galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - Zagroda dla dzików

Borwol - Pią 15 Mar, 2013
Temat postu: Zagroda dla dzików
Mam pytanie co do działania tej karty. Jej tekst brzmi: "Jednostki w strefie, w której nie ma rozwinięć, nie mogą się bronić." Pytanie brzmi: Czy efekt tej karty dotyczy tylko przeciwnika, czy też gracza, który te kartę zagrał?
morphine - Pią 15 Mar, 2013

Efekt dotyczy wszystkich graczy
Borwol - Pon 18 Mar, 2013
Temat postu: Potomek Indraugnira
Mam pytanie co do tej karty smoka. Czy jej akcja opisuje rodzaj zadawanych przez tę jednostkę obrażeń, czy raczej są one zadawane dodatkowo poza normalnie przyznawanymi 4 obrażeniami?
Berestaszek - Pon 18 Mar, 2013

indirect (obrażenia niebezpośrednie) są rozdawane poza tymi obrażeniami z młotków (siły karty). Od razu powiem że te niebezpośrednie obrażenia rozkłada gracz który je otrzymuje
Dziobak - Pon 18 Mar, 2013

Dodatkowo te obrażenia gracz rozdziela przed właściwym atakiem smoka (i innych atakujących).
BTW - trochę marne miejsce na pytanie się o potomka w temacie zagrody...

Borwol - Wto 19 Mar, 2013

nie chciałem spamować tematami :P
Dziobak - Wto 19 Mar, 2013

Spoko, ale jak zobaczyłem w temacie zagroda dla dzików i czytam 'mam pytanie co do tej karty smoka' to mnie zwyczajnie zresetowało :razz:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group