| |
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Wyjaśnianie zasad obowiązującyh w grze Inwazja - przydzielanie obrażeń jednostce w walce a jej poświęcenie
piotrest - Sro 17 Lip, 2013 Temat postu: przydzielanie obrażeń jednostce w walce a jej poświęcenie Hej, jeśli przeciwnik przydziela mojej jednostce np. 4 obrażenia w walce a ja w kolejnym oknie poświęcę ją np. z akcji zagrody dla niewolników to czy te 4 obrażenia są anulowane (idą w powietrze) czy przechodzą na na tę strefę stolicy którą atakował?
syd3r - Sro 17 Lip, 2013
Te obrażenia przepadają (ale nie są anulowane, po prostu nie będzie ich komu przydzielić).
Razazel - Czw 18 Lip, 2013
Mam pytanie.
Czy mogę poświęcić jednostkę daniną krwi i użyć błogosławieństa tzeentcha jednocześnie na tej samej jednostce?
Danina krwi:
Akcja: Poświęć jakąś jednostkę, aby zadać 1 obrażenie każdej strefie Stolicy każdego przećiwnika.
Błogosławieństwo Tzeentcha:
Akcja: Poświęć jednostkę , aby odkryć pięć wierzchnich kart ze swojej talii. Umieść jedną, odkrytą w ten sposób, losowo wybraną jednostkę w grze.
syd3r - Czw 18 Lip, 2013
| Razazel napisał/a: | | Czy mogę poświęcić jednostkę daniną krwi i użyć błogosławieństa tzeentcha jednocześnie na tej samej jednostce? |
Nie możesz. Poświęcenie jest w tym wypadku kosztem płaconym natychmiast przy aktywacji. Nie możesz płacić tym samym poświęceniem za dwie różne akcje.
Razazel - Czw 18 Lip, 2013
Wielkie dzięki
A czy mogę poświęcić jednostki spaczone kontrolowane przez przeciwnika???
syd3r - Czw 18 Lip, 2013
Gracz może poświęcać wyłącznie swoje jednostki. Na przykład jeśli zagrasz Kąpiel we krwi na jednostkę przeciwnika, to siła tej jednostki zostanie podwojona, ale pod koniec tury jednostka nie zostanie poświęcona (bo ten, który miałby ją poświęcić nie kontroluje jej).
Czasami można zostać zmuszonym po poświęcenia czegoś, ale to musi wyraźnie wynikać z treści jakiejś karty.
|
|