galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

Gra o Tron - PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór

guzu - Sob 29 Mar, 2014
Temat postu: PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór


mapka by sardo

The Winds of Winter

Zmiany w regułach:

- od piątej tury w Fazie Westeros losujemy dodatkowo kartę z Talli IV

- statki można mobilizować jedynie na terenach posiadających port, do portu lub na morze przylegające do portu

- stolica każdego rodu posiada garnizon o sile 2. Jeśli stolica zostanie zdobyta przez inny ród garnizon zostaje zniszczony. Jeśli stolica zostanie odzyskana, zyskuje ona garnizon o sile 1. Wyjątkiem jest Królewska Przystań - zawsze posiada garnizon o sile 1.

Karty rodów:

Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Black Walder [3][miecz][miecz]
Old Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty)
Ramsay Bolton [2][miecz][wieża]
Barbrey Ryswell [1][wieża][wieża]
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Hosteen Frey [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Greyjoy
Euron Crow's Eye [4][miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Nute The Barber [2][miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Andrik The Unsmiling [1][miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Donor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz bitwę, weź 2 Żetony Władzy

Lannister
Ser Jaimie Lannister [4][miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3][miecz]
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie musi odrzucić 2 Żetony Władzy
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz bitwę, zniszcz jedną z biorących udział w bitwie jednostek przeciwnika
Myrcella Baratheon [1][wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4][miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Jeśli otrzymujesz wsparcie w bitwie od statków ta karta dodaje +2 do siły
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony
Margaery Tyrell [1][wieża][wieża]
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Queen of Thorns [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę

Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli karta Stannis Baratheon znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]
Tormund Giantsbane [2] [miecz][miecz]
Jon Snow [2] [wieża][wieża]
Melisandre [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Asha Greyjoy [1] Jeśli nie otrzymujesz wsparcia, siła wszystkich nie należących do Baratheona statków wynosi 0
Theon Greyjoy [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych

Martell
Darkstar [4][miecz][miecz]
Obara Sand [3][miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martel [1] Jeśli przegrasz bitwę różnicą 3 puktów siły lub mniej, przeciwnik także musi przeprowadzić odwrót
Nymeria Sand [1][wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika
Harrold Hardyng [3][miecz [miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy
Sansa Stark [2][wieża][wieża]
Harlan Hunter [1][miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje +2 do siły
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz, siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1

Targaryen
Ser Jorah Mormont [4][miecz][miecz]
The Tattered Prince [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Daenersys Targaryen [2] Jeśli wygrasz, możesz przejąć rozkaz przeciwnika znajdujący się polu bitwy, tak jakby należał on do Ciebie
Rhakarro [1][miecz]
Brown Ben Plumm [1][wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu

Karty Dzikich:

Kolejną kartę Dzikich oglądał:

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 4 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 4 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 2 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 6 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 12. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 3 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 2 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 3 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 7 ).

KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 3 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 3 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Karty Westeros:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Talia IV:
Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.

Gog - Sob 29 Mar, 2014

jesli bedzie gra zglaszam sie na testy lub pomoc w kminieniu ;d chyba ciut za luzno tam gdzie był tully ? a za ciasno bolton vs bara i miedzy targami :p
Sardo - Sob 29 Mar, 2014

to jest ogólnie mapka z jakiegoś fanowskiego dodatku, więc jakoś tam pewnie jest grywalne

ja oczywiście też się zgłaszam do gry ;)

figol - Sob 29 Mar, 2014

Zgłaszam się do testowania takiego rozszerzenia. Produkt wydaje się być gotowy, ale można przyjrzeć się dokładniej :wink:

http://enter-there.com/instructions/

czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014

Hm, to ja też się już zgłaszam się. :) Chociaż jeśli coś ruszy tak zaraz to oddam komuś miejsce, mam nadzieję że ze 2 tygodnie potrwa debata nad kartami etc. Zaraz dużo kolosów będzie. ;)

Chociaż szczerze mapka nie przekonuje mnie. W szczególności front Bolton - Baratheon wydaje się być dość kiepski.

Poza tym z klimatycznego punktu widzenia nie wiem co tam robi Dany na Smoczej Skale. Jeśli koniecznie muszę mieć 9 rodów to mogli Freyów dać. ;)

No i nawiasem mówiąc w ogóle nie mogę rozczytać co jest napisane na każdym obszarze.

Germanus - Sob 29 Mar, 2014

ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End??
Martin - Sob 29 Mar, 2014

też się zgłaszam ;)

to jest gotowy, opracowany i przetestowany fanowski dodatek, którego dokładny opis możecie znaleźć na tej stronie. Tak więc jeśli guzu proponuje grę z nim, to raczej nie będzie dyskusji na temat kart itp. bo są już przygotowane.

reszka - Sob 29 Mar, 2014

Ja tez tym bardziej ze wszystkie moje sie skonczyly
czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014

Germanus napisał/a:
ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End??


A Taniec ze Smokami przeczytałeś do końca? ;) Konkretnie o sam Epilog mi chodzi.
Mnie tam bardziej ten na Smoczej Skale martwi. :D

Martin - Sob 29 Mar, 2014

bo to są chyba takie pobożne życzenia fanów :D wielu już by chciało widzieć Daenerys w Westeros
Sardo - Sob 29 Mar, 2014

jak dla mnie to mogłaby spaść ze smoka do morza i się utopić :P
Germanus - Sob 29 Mar, 2014

Przeczytałem do końca, a w czym rzecz? Młody smoczek osiadł w jakimś gnieździe czy coś. Poza tym był plan ataku na Storms End - Młody Wilk tez miał plany...
Mieciu - Sob 29 Mar, 2014

Kilka dni temu znalazłem tą stronę i sam chciałem po skończeniu pbf45 poprowadzić tą grę :)
Przetłumaczyłem karty ,właściwie to tłumaczenia dużo nie było bo wiekszość była żywcem wyjeta z podstawki ,ale przy niektórych miałem wątpliwości ,więc jakiś doświadczony anglista mógłby sprawdzić tłumaczenie zgodnie z angielskim oryginałem ,szczególnie:Moqorro ,Maester Colemon.
https://www.dropbox.com/s...r/House%20Cards

Targaryen(Aegon)

Aegon Targaryen [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1.

Arryn

Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika.
Harrold Hardyng [3] [miecz][miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy.
Sansa Stark [2] [wieża][wieża]
Harlan Hunter [1] [miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz ,otrzymujesz +2 siły.
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz ,siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.

Baratheon

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Davos Seaworth [3] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][miecz]
Jon Snow[2] [wieża][wieża]
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Melisandre [1] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Theon [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę.

Bolton

Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Czarny Walder Frey [3] [miecz][miecz]
Ramsay Bolton [miecz][wieża]
Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty).
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Barbrey Ryswell [1] [wieża][wieża]
Hosteen Frey [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.

Targaryen(Daenerys)

Ser Jorah Mormont [4] [miecz][miecz]
Obdarty Książę [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Daenerys Targaryen [2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przełożyć dowolny rozkaz pokonanego przeciwnika i traktować jak własny.
Barristan Selmy [2] [wieża][wieża]
Rakharo [1] [miecz]
Brązowy Ben Plumm [1] [wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.

Greyjoy

Euron Wronie Oko [4] [miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Nute Balwierz [2] [miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz zmobilizować statek w ogarniętym bitwą obszarze ,obowiązują limity Zaopatrzenia.
Andrik Nieuśmiechnięty [1] [miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać ,że żadna ze stron nie otrzyma w tej bitwie wsparcia.
Donnor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz tę bitwę ,otrzymasz 2 żetony władzy.

Lannister

Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3] [miecz]
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,twój przeciwnik traci jedną jednostkę bez względu na symbole Fortyfikacji.
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie odrzuca 2 żetony władzy.
Myrcella Baratheon [1] [wieża][wieża]
Ser Illyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Qyburn [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.

Martell
Ciemna Gwiazda [4] [miecz][miecz]
Obara Sand [3] [miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz tą bitwę z siłą 3 punktów lub mniejszą ,twój przeciwnik musi także wykonać odwrót.
Nymeria Sand [1] [wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Tyrell

Ser Paxter Redwyne [4] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Otrzymasz +2 siły podczas tej bitwy ,jeśli jesteś wspierany przez Statki podczas tej bitwy.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz natychmiast przesunąć Rozkaz Obrony lub Rozkaz Wsparcia na obszar bitwy i usunąć poprzedni
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Germanus - Sob 29 Mar, 2014

wspomniane karty przetłumaczone poprawnie. Błąd jest przy:
Harras Harlaw - powinno być otrzyma a nie utrzyma

Shutt - Sob 29 Mar, 2014

Zglaszam sie :)
Richtus - Sob 29 Mar, 2014

Ja też z chęcią bym spróbował.
czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014

Sardo napisał/a:
jak dla mnie to mogłaby spaść ze smoka do morza i się utopić :P


Jakby spadła do Morza Zjawotraw to też bym się nie obraził. :D

@Germanus
Mogę się mylić, ale jeśli dobrze pamiętam w epilogu Varys powiedział Kevanowi, że Aegon zodbył już Koniec Burzy. Ale mogło mi się coś pomieszać, nie mam książki pod ręką.

Shutt - Sob 29 Mar, 2014

SE padlo. Teraz nalezy do Gryfa.
Germanus - Nie 30 Mar, 2014

a to zmienia postać rzeczy :oops:
Germanus - Nie 30 Mar, 2014

to kiedy gramy??
Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014

Też się zgłaszam jakby co :)
Germanus - Nie 30 Mar, 2014

ta mapa jest tylko w jpg-u czy też jest dostępna w takim formacie aby pracować nad nią w gimpie?
Sardo - Nie 30 Mar, 2014

Germanus napisał/a:
ta mapa jest tylko w jpg-u czy też jest dostępna w takim formacie aby pracować nad nią w gimpie?


no żeby prowadzić grę potrzebny jest format do tego odpowiedni, jest w psd i xcf, ale nazwy warstw są totalnie nieprzyjazne ;) jest przystosowana jedynie do przesuwania elementów po mapie

Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014

Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey.
Germanus - Nie 30 Mar, 2014

właśnie od dłuższego czasu pracuję nad grą w 9-ciu z Freyem. Stąd moje pytanie o mapkę w formacie takim aby można było się bawić w GIMP-ie :cool:
Germanus - Nie 30 Mar, 2014

ps. jakie jest ustawienie na torach?
guzu - Nie 30 Mar, 2014

mam nadzieję, że w tym tygodniu wszystko będzie gotowe, prosimy o cierpliwość
Martin - Nie 30 Mar, 2014

Jazmatos napisał/a:
Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey.


to podobno jest przetestowana i w miarę zbalansowana wersja, więc nie ferowałbym tak wyroków po pierwszym spojrzeniu na mapę ;) aczkolwiek faktycznie widać, że niektóre rody mają ciaśniej (ale i ciekawiej!) niż inne, które mają czasem aż chamsko dużo miejsca na spokojny rozwój (Tyrell). Moim zdaniem w najgorszej sytuacji jest tu Aegon

Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014

Martin napisał/a:
Jazmatos napisał/a:
Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey.


to podobno jest przetestowana i w miarę zbalansowana wersja, więc nie ferowałbym tak wyroków po pierwszym spojrzeniu na mapę ;) aczkolwiek faktycznie widać, że niektóre rody mają ciaśniej (ale i ciekawiej!) niż inne, które mają czasem aż chamsko dużo miejsca na spokojny rozwój (Tyrell). Moim zdaniem w najgorszej sytuacji jest tu Aegon


Tak jak Bara w tej wersji co teraz gramy :P Ale w sumie da się jakoś grać :D To też zależy jak są wojska rozstawione i czy są jakieś neutralne garnizony i gdzie (znaczy muszą być bo inaczej taki Lani miałby za łatwo).

figol - Nie 30 Mar, 2014

Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans :grin:
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).

Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans :smile:

Gog - Nie 30 Mar, 2014

figol napisał/a:
Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans :grin:
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).

Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans :smile:


czyli od najgorzej zbalansowanej 46stki jest jakas gorsza?:d przerazajace nie ?:D

Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Gog napisał/a:
figol napisał/a:
Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans :grin:
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).

Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans :smile:


czyli od najgorzej zbalansowanej 46stki jest jakas gorsza?:d przerazajace nie ?:D


No według mnie w tej wersji Arryn ma jeszcze łatwiej :P

Rold - Pon 31 Mar, 2014

Nie ma to jak na mnie cisnac ze mam op rod nawet w innych tematach...
46 wywoluje kolosalne emocje :D podejrzewam ze w tej grze bedzie podobnie

Tylko tak sobie pisze. Nie zglaszam sie do gry jak cos :)

Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Rold napisał/a:
Nie ma to jak na mnie cisnac ze mam op rod nawet w innych tematach...
46 wywoluje kolosalne emocje :D podejrzewam ze w tej grze bedzie podobnie

Tylko tak sobie pisze. Nie zglaszam sie do gry jak cos :)


A ja chętnie zagram i poproszę o op ród jakim są Arrynowie :P Nie no żart :D Choć zagrać, chętnie zagram :) Bo lubię takie niestandardowe mapy :D

retman - Pon 31 Mar, 2014

Jeżeli będzie miejsce ja również się zgłaszam.. :)
Martin - Pon 31 Mar, 2014

Skoro to jest gotowy dodatek to ja bym nic nie zmieniał, a wg autora każdy gracz posiada:

- 12 piechurów
- 5 rycerzy
- 2 machiny
- 7 statków
- 24 żetony władzy


edit: post guzu na który odpowiadałem zniknął :o ale i tak to zostawię - może kogoś zainteresuje

Gog - Pon 31 Mar, 2014

Martin napisał/a:
Skoro to jest gotowy dodatek to ja bym nic nie zmieniał, a wg autora każdy gracz posiada:

- 12 piechurów
- 5 rycerzy
- 2 machiny
- 7 statków
- 24 żetony władzy


edit: post guzu na który odpowiadałem zniknął :o ale i tak to zostawię - może kogoś zainteresuje


czekamy na ustawienie początkowe, na razie wygląda na strasznie nie przemyślane ;d zwłaszcza z tym baelishem masakra ;d

guzu - Pon 31 Mar, 2014

Karty Rodów wrzucone i ustawienie początkowe wrzucone.

Deck IV i Karty Dzikich dorzucę później.

Martin - Pon 31 Mar, 2014

No i Arryn nie wydaje się już taki mocarny ;) Północ na tej mapie strasznie mi się podoba - jest moim zdaniem rozwiązana dużo ciekawiej niż w #46

A deck IV jest chyba taki sam jak w #46 jeśli się nie mylę

Gog - Pon 31 Mar, 2014

da sie nie wygrac lanim ?:D na kl garnizon 5 ? i 2 piechurzy ? zeton na riverrun ?:d serio?:D
Sardo - Pon 31 Mar, 2014

na KL garnizon 1, niestety obrazek taki mały, bo hostingi mają ograniczenie do 2-2,5 MB, a mapka w oryginalnym (czytelnym) rozmiarze ma 7,5MB, więc guzu musi jakoś wymyślić jak pokazywać mapkę
Gog - Pon 31 Mar, 2014

Sardo napisał/a:
na KL garnizon 1, niestety obrazek taki mały, bo hostingi mają ograniczenie do 2-2,5 MB, a mapka w oryginalnym (czytelnym) rozmiarze ma 7,5MB, więc guzu musi jakoś wymyślić jak pokazywać mapkę
a to luzik ;d tyrion ma ten sam skill co ilyn payne ? q qyburn co hosteen frey? i aegon i stannis, mogli bys troche bardziej kreatywni :D
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014

Cytat:
- statki można mobilizować do portu lub na morze przylegające do portu, jedynie na terenach posiadających port


Czy to oznacza, że z przykładowo Fingersów nie można zmobilizować statku?

guzu - Pon 31 Mar, 2014

na Flint's Finger nie można mobilizować statku
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014

Chodziło mi akurato Fignersy - Paluchy nad Doliną Arrynów (czy tutaj jest inna nazwa? zakładałem że jak w 9-os FoC'u), ale odpowiedz jest satysfakcjonująca... wróć właśnie nie bo już się przyzwyczaiłem że zewsząd można mobilizować statki. :D
guzu - Pon 31 Mar, 2014

aha no to na The Fingers nad Doliną Arrynów też nie można ;)
Gog - Pon 31 Mar, 2014

guzu napisał/a:
aha no to na The Fingers nad Doliną Arrynów też nie można ;)

jest wiecej zmian co do zasad?

guzu - Pon 31 Mar, 2014

nie ma
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014

Tzn. wrzuciłęś je do 1. postu, podejrzewam że Gog nie zauważył więc przekleję:
guzu napisał/a:
Zmiany w regułach:

- od piątej tury w Fazie Westeros losujemy dodatkowo kartę z Talli IV

- statki można mobilizować do portu lub na morze przylegające do portu, jedynie na terenach posiadających port

- stolica każdego rodu posiada garnizon o sile 2. Jeśli stolica zostanie zdobyta przez inny ród garnizon zostaje zniszczony. Jeśli stolica zostanie odzyskana, zyskuje ona garnizon o sile 1. Wyjątkiem jest Królewska Przystań - zawsze posiada garnizon o sile 1.

Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014

Jakbyś mógł podać kto się załapał na testy to ewentualnie wiedzielibyśmy, kto może myśleć na jakąś strategią :)
guzu - Pon 31 Mar, 2014

w pierwszym poście bardziej przyjazne karty dzikich i Talia IV ;)

Jazmatos napisał/a:
Jakbyś mógł podać kto się załapał na testy to ewentualnie wiedzielibyśmy, kto może myśleć na jakąś strategią :)

Mieciu - Pon 31 Mar, 2014

Zadam takie pytanie pośrednio związane z tematem.
Zna ktoś jakieś informacje czy przecieki związane z datą wyjścia książki?

Martin - Wto 01 Kwi, 2014

Chyba nie ma takich informacji i dowiemy się dopiero jak zostanie wydana, bo GRRM zarzekal się ze nie poda żadnych dat po tym jak odwlekal wielokrotnie wydanie Tańca ze Skokami i był za to krytykowany.
Byle w ogóle dokończył te serię ;) ja jestem w stanie czekać długo.

Skoro jest więcej chętnych niż miejsc do gry, to ja rezygnuje.

guzu - Wto 01 Kwi, 2014

proszę o potwierdzenie poniższych osób czy nadal są zainteresowane grą:
1) gog - potwierdzone
2) sardo - potwierdzone
3) figol - potwierdzone
4) czarnylord23 - rezygnacja
5) germanus - potwierdzone
6) martin - rezygnacja
7) reszka - potwierdzone
8) shutt
9) richtus - potwierdzone
10) jazmatos - potwierdzone
11) retman

Germanus - Wto 01 Kwi, 2014

potwierdzam
reszka - Wto 01 Kwi, 2014

potwierdzam
figol - Wto 01 Kwi, 2014

potwierdzam
Gog - Wto 01 Kwi, 2014

potwierdzam
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

To skoro Martin rezygnuje, to chyba się jedno miejsce zwalnia, więc potwierdzam.
Richtus - Wto 01 Kwi, 2014

Potwierdzam.
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

Tylko bardzo bym prosił nie baratheona, bo coś ciągle go dostaje :P A ja się wcale nie utożsamiam ze Stannisem :D
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014

rody losujemy, wysyłamy listę życzeń (albo tego czego nie chcemy)?
guzu - Wto 01 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
rody losujemy, wysyłamy listę życzeń (albo tego czego nie chcemy)?


myślę że losujemy, a potem jak chcecie to zamianki

Germanus - Wto 01 Kwi, 2014

W kasetach maszyn losujących, znajduje się odpowiednia ilość kul. Komory maszyn losujących są puste, następuje zwolnienie blokad...
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił :D
Richtus - Wto 01 Kwi, 2014

Ja bym mógł wziąć Baratheona, nie ma problemu ;)
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

Richtus napisał/a:
Ja bym mógł wziąć Baratheona, nie ma problemu ;)


Oka, dzięki jak coś. Nie że uważam, że on ma najgorzej tylko, ostatnio gram ciągle Baratheonem, na żywo też ostatnia rozgrywka to był Baratheon :)

Germanus - Wto 01 Kwi, 2014

ja tez przygarnę szczękościska, co widać po moim avatarku
guzu - Wto 01 Kwi, 2014

chociaż i tak uważam, że najsprawiedliwsza jest opcja z losowaniem bez zamieniania ;)

zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss

Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
chociaż i tak uważam, że najsprawiedliwsza jest opcja z losowaniem bez zamieniania ;)

zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss


Balans to będzie w innej rozgrywce :P

figol - Wto 01 Kwi, 2014

Jazmatos napisał/a:
Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił :D


Jak dostaniesz Baratheona to będziesz mógł nawet wybrać z kim chcesz się zamienić, bo też z chęcią nim zagram :wink:

Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

figol napisał/a:
Jazmatos napisał/a:
Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił :D


Jak dostaniesz Baratheona to będziesz mógł nawet wybrać z kim chcesz się zamienić, bo też z chęcią nim zagram :wink:


Nigdy bym nie podejrzewał, że Baratheon będzie taki pożądany :) A, że tak zapytam w tej wersji zdolności rodowe też są?

czarnylord23 - Wto 01 Kwi, 2014

Ja rezygnuję, myślałem że to wersja która jest dopiero tworzona i zanim będą karty miną tygodnie czy coś. ;) Następne 2 tygodnie mam dość ciężkie, dużo kolosów etc. i muszę jednak się mocno pouczyć.
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014

guzu napisał/a:


zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss

balanssssssssss to w innym pbf'ie, tu będzie tradycyjne rąbanko.

Sardo - Wto 01 Kwi, 2014

potwierdzam się
guzu - Wto 01 Kwi, 2014

tak to wygląda na ten moment

1) gog - potwierdzone
2) sardo - potwierdzone
3) figol - potwierdzone
4) czarnylord23 - rezygnacja
5) germanus - potwierdzone
6) martin - rezygnacja
7) reszka - potwierdzone
8) shutt - potwierdzone
9) richtus - potwierdzone
10) jazmatos - potwierdzone
11) retman
12) czyzyk29 - potwierdzone
13) bumszakalaka - potwierdzone

Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014

To jeszcze 2 graczy nam potrzeba.
czyzyk29 - Sro 02 Kwi, 2014

Jak braknie to sie zglosze
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

Taka kwestia formalna (musze sie przyp...c), the winds of wint ARE coming :twisted:
dziekuje, bez odbioru ;)

Gog - Sro 02 Kwi, 2014

Shutt napisał/a:
Taka kwestia formalna (musze sie przyp...c), the winds of wint ARE coming :twisted:
dziekuje, bez odbioru ;)


potwierdzasz udział ?:D

bumszakalaka - Sro 02 Kwi, 2014

Jeśli brakuje wam Lorda , to się zgłaszam :) ( ewentualnie na listę rezerwowo-zastępczą)
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014

Sie wie, ze potwierdzam ;)
guzu - Sro 02 Kwi, 2014

jeśli retman do końca dnia nie potwierdzi wchodzi czyzyk
Germanus - Sro 02 Kwi, 2014

mamy 10 potwierdzonych a jest 9 miejsc...
guzu - Sro 02 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
mamy 10 potwierdzonych a jest 9 miejsc...


tak ale retman wpisał się wcześniej niż czyzyk i bumszakalaka

Beez - Sro 02 Kwi, 2014

jak coś ten pbf to 50 jest... nie 53... :)
Warto zachować numerologie

Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014

Ale od razu Figol dał 51, jakby wiedział, że 50 będzie ten :)
retman - Sro 02 Kwi, 2014

potwierdzam :)
Germanus - Sro 02 Kwi, 2014

zatem top 9:
1) gog
2) sardo
3) figol
4) germanus
5) reszka
6) shutt
7) richtus
8) jazmatos
9) retman

Gog - Sro 02 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
zatem top 9:
1) gog
2) sardo
3) figol
4) germanus
5) reszka
6) shutt
7) richtus
8) jazmatos
9) retman



rozumiem, że to ranking najlepszych graczy?:D

Germanus - Sro 02 Kwi, 2014

na podstawie np. pbf 40 to raczej ranking trenerów zagrożonych wyrzuceniem z klubu :razz:
figol - Sro 02 Kwi, 2014

Jazmatos napisał/a:
Ale od razu Figol dał 51, jakby wiedział, że 50 będzie ten :)

Tak, było wcześniej to zostawiłem numerek wolny :)

guzu - Sro 02 Kwi, 2014

Rody rozlosowane

gog - Baratheon - potwierdzone
sardo - Greyjoy
figol - Targaryen - potwierdzone
germanus - Lannister - potwierdzone
reszka - Arryn - potwierdzone
shutt - Martell - potwierdzone
richtus - Bolton - potwierdzone
jazmatos - Tyrell - potwierdzone
retman - Targaryen

Możecie się zamieniać.

Rody potwierdzajcie poniżej.

Richtus - Sro 02 Kwi, 2014

Potwierdzam.
figol - Sro 02 Kwi, 2014

Potwierdzam
Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014

No mi w sumie Tyrell pasuje, wątpię by ktoś mógł mi zaproponować coś równie fajnego i stosunkowo spokojnego :P Więc potwierdzam :)
Gog - Sro 02 Kwi, 2014

potwierdzam
Germanus - Czw 03 Kwi, 2014

potwierdzam
reszka - Czw 03 Kwi, 2014

fatalnie wylosowałem, ale zobaczę co się da osiągnąć tym rodem. Jazda.
Shutt - Czw 03 Kwi, 2014

potwierdzam
guzu - Czw 03 Kwi, 2014

W Pole Gry wrzuciłem mapkę do ściągnięcia.

Pamiętajcie o wypisanych zmianach w zasadach.

Czekam na rozkazy.

Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

W sumie przyznam, że nieco późno to zauważyłem, no ale wolę teraz niż później biadolić. Jaki mamy warunek zwycięstwa? Bo jeżeli 7 zamków, to danie 4 na wstępie Lannisterowi + 2 do zdobycia w I turze to hmm... przegięcie? To, że nie ma Tully ułatwia nie Arrynowi, któremu zmienione morze wcale nie daje, aż tak komfortowej sytuacji, ale zabiera przeciwnika Lannisterowi. Wypadnie mobilizacja i będzie miał 9 punktów mobilizacji do naszych 3,4,5 maks. Wypadnie Gra o Tron, to też nieźle, tylko licytacja jest mu nie na rękę. Do tego dostał kruka i 4 gwiazdki, możliwość zmiany rozkazów. Abstrahując od tego, że fabularnie jest to trudne do wytłumaczenia, bo przecież powinni być I na tronie bo w końcu Tommen jest królem, a w radzie nie mają po śmierci Kevana chyba nikogo. Docelowo Lannister może wygrać w II turze, bo w I nikt mu ni jest w stanie nic zrobić, a w II też nie za wiele, bo nie ma zdolności rodowych, a przy mobilizacji to już w ogóle... Jeżeli jest jakiś inny cel, a przegapiłem to sorry, ale wiem że jest już po losowaniu rodów i w ogóle, no ale jednak ten Lannister jest nadmiernie przekokszony.
Gog - Czw 03 Kwi, 2014

Jazmatos napisał/a:
W sumie przyznam, że nieco późno to zauważyłem, no ale wolę teraz niż później biadolić. Jaki mamy warunek zwycięstwa? Bo jeżeli 7 zamków, to danie 4 na wstępie Lannisterowi + 2 do zdobycia w I turze to hmm... przegięcie? To, że nie ma Tully ułatwia nie Arrynowi, któremu zmienione morze wcale nie daje, aż tak komfortowej sytuacji, ale zabiera przeciwnika Lannisterowi. Wypadnie mobilizacja i będzie miał 9 punktów mobilizacji do naszych 3,4,5 maks. Wypadnie Gra o Tron, to też nieźle, tylko licytacja jest mu nie na rękę. Do tego dostał kruka i 4 gwiazdki, możliwość zmiany rozkazów. Abstrahując od tego, że fabularnie jest to trudne do wytłumaczenia, bo przecież powinni być I na tronie bo w końcu Tommen jest królem, a w radzie nie mają po śmierci Kevana chyba nikogo. Docelowo Lannister może wygrać w II turze, bo w I nikt mu ni jest w stanie nic zrobić, a w II też nie za wiele, bo nie ma zdolności rodowych, a przy mobilizacji to już w ogóle... Jeżeli jest jakiś inny cel, a przegapiłem to sorry, ale wiem że jest już po losowaniu rodów i w ogóle, no ale jednak ten Lannister jest nadmiernie przekokszony.



oczywiscie jak zaznaczylem to 40 postów temu nikt nic nie mówił, jak zwykle obudziliście się z ręką w nocniku :) 10 zamków tutaj to chyba ok ?:D

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

wszystko o tej wersji jest tutaj http://enter-there.com/instructions/

mapka jest od nich i jeśli są tory tur i zaopatrzenia przygotowane, tory wpływów i dzikich, to i zamki też

zagrajmy tak jak oni to zrobili do 7, jeśli w II rundzie się gra skończy - zagramy od nowa do większej ilości zamków

Gog - Czw 03 Kwi, 2014

współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
wszystko o tej wersji jest tutaj http://enter-there.com/instructions/

mapka jest od nich i jeśli są tory tur i zaopatrzenia przygotowane, tory wpływów i dzikich, to i zamki też

zagrajmy tak jak oni to zrobili do 7, jeśli w II rundzie się gra skończy - zagramy od nowa do większej ilości zamków


No ok, że jest ale czy to oznacza że dobrze jest? Według mnie przynajmniej tego Riverrun nie powinien mieć i było by w sumie ok. Pytanie jest czy będzie sens grać od nowa od 2 tury zamiast to skorygować jeszcze póki nie zaczęliśmy, wiem że nieco późno i Germanus może mieć o to pretensje (uzasadnione), ale niech się też inni wypowiedzą w tej kwestii.

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

Gog napisał/a:
współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d


czy ja wiem, w I rundzie spokój, statki są w portach, przy mobilce Martella ma dwa statki na Sea of Dorne i dwa na ESS i to wtedy chyba biały się musi obawiać :)

Gog - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
Gog napisał/a:
współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d


czy ja wiem, w I rundzie spokój, statki są w portach, przy mobilce Martella ma dwa statki na Sea of Dorne i dwa na ESS i to wtedy chyba biały się musi obawiać :)


targ zrobi 2 statki na SoD bo jest peirwszy n tronie przeciez:D

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

gog czy czytałeś zmiany w zasadach?
Gog - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
gog czy czytałeś zmiany w zasadach?


aaa czytalem;d zapominam ciagle o tym :D a 2 gwiazdki na arbor to nie przesada?:D

Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

Gog napisał/a:
guzu napisał/a:
gog czy czytałeś zmiany w zasadach?


aaa czytalem;d zapominam ciagle o tym :D a 2 gwiazdki na arbor to nie przesada?:D


No też to zauważyłem, ale jeśli pozbawimy Lannistera Riverrun to mogę się jednej korony zrzec :P Bo w sumie i tak Lannister ma za dobrze, gdyby chociaż był znacznie niżej na dworze. A tak dam tam pochodnie to jeśli miał koronkę to zmieni sobie na marsz, dam marsz to zmieni na koronkę... A w stolicy się spokojnie zmobilizuje, zdobędzie kolejny zamek i przy mobilizacji jesteśmy w dupie :P A Targ jeden statek i tak morze sobie zrobić co i tak mu daje przewagę.

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.

Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....

W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go.

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

Jazmatos napisał/a:
A Targ jeden statek i tak morze sobie zrobić co i tak mu daje przewagę.


gdzie sobie zrobi?

Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.

Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....

W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go.


Że zapytam jak? Nie ma zdolności rodowych, a nikt nie ma do niego dostępu w I turze. Grey nie ma miecza więc na morzu się może tylko podrapać po nosie. Dopiero Targ (Deanerys) może próbować od 2 tury próbować go skubać, ale jeśli wypadnie mobilizacja przy jego 9 punktach to też nie wiem czy będzie mógł wiele zrobić? Gdyby był Tully to ok. A tak zabrano mu przeciwnika zostawionio puste zamki i żeby było śmiesznie jeszcze mu dali 4 na wstępie plus Kruka. Sorka cofam to co powiedziałem o Aegonie, statku nie zrobi, źle sobie na port popatrzyłem.

Gog - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.

Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....

W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go.


hmm w WoPie w ostatniej grze byla sytuacja gdzie 5ciu graczy mialo po 4 zamki, a jeden 3 jesli to nie jest balans to co nim jest?:D ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d

Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

Gog napisał/a:
guzu napisał/a:
Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.

Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....

W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go.


hmm w WoPie w ostatniej grze byla sytuacja gdzie 5ciu graczy mialo po 4 zamki, a jeden 3 jesli to nie jest balans to co nim jest?:D ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d


I to być może nawet w 2 turze już :P Jeżeli mamy grać bez zmian to w takim razie od razu apel do Greyjoya i Targa (Deanerys) skupcie swoje wysiłki od razu na Lwie :P

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

Gog napisał/a:
ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d


święte słowa, grajmy, a jak ktoś chce pomarudzić to tu: http://enter-there.com/contact-me/

Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
Gog napisał/a:
ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d


święte słowa, grajmy, a jak ktoś chce pomarudzić to tu: http://enter-there.com/contact-me/


Oka, choć czuję że ta gra się skończy zanim się zacznie. A jak mi odpisze, że mam rację to co zmienimy w trakcie gry? :D

guzu - Czw 03 Kwi, 2014

zmienimy w następnej ;)
reszka - Czw 03 Kwi, 2014

e tam, demonizujecie. Jak Daenerys popłynie na blackwather i ruszy się statkiem z portu, to lanni niewiele zrobi. Lanniego będą kąsali wszyscy, o ile Daenerys zagra antyLannisterowo w 1 turze, to niezależnie od wydarzeń w 2 turze Lanni nie ma praktycznie szans na zwycięstwo w 2 turze. ok, wymaga to pewnego poświęcenia ze strony Daenerys ale nic co być może nie zwróci się z nawiązką ww kolejnych turach.

Daenerys kładzie marsz-1 na statku, marsz+0 w porcie, marsz+1 w stolicy i Lani jest w potrzasku. Nie rozumiem zarzutów, widać że przemyślano ten wariant gry (np. z garnizonem o sile 1), bo albo Lanni położy obronę +2 albo na 100% traci przystań. Lanni może wytrzymać 2-3 tury czekając na posiłki i non stop się broniąc, ale o ile Daenerus nie pozwoli mu wyjść z przystani, to nici z jego zwycięstwa w 2 i 3 turze. Całe szczęście, że ma choć riverrun.

Sardo - Czw 03 Kwi, 2014

no ja do końca z Greyjoyem szczęśliwy nie jestem, a tu już wszyscy zdążyli potwierdzić, no nic, nie będę narzekał i nim zagram ... :P
Germanus - Czw 03 Kwi, 2014

jaką siłę ma garnizon w KL?
figol - Czw 03 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
jaką siłę ma garnizon w KL?

1, jest w pierwszym poście :wink:

Germanus - Czw 03 Kwi, 2014

ale kaszana. Na początku same narzekania na lannistera a okaże się że przez całą grę będę walczył ze wszystkimi :(
guzu - Pią 04 Kwi, 2014

czekamy na figola jeszcze
reszka - Pią 04 Kwi, 2014

Germanus napisał/a:
ale kaszana. Na początku same narzekania na lannistera a okaże się że przez całą grę będę walczył ze wszystkimi :(


W dawnym PBF pod przewodnictwem Adama Badury w scenariuszu Tańca ze smokami grałem Tyrellem i walczyłem ze wszystkimi od startu. Adam robi świetne statystyki i po 3 turach odbyło się łacznie 24 walki,z czego w 22 jedną stroną był Tyrell :) a tylko w 2 nie brałem udziału. miałem pełen reset kart co turę.

Spośród gier, których nie wygrałem, ta była najciekawsza.

figol - Pią 04 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
czekamy na figola jeszcze

wysłane

guzu - Pią 04 Kwi, 2014

Tura 1 - Faza Akcji

Przenosimy się z grą do tematu Pole Gry.

Martin - Czw 10 Kwi, 2014

guzu napisał/a:


Żetony Władzy
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Lannister 6-2=4-0=4-4=0
Greyjoy 7-0=7-1=6-5=1
Bolton 4-1=3-0=3-0=3
Martell 4-4=0-0=0-0=0
Arryn 5-0=5-0=5-5=0
Tyrell 5-0=5-1=4-4=0
Baratheon 9-0=9-5=4-4=0


Nie śledzę tej gry, czasem tylko zajrzę zobaczyć kto wygrywa, ale guzu, błagam ;) mój matematyczny umysł cierpi jak to widzę

guzu - Czw 10 Kwi, 2014

mi nie przeszkadza, łatwiej mi się to kontroluje, by uniknąć większych błędów
guzu - Czw 10 Kwi, 2014

czy tak przejrzyściej mistrzu?

na grubo licytacja poszczególnych torów, na cienko liczba żetonów przed i po licytacjach

Żetony Władzy
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Lannister 6-2=4-0=4-4=0
Greyjoy 7-0=7-1=6-5=1
Bolton 4-1=3-0=3-0=3
Martell 4-4=0-0=0-0=0
Arryn 5-0=5-0=5-5=0
Tyrell 5-0=5-1=4-4=0
Baratheon 9-0=9-5=4-4=0

Sardo - Czw 10 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
czy tak przejrzyściej mistrzu?


Martinowi chodzi raczej o to, że to niepoprawnie matematycznie :D
bo 4!=4-4 np :D

Sardo - Czw 10 Kwi, 2014

guzu napisał/a:
czy tak przejrzyściej mistrzu?


Martinowi chodzi raczej o to, że to niepoprawnie matematycznie :D
bo 6-2=4-0!=4-4=0 np :D

może jakbyś zapisał
6-2=>4-0=>4-4=>0
to byłoby poprawniej

mi to zwisa tak naprawdę i tak i tak rozumiem o co chodzi :D

Martin - Czw 10 Kwi, 2014

Oczywiście, że o to chodziło i było to takie czepianie z przymrużeniem oka ;)
Germanus - Czw 10 Kwi, 2014

jako księgowy mógłbyś jednak rozpisać to na odpowiednich kontach a przy pomyłkach zrobić storno jak ustawa przewiduje ;)
Jazmatos - Sro 23 Kwi, 2014

W sumie dopiero teraz zauważyłem. Nie za bardzo Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1 jest wykokszony? :P Zarówno ta jego zdolność jak i miecz i wieża? :D
Sardo - Sro 23 Kwi, 2014

nie no, pomyłka tu jest, sama zdolność ma być

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group