galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pierścieni LCG - Zasady gry - Obrzydluchy

Zwieżak - Pon 03 Cze, 2013
Temat postu: Obrzydluchy
Witam uprzejmie wszystkich użytkowników.
W trakcie Powrotu do Mrocznej Puszczy w dwie osoby spotkałem Obrzydluchy i zacząłem się zastanawiać, czy ich wymuszony efekt oznacza, że one wchodzą w zwarcie z opiekunem Golluma od razu w tej samej rundzie, gdy zostają odkryte (bez względu na poziom zagrożenia graczy), czy dopiero, gdy ktoś z graczy osiągnie poziom zagrożenia 44. A jeśli od razu, to po co w takim razie oznaczenie 44 na karcie.
Pozdrawiam wszystkich miłośników LOTR-a.

stforek - Pon 03 Cze, 2013

Tak, Obrzydluchy wchodzą w zwarcie podczas każdej fazy zwarcia.

Warto pamiętać, że są karty, które pozwalają ci cofnąć wroga do strefy przeciwności.

Zagrożenie na karcie to osobna historia.
Niektóre karty graczy odnoszą się do wartości zagrożenia wrogów, na przykład ta:

Unseen Strike

Zwieżak - Pon 03 Cze, 2013

Dziękuję za odpowiedź.
Graliśmy prawidłowo, ale myślałem, że może zbyt sobie utrudniamy. Pozdrawiam

zvish - Pią 07 Cze, 2013

Obrzydluchy, obrzydluchy :D
Jak sama nazwa wskazuje :D

Najlepiej do jest dziady od razu pozabijac żeby nie biegały i nie dręczyły uczciwych oprawców Golluma :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group