galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

X-Wing - Zasady - "Na Granicy Ryzyka"

Trumek - Sro 30 Paź, 2013
Temat postu: "Na Granicy Ryzyka"
Czy posiadając żeton stresu mogę nadal stosować tekst z karty "Na granicy ryzyka" skoro jest tam napisane: "...po wykonaniu akcji, możesz wykonać 1 darmową akcję z paska...", no a mając już stres akcji wykonać przecież nie można?
Czy ktoś wie? (poza Tycho, bo on wie) Proszę o odpowiedź.

Oldster - Sro 30 Paź, 2013

Jeśli masz żeton stresu to nie możesz robić żadnych akcji, nawet darmowych (no chyba że jesteś Tycho ;) )
Kierowca - Czw 30 Sty, 2014

A jeżeli Turr Phennir dostanie po użyciu ptl stres i zaatakuje, to czy moze po tym zrobić beczkę albo boost, które ma zapisane w umiejętności?
Shantruin - Czw 30 Sty, 2014

Nie, ma już stress, nie może zrobić darmowej akcji po strzale. ALE: jeżeli nie użyje PtL w fazie aktywacji, to po zrobieniu darmowej beczki/boosta może skorzystać z tego rozszerzenia i wykonać dodatkową akcję :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group