT w grze na 12 albo i lepiej ;x
Beez - Nie 17 Lut, 2013

hmm a spadanie w 2 edycji na wszystkich torach na ostatnie miejsce nie jest imba?
kara musi byc dotkliwa, a 4 jednostki a 4 punkty az tak duzej roznicy nie robi.
zreszta przegrana z dzikimi zazwyczaj zdaza sie gdy dzicy atakuja z sila nie mniejsza niz 8 a wtedy zazwyczaj juz wszyscy sa po 2 mobilizacjach z kart : )

Mi to jest obojetne, po prostu chcialem zeby bylo to okreslone w ktoras strone, zeby nie bylo problemow z interpretacja.

Gog - Nie 17 Lut, 2013

Na forum prawie zawsze sie przegrywa :d jedynie kiedy wygrywamy to z jezdzcem warga hehe jak wiemy, że ta karta lezy i ze zetony wroca:d
EDIT ale co do krola za murem :D niby spadasz wszedzie na ostatnie ale reszta spada na miecuz lub dworze + doran martell :)

Beez - Nie 17 Lut, 2013

dobra ja sie moge nie znac - w koncu to moja 3 gra w zyciu.
A 1 w ta wersje :)

Sorka za offtop

Medyk - Pon 18 Lut, 2013

Dzicy atakują!

Siła Dzikich: 2

Siła Westeros: 16


>Baratheon - 1
>Lannister - 1
>Stark - 5
>Martell - 1
>Greyjoy - 4
>Tyrell - 4

Zwycięstwo! Stark może cofnąć kartę Rodu na rękę lub dokonać mobilizacji w 1 wybranym przez siebie regionie.

Gog - Pon 18 Lut, 2013

ha mistrz :D WF -> statek shivering sea piechur -> wieża
Medyk - Wto 19 Lut, 2013

Pozostał tylko Baratheon i lecimy :razz:
Medyk - Wto 19 Lut, 2013

RUNDA: 3

MAPA:
Aktualna mapa 3.5

Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. > nie używa

NAJAZDY:
>Lannister > Używa specjalnej zdolności "Przebiegłość Lwa" na rodzie Greyjoy (Greyjoy nie może najeżdżać, atakować, ani wspierać ataku przeciwko obszarom będących w posiadaniu rodu Lannister)
>Tyrell > brak legalnego celu z West SS

MARSZE:
>Baratheon > Piechur z Kings Landing do Cracklow.
>Lannister > Rycerz + Piechur do Seagardu - wygrał bitwę z Greyjoy
>Stark > 1 Statek z Shivering Sea do Narrow Sea
>Martell > Machina z Sunspear do Storm Ends
>Greyjoy > Używa Wymuszonego Marszu - przenosi 2 statki z Ironmans Bay do Sunset Sea
>Tyrell > Piechur z Dornish Marches do Highgarden
--------------------------------
>Baratheon > Piechur na Harrenhal z Cracklow
>Lannister > Statek z portu do Golden Sund - bitwa z Greyjoyem
>Stark > Marsz na Narrow Sea bez efektu
>Martell > 1 Statek z East SS do Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem
>Greyjoy > 3 Statki z Sunset Sea do Bay of Ice - bitwa ze Starkiem
---------------------------------
>Stark > 1 Machina z Winterfell do Cracklow Point - bitwa z Baratheonem
>Martell > 1 Rycerz na Boneway, 1 Machina z Stroms End na Dragonstone - bitwa z Baratheonem

--> Aktualna mapa 3.5 <--

>Greyjoy > Piechur z Pyke do Greywater


UMOCNIENIE WŁADZY:
>Lannister > 1 UW - 2 żetony
>Stark > 2 UW - 4 żetony
>Martell > 2 UW - 3 żetony
>Greyjoy > 1 UW - 1 żeton
>Tyrell > 2 UW + Mobilizacja - 2 żetony + Statek do Redwyne, Piechur do Oldtown.

karol399 - Wto 19 Lut, 2013

Z KL na Cracklaw point zostawiam zeton :D
Medyk - Sro 20 Lut, 2013

To ja:

Rycerz i Piechur z Riverrun do Seagard.
Proszę lorda Starka o wsparcie.

Zostawiam żeton w Riverrun.

Dowódca na PW do Sardo

Edit: Dziękuję za wsparcie lordzie Stark!

reszka - Sro 20 Lut, 2013

ja też poproszę Starka o pomoc.
Gog - Sro 20 Lut, 2013

wsparcie dla lannistera
marsz z shivering sea 1 statek na narrow

Medyk - Sro 20 Lut, 2013

Bitwa o Seagard:

Agresor: Lannister
Marsz +1 z Riverrun: 1 Piechur + 1 Rycerz;
Wsparcie +1 z Moat Calin: Rycerz (Stark)
Karta: Ser Jaime Lannister (5) – Twój przeciwnik nie może użyć znacznika miecza z valyrianskiej stali podczas tej bitwy.

Siła: 12

Obrońca: Greyjoy
Obrona +1: 1 Rycerz;
Wsparcie z Ironmans Bay: 3 Statki
Karta: The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.
Przewaga na torze Lenników.

Siła: 6

Lannister wygrywa. Greyjoya musi wycofać Rycerza oraz otrzymuje 3 żetony władzy.

reszka - Sro 20 Lut, 2013

The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.
Beez - Sro 20 Lut, 2013

Marsz Z Sunspear do Storm's end - wieza
reszka - Sro 20 Lut, 2013

wycofuję się do searoad marches.

swoim marszem ściągam 2 statki na sunset sea.

Sardo - Czw 21 Lut, 2013

Aj, teraz ja. Zagapiłem się. Piechur do Highgarden, zostawiam żeton.
Beez - Pią 22 Lut, 2013

ehh nie ogarniam tego. Karol wbil 4x na tamta gre a tu sie nie ruszyl
karol399 - Pią 22 Lut, 2013

Sory panowie ale widze u siebie wielkie nic po tym wszystkim :D
Piechur na Harrenhal

Medyk - Pią 22 Lut, 2013

Statek wypływa z portu.

Dowódca na PW u Goga.

reszka - Pią 22 Lut, 2013

Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do siły bojowej dla każdego Twojego statku, który graniczy z regionem ogarniętym bitwą.
Gog - Pią 22 Lut, 2013

u medyka tywina lannister:) ile zetonow? o ile w ogole jakies;)
Medyk - Sob 23 Lut, 2013

Na Ironmans Bay jest obecnie tylko 1 statek zatem siła Greyjoya to razem 5. Daje 7 żetonów władzy i wygrywam.

PS: Sorki, że chwilowo trochę laguje, ale mam małe zamieszanie. Od jutra powinno być lepiej.

reszka - Sob 23 Lut, 2013

Lannister mnie odparł, teraz kolej na Starka.
Gog - Sob 23 Lut, 2013

czekam na pw juz 2 dni ;x i btw reszka z nas dwóch to raczej Ty wjezdzasz mi niz ja Tobie :)
Medyk - Nie 24 Lut, 2013

Bitwa na Golden Sund:

Agresor: Lannister
Marsz +0 z Portu: 1 Statek;
Karta: Tywin Lannister (X) – Wydaj “X” Żetonów Władzy. Siła karty wynosi tyle ile żetonów wydałeś. (Daje 7 żetonów)

Siła: 8

Obrońca: Greyjoy
Jednostki: 1 Statek;
Wsparcie z Ironmans Bay: 1 Statek
Karta: Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do siły bojowej dla każdego Twojego statku, który graniczy z regionem ogarniętym bitwą.
Przewaga w Lennikach.

Siła: 5

Lannister wygrywa. Greyjoy wycofuje statek na Ironmans Bay (tylko tam pozwala mu zaopatrzenie)

Gog - Nie 24 Lut, 2013

marsz na morzu no efekt ;x
Beez - Nie 24 Lut, 2013

Marsz na morzu: 1 statek na Shipbreaker Bay
Dowodca na PW

Medyk - Nie 24 Lut, 2013

Bitwa na Shipbreaker Bay:

Agresor: Martell
Marsz +1 z East SS: 1 Statek;
Karta: Doran Martell (-1) – Natychmiast wybierz inną Kartę Rodu z ręki (jeśli możesz). Dodaj jej siłę i zdolność do karty Doran'a. Po bitwie obie karty są odrzucane. > Areo Hotah (5) – 2 x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6

Obrońca: Baratheon
Jednostki: 1 Statek;
Wsparcie +1 z Blackwater Bay: 1 Statek
Karta: Ser Davos Seaworth (3) – 2 x Wieża

Siła: 6

Martell wygrywa bitwę. Statek Baratheona wycofałem na Blackwater Bay (domniemuje).

Beez - Nie 24 Lut, 2013

co do mapki : 3,4 to moja wieża powinna byc na Storm's End, a rozkazu na Sunspear byc nie powinno
Medyk - Nie 24 Lut, 2013

Faktycznie, przeoczyłem. Już poprawiłem. Dzięki za zwrócenie uwagi :smile:
karol399 - Nie 24 Lut, 2013

Broni Davos.
Beez - Nie 24 Lut, 2013

U mnie był Doran Martell, Dodaje Aero Hotaha i jest 6:6 , wygrywam na Lennikach.

EDIT : mam pytanie odnosnie stolicy, bo na mapie nie widze garnizonow ? Jest standartowe +2 przy obronie stolicy czy go nie ma ?

reszka - Nie 24 Lut, 2013

Wszystkie statki na Starka i używam miecza.
Gog - Nie 24 Lut, 2013

hmm zupelnie nie zrozumiały ruch greya:D
Beez - Nie 24 Lut, 2013

hehe a ja sie juz szykowalem na obrone Starfall przed greyem :D

EDIT : nie wiem czemu uważasz to za niezrozumiały ruch.
Zdobywa teren za pomocą swojej ostatniej karty na rece ktora w wiekszosci przypadkow kosztowalaby go przegrana w jakiejs bitwie a moze nawet strate jednostek : ).
A teraz nie dość ze nie przegrywa to jeszcze wygrywa :)

Gog - Nie 24 Lut, 2013

old nan -> reader biore 3 zetony :) grey chyba wlasnie sie zabił :x jak bedzie mobilka to przeciez go lanni zmiecie, ta mógł 1 sie przewinac a teraz 3 statki wyjebał sobie w kosmos :D

BEEZ brak garnizonow :) na DS jest 1 siły :D wieza na cracklaw dowódca za chwile na pw:D

Medyk - Pon 25 Lut, 2013

Bitwa na Bay of Ice:

Agresor: Greyjoy
Marsz +0 z Sunset Sea: 3 Statki;
Karta: Aeron Damphair (2) – Jeśli wygrasz bitwę możesz natychmiast zwerbować jednostki na tym obszarze (zgodnie z zasadami werbunku i zaopatrzenia).
Używa Miecza z Valarynskiej Stali.
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6

Obrońca: Stark
Jednostki: 1 Statek;
Karta: Old Nan (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty. > The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.

Siła: 1

Greyjoy wygrywa bitwę. Wracają mu na rękę wszystkie Karty Rodu. Statek Starka wycofuje się do portu oraz uzyskuje 3 żetony władzy.

Medyk - Pon 25 Lut, 2013

Beez napisał/a:
EDIT : mam pytanie odnosnie stolicy, bo na mapie nie widze garnizonow ? Jest standartowe +2 przy obronie stolicy czy go nie ma ?


W I edycji nie ma garnizonów. Mapka nie kłamie :wink:

Gog - Pon 25 Lut, 2013

w poprzednim poscie wjechałem na cracklaw gdzie ta bitwa?:d nawet dowódce wyslalem?:D

EDIT: bo to wieża ninja :d

Beez - Pon 25 Lut, 2013

lol w ogole nie widzialem tego posta :) i mam wrazenie ze nie bylem jedyny :)
Medyk - Pon 25 Lut, 2013

Masz rację Beez, mój błąd...


Bitwa na Cracklaw Point:

Agresor: Stark
Marsz +0 z Winterfell: 1 Machina;
Karta: Eddard Stark (5) – 2 x Wieża
Przewaga w Lennikach.

Siła: 9

Obrońca: Baratheon
Jednostki: 1 Rycerz;
Wsparcie +1 z Blackwater Bay: 1 Statek (1 rozbity)
Karta: Patchface (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu Twojego przeciwnika. Dla tej bitwy Patchface ma siłę, ikony i specjalną zdolność tej karty. > Old Nan (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty. > Selyse Baratheon (1) – 1 x Wieża

Siła: 4

Stark wygrywa bitwę. Baratheon musi wycofać Rycerza?

Gog - Pon 25 Lut, 2013

czemu mam 5 ?:)
Beez - Pon 25 Lut, 2013

bo zapewne medyk odruchowo policzyl piechura, którego masz razem z wieża na WF. Ewentualnie dałeś Arye Stark i ją odruchowo policzył też:D
karol399 - Wto 26 Lut, 2013

Broni Patchface ;)
Medyk - Wto 26 Lut, 2013

Chyba jestem nietomny dzisiaj, bo nawet nie umiem liczyć. Wybaczcie. Oczywiście Stark ma 4.
Czy karol potwierdza dowódce?

Beez - Wto 26 Lut, 2013

a to umiejetnosc patchface-a nie działa po pokazaniu kart tylko przed ? :) (ja nie mam pojecia-to tylko pytanie)
Medyk - Wto 26 Lut, 2013

Oczywiście działa po pokazaniu Kart, ale nie wiem czy karol nie sugerował się moim błędem jeśli chodzi o siłę Starka. Dlatego czekam na potwierdzenie wybranej karty.
karol399 - Wto 26 Lut, 2013

Powiedzmy ze nadal Patchface, bo jakos nie mam sily czegos innego wymyslec ;)
Medyk - Wto 26 Lut, 2013

Ok. Jakaś zmiana w takim układzie?
Beez - Wto 26 Lut, 2013

niezależnie od wyniku bitwy (jako, że dowódcy są już podani mogę sam zaatakować)
Wieża Na Dragon Stone, Kon na Boneway.
Dowodca na pw

Medyk - Wto 26 Lut, 2013

Bitwa na Dragonstone:

Agresor: Martell
Marsz +0 ze Stroms End: 1 Machina;
Karta: Nymeria Sand (2) – 1 x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6

Obrońca: Baratheon
Jednostki: 1 Piechur;
Karta: Melisandre of Asshai (4) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.

Siła: 5

Martell wygrywa bitwę na Dragonstone. Piechur ginie od Miecza.

Gog - Wto 26 Lut, 2013

a co moze wybrac ?:x old nan? potem dorana martella i zrzucic sie z selyse?:)
karol399 - Sro 27 Lut, 2013

Robie to co mi pozostało, czyli to co Gog mówi
Wybieram dorana potem selyse
Smoczej Skały broni Melisandre.

Beez - Sro 27 Lut, 2013

U mnie Nymeria Sand (2 + miecz) wiec jest 6 do 5

jeszcze ruch starka, mobilizacja tyrella i ruszamy z nastepna runda

Gog - Czw 28 Lut, 2013

moj ruch ?? jeszcze ruch greya jesli juz ;p
Beez - Czw 28 Lut, 2013

myśle greya, pisze starka wtf:)
reszka - Czw 28 Lut, 2013

sorka, przeczytałem Starka i czekam :)

mój piechur an greywather

Gog - Czw 28 Lut, 2013

jakby co zetony:d
Beez - Czw 28 Lut, 2013

tak samo
reszka - Czw 28 Lut, 2013

też
Sardo - Czw 28 Lut, 2013

Na Oldtwon statek do Redwyne Straits i piechur
Reszta na żetony

Medyk - Czw 28 Lut, 2013

Zatem czas na nową turę:)

EDIT: Ale kaszana... Po tej rundzie będę mógł spokojnie moderować grę, bo za dużo mnie na planszy nie zostanie :razz:

Gog - Czw 28 Lut, 2013

to przesrane teraz:D
Medyk - Czw 28 Lut, 2013

No Greyjoy ma pole do popisu. Do tego trzeba też uważać na Martella, bo dużo mu nie brakuje do wygrania.

Pamiętajcie, że gramy do 6 ZAMKÓW!

Gog - Czw 28 Lut, 2013

no wszystko zalezy od baratheona :) marsz +1 z DS na cracklaw i gg :P
Sardo - Czw 28 Lut, 2013

Tylko że Martell ma 4 zamki, Końca Burzy jeszcze nie ma, więc myślę, że jest cały czas otwarta :)
Gog - Czw 28 Lut, 2013

aaa to mnie uspokoiłes gamoń sobie zetonu nie zostawil:D
Beez - Czw 28 Lut, 2013

aaaaa! 1+ co to za wydarzenia - o ten brak najazdu nie wygram ffs
2- napisałem posta w którym zostawiłem żeton, potem go skasowałem i napisałem od poczatku i o żetonie zapomniałem (teraz tylko napieprzam śmieje sie z siebie :) )

EDIT : czy brak możliwości przydzielania rozkazów najazdu jest równoznaczny z brakiem możliwosci przydzielanai rozkazów najazdu jednorazowych ??:d (mojej umiejetnosci rodowej )

reszka - Pią 01 Mar, 2013

Jak dla mnie, to można, bo zakazane są rozkazy najazdu a nie rozkazy rozgrywane w fazie najazdu/cała faza najazdu. Przynajmniej my tak zawsze graliśmy.

Ale Medyk musi się wypowiedzieć.

Medyk - Pią 01 Mar, 2013

Wg. zasad z CoKa + FAQ nie ma całej fazy Najazdu = nie można również używać rozkazów jednorazowych rozgrywanych w tej fazie podczas tej rundy.
Medyk - Nie 03 Mar, 2013

RUNDA: 4

MAPA:
Aktualna mapa 4.1

Karty Westeros:
1. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
2. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
3. Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię. > - Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.


Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. - nie używa

MARSZE:
>Baratheon
>Lannister
>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Stark
>Martell

UMOCNIENIE WŁADZY:
>Stark - 2 UW
>Greyjoy - 2 UW
>Tyrell - 2 UW

karol399 - Nie 03 Mar, 2013

To ja lece na Cracklaw Point piechurem z Harrenhal dowodca posłany.
Zostawiam żeton.

Medyk - Nie 03 Mar, 2013

Bitwa na Crakclaw Point:

Agresor: Baratheon
Marsz +1 z Harrenhal: 1 Piechur;
Wsparcie z Blackwater Bay: 2 Statki
Karta: Allester Florent (3) – 1 x Miecz

Siła: 7

Obrońca:Stark
Jednostki: 1 Machina;
Wsparcie z Narrow Sea: 2 Statki
Karta: Arya Stark (1) – 1x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 3

Baratheon wygrywa bitwę. Machina Starka ulega zniszczeniu.

Gog - Nie 03 Mar, 2013

arya
Beez - Nie 03 Mar, 2013

widze w 1 poscie ze lannister sie ruszyl ale nie widze zadnego postu na ten temat wiec radze napisac bo stark moze na to czekac
Medyk - Nie 03 Mar, 2013

Może coś w tym być. Ja ruszam Rycerza z Seagardu do Riverrun. Piechur zostaje na miejscu.
Gog - Nie 03 Mar, 2013

zassysam 1 statek na shivering sea:D
reszka - Nie 03 Mar, 2013

marsz-1 z greywather

piechur atakuje riverrun.

dowódca - Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz

używam miecza.

/wszystko mi jedno, której karty użyje lanni/

Beez - Nie 03 Mar, 2013

statek wypływa z portu
Sardo - Pon 04 Mar, 2013

Oldtown:
piechur na The Arbor
piechur na Three Towers
zostawiam żeton

Beez - Pon 04 Mar, 2013

Nie zrozumiem przez długi czas czemu Tyrell nie wjechal na Starfall. Wiem ze sojusz sojuszem ale taki gasnie w obliczu mozliwosci zdobycia ostatniego zamku
GG
w nastepnym marszu sciagne wieze z Dragonstone(zostawiajac zeton) i piechura z Princess pass na Boneway
A w ostatnim wjade wieza i koniem w reach (lub Cracklaw point - w sumie mi to obojetne) kladac czerwona zmije. jednoczesnie piechur pojdzie na Storm's end co mi da 6 zamkow.
Nawet jak Tyrell wjedzie mi z Reach na Boneway to jest tam 2 do 4 i obronie sie przed kazdym jego liderem kladac ellarie Sand.
Mam nadzieje ze wszystko sie zgadza :) Najwyzej wyszedlem na idiote.

Gog - Pon 04 Mar, 2013

wyszedles na idiote bo wymuszonym marszem mozna zbierac jednostki z pól sąsiednich a DS nie graniczy z boneway:p
Beez - Pon 04 Mar, 2013

polecam 8 strone instrukcji CoK
"wszystkie obszary osiagalne za pomoca transportu morskiego okreslane sa jako przylegajace "
nawet przyklad jest pokazany jak Baratheon zgarnia z Dragonstone jednostki na King's Landing :)

reszka - Pon 04 Mar, 2013

beez ma rację moim zdaniem co do FM. Co do planu, to nie analizowałem, ale brak marszu Baratheona odbijającego morze faktycznie mógł grę zakończyć.
Medyk - Pon 04 Mar, 2013

Bitwa w Riverrun:

Agresor: Greyjoy
Marsz -1 z Greywater: 1 Piechur;
Karta: Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
Greyjoy używa OSTRZA z Valarynskiej Stali
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6

Obrońca: Lannister
Jednostki: 1 Rycerz;
Karta: 3. The Hound (4) – 1 x Miecz

Siła: 6

Greyjoy używa Ostrza z Valarynskiej Stali i wygrywa. Rycerz Lannistera ginie od ikony Miecza.

Medyk - Pon 04 Mar, 2013

No cóż wydaję się, że Beez ma rację i zwycięstwo w kieszeni.
Zdawało mi się, że puste Starfall to wystarczające zabezpieczenie przed zakończeniem rozgrywki...

Sardo - Pon 04 Mar, 2013

A to tak działa? To sorry panowie, ale myślałem, że nie można ściągnąć przez transport morski. Niedokładna znajomość wszystkich zasad mnie zmyliła.
Gog - Pon 04 Mar, 2013

na 100% w II edycji tak nie ma bo to niedorzeczne :x w takim razie wybacz Beez zwracam honor :D jebać 1 edycje debilna na maxa 6 zamków i teraz to ;x Zresztą po co miałem czytac instrukcje skoro zmiany były w 1 poście podobno :D ?:x Czy to niby też działa ze wsparciem można kogos przez morze wspierać czy tylko to działa do tego wymuszonego marszu z ciekawości pytam :>
Medyk - Pon 04 Mar, 2013

Cytat:
>1xWymuszony Marsz [Marsz] – Pozwala zgrupować jednostki na regionie zawierającym rozkaz z regionów sąsiednich. Trzeba zmieścić się w Zaopatrzeniu.


Faktycznie nie jest to jednoznacznie określone przeze mnie. Faktem jest, że ten rozkaz działa jak Marsz, ale odwrotnie, czyli z wielu regionów jednostki mogą zgrupować się w jednym, więc transport morski wchodzi w grę. Dzięki temu jest to bardzo silny, mobilny rozkaz na co trzeba zwracać uwagę i co pozwala bardziej pokombinować, bo drastycznie przerzuca jednostki w 1 partii.

Co do 6 Zamków to nie uważam tego za błąd gry. Wymaga to większej czujności i tyle. Jakby zasady były jasne to pogralibyśmy jeszcze kilka rund, ale nie wyszło.

Ja ze swojej strony dziękuję za grę. Mam nadzieję, że jako GM nie wyszło najgorzej. Na chwile obecną stwierdzam, że starczy już gry w I edycję-przynajmniej na forum, bo nie za bardzo się przyjęła :razz:

Czy wszyscy zgadzają się z wygraną Beeza - Martella i z zakończeniem gry?

Gog - Pon 04 Mar, 2013

ja bym zagrał tylko dodał dzikich i zagrał do 7 zamków byłoby ciekawiej wg mnie nie wiem co na to reszta:)
reszka - Pon 04 Mar, 2013

Dzięki Medyku.

Gratulacje Martellu. Strasznie żałuję, bo byłem bardzo ciekawy, co wyniknie na mojej linii grey - Lannister, a tak nigdy się nie dowiem.

Sardo - Pon 04 Mar, 2013

Gratulacje dla Martella.
I jeszcze raz przepraszam pozostałych, ale widzę, że rozumieją mnie.
Byłem gotów zająć Starfall gdyby tylko Martell był w stanie wygrać, ale byłem w 100% pewien, że to jeszcze nie nastąpi. Chciałem po prostu zachować sojusz jak najdłużej ;)

A do Medyka, fajna odmiana ta I edycja z tym dodatkiem. Prowadzone w miarę ok. Przydałby się post jakiś na bieżąco, że mapa zaktualizowana czy są wydarzenia, bo nie patrzy się ciągle na wiadomości w 1 poście (jak nie ma że nieprzeczytane coś). A poza tym zadowolony jestem ;) Chętnie bym zagrał jeszcze raz :)

Co do tej sytuacji to w instrukcji spolszczonej są fajnie opisane te rozkazy i jest wspomniane o transporcie morskim, więc następnym razem można wrzucić te opisy :)

Beez - Pon 04 Mar, 2013

bawi mnie to, że moje niedoświadczenie w GoT-a spowodowało moją wygraną.
Jako, że była to moja nr 4(jakakolwiek) przeczytałem obie instrukcje od deski do deski, a nie tylko 1 strone tego tematu (jakbym zapewne zrobil majac wiekszy staz)
Czuje sie troche glupio i z nikła satysfakcja

"na 100% w II edycji tak nie ma bo to niedorzeczne w takim razie wybacz Beez zwracam honor"
1- jakby mialo tak byc w 2 edycji skoro nie ma tam wymuszonego marszu : o
2- spoko nie chowam urazy - lubie nasze droczenie sie :twisted:

Co do prowadzenia gry - w sumie to była moja 1 gra przez forum wiec ciezko cokolwiek powiedziec ale poza tym drobnym błedem w 1 poscie to nie mam zadnych zastrzezen:)
Częste uaktualnienie, brak błędow na mapie, łatwa komunikacja - Wielkie dzieki za prowadzenie i mam nadzieje ze poprowadzisz jeszcze jakas gre, jeżeli tak to pisze sie od razu.
Jak cos mi jeszcze przyjdzie do glowy to napisze

Gog - Pon 04 Mar, 2013

halo zasada to zasada zreszta spytalem bo brzmi to troche jakby mozna bylo przez morze sie wspierac :X
Medyk - Pon 04 Mar, 2013

Gogu: Beez zapewne jeszcze do końca nie przyzwyczaił się do Twojego "ciętego języka" :wink:

Zdziwiłem się, że jesteście chętni na podobną partię. Może w takim układzie stworzyłbym własną "hybrydę" I i II edycji. Znaleźli by się chętni na taką partię?

Sardo - Pon 04 Mar, 2013

Licz mnie ;)
Beez - Pon 04 Mar, 2013

ja chetny :) Dorzucilbym karty dzikich :) i w sumie tyle;p
karol399 - Pon 04 Mar, 2013

Ja bym podziękował, gdyby nie to, że #14 sie powoli konczy (zaznaczam tu swoja wine :) )
Wiec krotko mowiac z checia zagram w kazda zaproponowana wersje GoTy i jezeli rody nie beda losowane to z checia poprowadze kazdym rodem nie liczac martela i jelenia, bo tym drugim gram jak osiol raczej ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group