galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Władca Pier¶cieni LCG - Zasady gry - Karta "Nazgul z Dol Guldur" a F.A.Q.

ttrotyl - Pon 26 Sie, 2013
Temat postu: Karta "Nazgul z Dol Guldur" a F.A.Q.
W F.A.Q. podano, że karta Nazgul z Dol Guldur powinna brzmieć: "Na Nazgula z Dol Guldur nie można zagrywać żadnych dodatków". I tyle. Czy więc mam rozumieć, że efekty Wymuszone podane pierwotnie na tej karcie mam uważać za usunięte przez erratę?
wojo - Pon 26 Sie, 2013

Niestety (na szczę¶cie :) ) nie. Nazgul otrzymuje porostu dodatkow± zasadę: 0 dodatków. Pozostały tekst katy pozostaje bez zmian.
ttrotyl - Pon 26 Sie, 2013

A to czemu moja karta ma to już zapisane. Czyżby był jaki¶ dodruk?
wojo - Pon 26 Sie, 2013

Tak, jest możliwe że masz kartę z dodruku. Były już chyba dwa dodruki PL o ile się nie mylę więc może nowszy to już zawiera.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group