galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - nowa gra na forum

retman - Pią 20 Wrz, 2013
Temat postu: nowa gra na forum
Witam wszystkich. Chciałbym zagrać na forum ale nie mam doświadczenia żeby samemu poprowadzić taką grę. Przyda się jeszcze pięciu graczy i mistrz gry oczywiście. Są chętni??
rekceb - Pią 20 Wrz, 2013

Ja się piszę do rozgrywki jeśli będzie miejsce
Mieciu - Pią 20 Wrz, 2013

Ja w sumie też ,ale pod warunkiem ,że nie będzie wielu chętnych młodzych stażem ode mnie
:wink:

retman - Pią 20 Wrz, 2013

ja na forum nie grałem ale myślę, że jakoś to ogarnę:) W wersję planszową grałem wiele razy.. Potrzebujemy więc mistrza gry:)
Gog - Pią 20 Wrz, 2013

Mieciu napisał/a:
Ja w sumie też ,ale pod warunkiem ,że nie będzie wielu chętnych młodzych stażem ode mnie

Czemu nie chcesz młodszych od siebie stazem, będą na TWoim poziomie growym :)

Shutt - Pią 20 Wrz, 2013

W sumie też mogę zagrać, o ile będą w tej grze uczestniczyli gracze o dłuższym stażu niż ja :mrgreen:

trolololololololo :cool:

Gog - Pią 20 Wrz, 2013

Shutt napisał/a:
W sumie też mogę zagrać, o ile będą w tej grze uczestniczyli gracze o dłuższym stażu niż ja :mrgreen:

trolololololololo :cool:

haha mozesz zagrac w gota kooperacyjnego w takim razie ;d

Beez - Sob 21 Wrz, 2013

retman napisał/a:
ja na forum nie grałem ale myślę, że jakoś to ogarnę:) W wersję planszową grałem wiele razy.. Potrzebujemy więc mistrza gry:)

To mistrzowie gry ustalają sobie kiedy mają ochotę poprowadzić grze i wtedy powstaje temat naboru.
Chętni do gry są zawsze więc zakładanie tematu o tym żebyś sobie zagrał wiekszego sensu nie ma bo od ciebie nie zalezy czy MG się pojawi ;p
Gdyby każdy kto ma ochotę zagrać zakładałby po to nowy temat byłby tu jeden wielki śmietnik.

Poczekaj aż ktoś stwierdzi że fajnie byłoby poprowadzić grę i wtedy się zapisz w miejscu które do tego służy.

Mieciu - Sob 21 Wrz, 2013

Gog napisał/a:
Mieciu napisał/a:

Jestem tylko niedawno ukończonym szkołę tępym gimbusem :D