|
galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta |
 |
Gra o Tron - PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór
guzu - Sob 29 Mar, 2014 Temat postu: PBF #50 - The Winds of Winter are coming - nabór
mapka by sardo
The Winds of Winter
Zmiany w regułach:
- od piątej tury w Fazie Westeros losujemy dodatkowo kartę z Talli IV
- statki można mobilizować jedynie na terenach posiadających port, do portu lub na morze przylegające do portu
- stolica każdego rodu posiada garnizon o sile 2. Jeśli stolica zostanie zdobyta przez inny ród garnizon zostaje zniszczony. Jeśli stolica zostanie odzyskana, zyskuje ona garnizon o sile 1. Wyjątkiem jest Królewska Przystań - zawsze posiada garnizon o sile 1.
Karty rodów:
Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Black Walder [3][miecz][miecz]
Old Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty)
Ramsay Bolton [2][miecz][wieża]
Barbrey Ryswell [1][wieża][wieża]
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Hosteen Frey [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy
Greyjoy
Euron Crow's Eye [4][miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Nute The Barber [2][miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Andrik The Unsmiling [1][miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Donor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz bitwę, weź 2 Żetony Władzy
Lannister
Ser Jaimie Lannister [4][miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3][miecz]
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie musi odrzucić 2 Żetony Władzy
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz bitwę, zniszcz jedną z biorących udział w bitwie jednostek przeciwnika
Myrcella Baratheon [1][wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy
Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4][miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Jeśli otrzymujesz wsparcie w bitwie od statków ta karta dodaje +2 do siły
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony
Margaery Tyrell [1][wieża][wieża]
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Queen of Thorns [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli karta Stannis Baratheon znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]
Tormund Giantsbane [2] [miecz][miecz]
Jon Snow [2] [wieża][wieża]
Melisandre [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Asha Greyjoy [1] Jeśli nie otrzymujesz wsparcia, siła wszystkich nie należących do Baratheona statków wynosi 0
Theon Greyjoy [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych
Martell
Darkstar [4][miecz][miecz]
Obara Sand [3][miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martel [1] Jeśli przegrasz bitwę różnicą 3 puktów siły lub mniej, przeciwnik także musi przeprowadzić odwrót
Nymeria Sand [1][wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika
Harrold Hardyng [3][miecz [miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy
Sansa Stark [2][wieża][wieża]
Harlan Hunter [1][miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje +2 do siły
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz, siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1
Targaryen
Ser Jorah Mormont [4][miecz][miecz]
The Tattered Prince [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Daenersys Targaryen [2] Jeśli wygrasz, możesz przejąć rozkaz przeciwnika znajdujący się polu bitwy, tak jakby należał on do Ciebie
Rhakarro [1][miecz]
Brown Ben Plumm [1][wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Karty Dzikich:
Kolejną kartę Dzikich oglądał:
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 4 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 4 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 2 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 6 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 12. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 3 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 2 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 3 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 7 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 3 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 3 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Talia IV:
Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.
Gog - Sob 29 Mar, 2014
jesli bedzie gra zglaszam sie na testy lub pomoc w kminieniu ;d chyba ciut za luzno tam gdzie był tully ? a za ciasno bolton vs bara i miedzy targami :p
Sardo - Sob 29 Mar, 2014
to jest ogólnie mapka z jakiegoś fanowskiego dodatku, więc jakoś tam pewnie jest grywalne
ja oczywiście też się zgłaszam do gry
figol - Sob 29 Mar, 2014
Zgłaszam się do testowania takiego rozszerzenia. Produkt wydaje się być gotowy, ale można przyjrzeć się dokładniej
http://enter-there.com/instructions/
czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014
Hm, to ja też się już zgłaszam się. Chociaż jeśli coś ruszy tak zaraz to oddam komuś miejsce, mam nadzieję że ze 2 tygodnie potrwa debata nad kartami etc. Zaraz dużo kolosów będzie.
Chociaż szczerze mapka nie przekonuje mnie. W szczególności front Bolton - Baratheon wydaje się być dość kiepski.
Poza tym z klimatycznego punktu widzenia nie wiem co tam robi Dany na Smoczej Skale. Jeśli koniecznie muszę mieć 9 rodów to mogli Freyów dać.
No i nawiasem mówiąc w ogóle nie mogę rozczytać co jest napisane na każdym obszarze.
Germanus - Sob 29 Mar, 2014
ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End??
Martin - Sob 29 Mar, 2014
też się zgłaszam
to jest gotowy, opracowany i przetestowany fanowski dodatek, którego dokładny opis możecie znaleźć na tej stronie. Tak więc jeśli guzu proponuje grę z nim, to raczej nie będzie dyskusji na temat kart itp. bo są już przygotowane.
reszka - Sob 29 Mar, 2014
Ja tez tym bardziej ze wszystkie moje sie skonczyly
czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014
Germanus napisał/a: | ja się też zgłaszam. Tylko dlaczego jeden ze smoków siedzi w Storm's End?? |
A Taniec ze Smokami przeczytałeś do końca? Konkretnie o sam Epilog mi chodzi.
Mnie tam bardziej ten na Smoczej Skale martwi.
Martin - Sob 29 Mar, 2014
bo to są chyba takie pobożne życzenia fanów wielu już by chciało widzieć Daenerys w Westeros
Sardo - Sob 29 Mar, 2014
jak dla mnie to mogłaby spaść ze smoka do morza i się utopić
Germanus - Sob 29 Mar, 2014
Przeczytałem do końca, a w czym rzecz? Młody smoczek osiadł w jakimś gnieździe czy coś. Poza tym był plan ataku na Storms End - Młody Wilk tez miał plany...
Mieciu - Sob 29 Mar, 2014
Kilka dni temu znalazłem tą stronę i sam chciałem po skończeniu pbf45 poprowadzić tą grę
Przetłumaczyłem karty ,właściwie to tłumaczenia dużo nie było bo wiekszość była żywcem wyjeta z podstawki ,ale przy niektórych miałem wątpliwości ,więc jakiś doświadczony anglista mógłby sprawdzić tłumaczenie zgodnie z angielskim oryginałem ,szczególnie:Moqorro ,Maester Colemon.
https://www.dropbox.com/s...r/House%20Cards
Targaryen(Aegon)
Aegon Targaryen [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika.
Harrold Hardyng [3] [miecz][miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę ,twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy.
Sansa Stark [2] [wieża][wieża]
Harlan Hunter [1] [miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz ,otrzymujesz +2 siły.
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz ,siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Żelaznego Tronu ,ta karta otrzymuje +1 do siły.
Davos Seaworth [3] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][miecz]
Jon Snow[2] [wieża][wieża]
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Melisandre [1] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Theon [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę.
Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Czarny Walder Frey [3] [miecz][miecz]
Ramsay Bolton [miecz][wieża]
Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty).
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Barbrey Ryswell [1] [wieża][wieża]
Hosteen Frey [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.
Targaryen(Daenerys)
Ser Jorah Mormont [4] [miecz][miecz]
Obdarty Książę [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy.
Daenerys Targaryen [2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przełożyć dowolny rozkaz pokonanego przeciwnika i traktować jak własny.
Barristan Selmy [2] [wieża][wieża]
Rakharo [1] [miecz]
Brązowy Ben Plumm [1] [wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Greyjoy
Euron Wronie Oko [4] [miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Nute Balwierz [2] [miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz zmobilizować statek w ogarniętym bitwą obszarze ,obowiązują limity Zaopatrzenia.
Andrik Nieuśmiechnięty [1] [miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać ,że żadna ze stron nie otrzyma w tej bitwie wsparcia.
Donnor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz tę bitwę ,otrzymasz 2 żetony władzy.
Lannister
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3] [miecz]
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,twój przeciwnik traci jedną jednostkę bez względu na symbole Fortyfikacji.
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie odrzuca 2 żetony władzy.
Myrcella Baratheon [1] [wieża][wieża]
Ser Illyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Qyburn [0] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły ,ale traci tyle samo żetonów.
Martell
Ciemna Gwiazda [4] [miecz][miecz]
Obara Sand [3] [miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz tą bitwę z siłą 3 punktów lub mniejszą ,twój przeciwnik musi także wykonać odwrót.
Nymeria Sand [1] [wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Otrzymasz +2 siły podczas tej bitwy ,jeśli jesteś wspierany przez Statki podczas tej bitwy.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz tę bitwę ,możesz natychmiast przesunąć Rozkaz Obrony lub Rozkaz Wsparcia na obszar bitwy i usunąć poprzedni
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Germanus - Sob 29 Mar, 2014
wspomniane karty przetłumaczone poprawnie. Błąd jest przy:
Harras Harlaw - powinno być otrzyma a nie utrzyma
Shutt - Sob 29 Mar, 2014
Zglaszam sie
Richtus - Sob 29 Mar, 2014
Ja też z chęcią bym spróbował.
czarnylord23 - Sob 29 Mar, 2014
Sardo napisał/a: | jak dla mnie to mogłaby spaść ze smoka do morza i się utopić |
Jakby spadła do Morza Zjawotraw to też bym się nie obraził.
@Germanus
Mogę się mylić, ale jeśli dobrze pamiętam w epilogu Varys powiedział Kevanowi, że Aegon zodbył już Koniec Burzy. Ale mogło mi się coś pomieszać, nie mam książki pod ręką.
Shutt - Sob 29 Mar, 2014
SE padlo. Teraz nalezy do Gryfa.
Germanus - Nie 30 Mar, 2014
a to zmienia postać rzeczy
Germanus - Nie 30 Mar, 2014
to kiedy gramy??
Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014
Też się zgłaszam jakby co
Germanus - Nie 30 Mar, 2014
ta mapa jest tylko w jpg-u czy też jest dostępna w takim formacie aby pracować nad nią w gimpie?
Sardo - Nie 30 Mar, 2014
Germanus napisał/a: | ta mapa jest tylko w jpg-u czy też jest dostępna w takim formacie aby pracować nad nią w gimpie? |
no żeby prowadzić grę potrzebny jest format do tego odpowiedni, jest w psd i xcf, ale nazwy warstw są totalnie nieprzyjazne jest przystosowana jedynie do przesuwania elementów po mapie
Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014
Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey.
Germanus - Nie 30 Mar, 2014
właśnie od dłuższego czasu pracuję nad grą w 9-ciu z Freyem. Stąd moje pytanie o mapkę w formacie takim aby można było się bawić w GIMP-ie
Germanus - Nie 30 Mar, 2014
ps. jakie jest ustawienie na torach?
guzu - Nie 30 Mar, 2014
mam nadzieję, że w tym tygodniu wszystko będzie gotowe, prosimy o cierpliwość
Martin - Nie 30 Mar, 2014
Jazmatos napisał/a: | Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey. |
to podobno jest przetestowana i w miarę zbalansowana wersja, więc nie ferowałbym tak wyroków po pierwszym spojrzeniu na mapę aczkolwiek faktycznie widać, że niektóre rody mają ciaśniej (ale i ciekawiej!) niż inne, które mają czasem aż chamsko dużo miejsca na spokojny rozwój (Tyrell). Moim zdaniem w najgorszej sytuacji jest tu Aegon
Jazmatos - Nie 30 Mar, 2014
Martin napisał/a: | Jazmatos napisał/a: | Hmm od razu widać, że Bara będzie musiał walczyć z Boltonem, a skoro ten ostatni będzie zajęty to nie będzie miał kto powstrzymywać Arryna, który sobie spokojnie zajmie swoje zamki bez problemu, ewentualnie Targ (Deanerys) będzie go mógł powstrzymać, ale jeśli wciągnie się w jakiś konflikt to po zabawie. Ewidentnie brakuje kogoś za Tully przy 9. Fabularnie pasowałby Frey. |
to podobno jest przetestowana i w miarę zbalansowana wersja, więc nie ferowałbym tak wyroków po pierwszym spojrzeniu na mapę aczkolwiek faktycznie widać, że niektóre rody mają ciaśniej (ale i ciekawiej!) niż inne, które mają czasem aż chamsko dużo miejsca na spokojny rozwój (Tyrell). Moim zdaniem w najgorszej sytuacji jest tu Aegon |
Tak jak Bara w tej wersji co teraz gramy Ale w sumie da się jakoś grać To też zależy jak są wojska rozstawione i czy są jakieś neutralne garnizony i gdzie (znaczy muszą być bo inaczej taki Lani miałby za łatwo).
figol - Nie 30 Mar, 2014
Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).
Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans
Gog - Nie 30 Mar, 2014
figol napisał/a: | Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).
Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans |
czyli od najgorzej zbalansowanej 46stki jest jakas gorsza?:d przerazajace nie ?:D
Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014
Gog napisał/a: | figol napisał/a: | Widzę wszyscy spragnieni wydania opinii czy jest w tym balans
Wujek Google mi pokazał, że jest to na Vassalu. Tutaj link. Niestety nie ma gotowej mapy, są za set upy. I np. :
Lanni zaczyna w C. Rock, Lannisprt, K. Landing, żeton w riverrun, statek w porcie i na golden sound.
Grey zaczyna w Searoad, Pyke i cała flota (2 statki) na WSS.
Czyli Grey, który nie ma miecza i gwiazdki traci od razu morze(Ironmas bay), a Lanni ma dużo przestrzeni w środku(zwłaszcza w porównaniu do ściśniętych jak sardynki Targów+Martell).
Klimat spoko, jest Dany i Aegon, ale na pierwszy rzut oka #46 ma lepszy balans |
czyli od najgorzej zbalansowanej 46stki jest jakas gorsza?:d przerazajace nie ?:D |
No według mnie w tej wersji Arryn ma jeszcze łatwiej
Rold - Pon 31 Mar, 2014
Nie ma to jak na mnie cisnac ze mam op rod nawet w innych tematach...
46 wywoluje kolosalne emocje podejrzewam ze w tej grze bedzie podobnie
Tylko tak sobie pisze. Nie zglaszam sie do gry jak cos
Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014
Rold napisał/a: | Nie ma to jak na mnie cisnac ze mam op rod nawet w innych tematach...
46 wywoluje kolosalne emocje podejrzewam ze w tej grze bedzie podobnie
Tylko tak sobie pisze. Nie zglaszam sie do gry jak cos |
A ja chętnie zagram i poproszę o op ród jakim są Arrynowie Nie no żart Choć zagrać, chętnie zagram Bo lubię takie niestandardowe mapy
retman - Pon 31 Mar, 2014
Jeżeli będzie miejsce ja również się zgłaszam..
Martin - Pon 31 Mar, 2014
Skoro to jest gotowy dodatek to ja bym nic nie zmieniał, a wg autora każdy gracz posiada:
- 12 piechurów
- 5 rycerzy
- 2 machiny
- 7 statków
- 24 żetony władzy
edit: post guzu na który odpowiadałem zniknął ale i tak to zostawię - może kogoś zainteresuje
Gog - Pon 31 Mar, 2014
Martin napisał/a: | Skoro to jest gotowy dodatek to ja bym nic nie zmieniał, a wg autora każdy gracz posiada:
- 12 piechurów
- 5 rycerzy
- 2 machiny
- 7 statków
- 24 żetony władzy
edit: post guzu na który odpowiadałem zniknął ale i tak to zostawię - może kogoś zainteresuje |
czekamy na ustawienie początkowe, na razie wygląda na strasznie nie przemyślane ;d zwłaszcza z tym baelishem masakra ;d
guzu - Pon 31 Mar, 2014
Karty Rodów wrzucone i ustawienie początkowe wrzucone.
Deck IV i Karty Dzikich dorzucę później.
Martin - Pon 31 Mar, 2014
No i Arryn nie wydaje się już taki mocarny Północ na tej mapie strasznie mi się podoba - jest moim zdaniem rozwiązana dużo ciekawiej niż w #46
A deck IV jest chyba taki sam jak w #46 jeśli się nie mylę
Gog - Pon 31 Mar, 2014
da sie nie wygrac lanim ?:D na kl garnizon 5 ? i 2 piechurzy ? zeton na riverrun ?:d serio?:D
Sardo - Pon 31 Mar, 2014
na KL garnizon 1, niestety obrazek taki mały, bo hostingi mają ograniczenie do 2-2,5 MB, a mapka w oryginalnym (czytelnym) rozmiarze ma 7,5MB, więc guzu musi jakoś wymyślić jak pokazywać mapkę
Gog - Pon 31 Mar, 2014
Sardo napisał/a: | na KL garnizon 1, niestety obrazek taki mały, bo hostingi mają ograniczenie do 2-2,5 MB, a mapka w oryginalnym (czytelnym) rozmiarze ma 7,5MB, więc guzu musi jakoś wymyślić jak pokazywać mapkę | a to luzik ;d tyrion ma ten sam skill co ilyn payne ? q qyburn co hosteen frey? i aegon i stannis, mogli bys troche bardziej kreatywni
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014
Cytat: | - statki można mobilizować do portu lub na morze przylegające do portu, jedynie na terenach posiadających port |
Czy to oznacza, że z przykładowo Fingersów nie można zmobilizować statku?
guzu - Pon 31 Mar, 2014
na Flint's Finger nie można mobilizować statku
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014
Chodziło mi akurato Fignersy - Paluchy nad Doliną Arrynów (czy tutaj jest inna nazwa? zakładałem że jak w 9-os FoC'u), ale odpowiedz jest satysfakcjonująca... wróć właśnie nie bo już się przyzwyczaiłem że zewsząd można mobilizować statki.
guzu - Pon 31 Mar, 2014
aha no to na The Fingers nad Doliną Arrynów też nie można
Gog - Pon 31 Mar, 2014
guzu napisał/a: | aha no to na The Fingers nad Doliną Arrynów też nie można |
jest wiecej zmian co do zasad?
guzu - Pon 31 Mar, 2014
nie ma
czarnylord23 - Pon 31 Mar, 2014
Tzn. wrzuciłęś je do 1. postu, podejrzewam że Gog nie zauważył więc przekleję:
guzu napisał/a: | Zmiany w regułach:
- od piątej tury w Fazie Westeros losujemy dodatkowo kartę z Talli IV
- statki można mobilizować do portu lub na morze przylegające do portu, jedynie na terenach posiadających port
- stolica każdego rodu posiada garnizon o sile 2. Jeśli stolica zostanie zdobyta przez inny ród garnizon zostaje zniszczony. Jeśli stolica zostanie odzyskana, zyskuje ona garnizon o sile 1. Wyjątkiem jest Królewska Przystań - zawsze posiada garnizon o sile 1.
|
Jazmatos - Pon 31 Mar, 2014
Jakbyś mógł podać kto się załapał na testy to ewentualnie wiedzielibyśmy, kto może myśleć na jakąś strategią
guzu - Pon 31 Mar, 2014
w pierwszym poście bardziej przyjazne karty dzikich i Talia IV
Jazmatos napisał/a: | Jakbyś mógł podać kto się załapał na testy to ewentualnie wiedzielibyśmy, kto może myśleć na jakąś strategią |
Mieciu - Pon 31 Mar, 2014
Zadam takie pytanie pośrednio związane z tematem.
Zna ktoś jakieś informacje czy przecieki związane z datą wyjścia książki?
Martin - Wto 01 Kwi, 2014
Chyba nie ma takich informacji i dowiemy się dopiero jak zostanie wydana, bo GRRM zarzekal się ze nie poda żadnych dat po tym jak odwlekal wielokrotnie wydanie Tańca ze Skokami i był za to krytykowany.
Byle w ogóle dokończył te serię ja jestem w stanie czekać długo.
Skoro jest więcej chętnych niż miejsc do gry, to ja rezygnuje.
guzu - Wto 01 Kwi, 2014
proszę o potwierdzenie poniższych osób czy nadal są zainteresowane grą:
1) gog - potwierdzone
2) sardo - potwierdzone
3) figol - potwierdzone
4) czarnylord23 - rezygnacja
5) germanus - potwierdzone
6) martin - rezygnacja
7) reszka - potwierdzone
shutt
9) richtus - potwierdzone
10) jazmatos - potwierdzone
11) retman
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014
potwierdzam
reszka - Wto 01 Kwi, 2014
potwierdzam
figol - Wto 01 Kwi, 2014
potwierdzam
Gog - Wto 01 Kwi, 2014
potwierdzam
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
To skoro Martin rezygnuje, to chyba się jedno miejsce zwalnia, więc potwierdzam.
Richtus - Wto 01 Kwi, 2014
Potwierdzam.
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
Tylko bardzo bym prosił nie baratheona, bo coś ciągle go dostaje A ja się wcale nie utożsamiam ze Stannisem
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014
rody losujemy, wysyłamy listę życzeń (albo tego czego nie chcemy)?
guzu - Wto 01 Kwi, 2014
Germanus napisał/a: | rody losujemy, wysyłamy listę życzeń (albo tego czego nie chcemy)? |
myślę że losujemy, a potem jak chcecie to zamianki
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014
W kasetach maszyn losujących, znajduje się odpowiednia ilość kul. Komory maszyn losujących są puste, następuje zwolnienie blokad...
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił
Richtus - Wto 01 Kwi, 2014
Ja bym mógł wziąć Baratheona, nie ma problemu
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
Richtus napisał/a: | Ja bym mógł wziąć Baratheona, nie ma problemu |
Oka, dzięki jak coś. Nie że uważam, że on ma najgorzej tylko, ostatnio gram ciągle Baratheonem, na żywo też ostatnia rozgrywka to był Baratheon
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014
ja tez przygarnę szczękościska, co widać po moim avatarku
guzu - Wto 01 Kwi, 2014
chociaż i tak uważam, że najsprawiedliwsza jest opcja z losowaniem bez zamieniania
zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | chociaż i tak uważam, że najsprawiedliwsza jest opcja z losowaniem bez zamieniania
zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss |
Balans to będzie w innej rozgrywce
figol - Wto 01 Kwi, 2014
Jazmatos napisał/a: | Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił |
Jak dostaniesz Baratheona to będziesz mógł nawet wybrać z kim chcesz się zamienić, bo też z chęcią nim zagram
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
figol napisał/a: | Jazmatos napisał/a: | Znaczy mi obojętnie, ale na serio byle nie Baratheon, bo wątpię żeby ktoś się potem za niego zamienił |
Jak dostaniesz Baratheona to będziesz mógł nawet wybrać z kim chcesz się zamienić, bo też z chęcią nim zagram |
Nigdy bym nie podejrzewał, że Baratheon będzie taki pożądany A, że tak zapytam w tej wersji zdolności rodowe też są?
czarnylord23 - Wto 01 Kwi, 2014
Ja rezygnuję, myślałem że to wersja która jest dopiero tworzona i zanim będą karty miną tygodnie czy coś. Następne 2 tygodnie mam dość ciężkie, dużo kolosów etc. i muszę jednak się mocno pouczyć.
Germanus - Wto 01 Kwi, 2014
guzu napisał/a: |
zapewnie ona najlepszy balanssssssssssss |
balanssssssssss to w innym pbf'ie, tu będzie tradycyjne rąbanko.
Sardo - Wto 01 Kwi, 2014
potwierdzam się
guzu - Wto 01 Kwi, 2014
tak to wygląda na ten moment
1) gog - potwierdzone
2) sardo - potwierdzone
3) figol - potwierdzone
4) czarnylord23 - rezygnacja
5) germanus - potwierdzone
6) martin - rezygnacja
7) reszka - potwierdzone
shutt - potwierdzone
9) richtus - potwierdzone
10) jazmatos - potwierdzone
11) retman
12) czyzyk29 - potwierdzone
13) bumszakalaka - potwierdzone
Jazmatos - Wto 01 Kwi, 2014
To jeszcze 2 graczy nam potrzeba.
czyzyk29 - Sro 02 Kwi, 2014
Jak braknie to sie zglosze
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014
Taka kwestia formalna (musze sie przyp...c), the winds of wint ARE coming
dziekuje, bez odbioru
Gog - Sro 02 Kwi, 2014
Shutt napisał/a: | Taka kwestia formalna (musze sie przyp...c), the winds of wint ARE coming
dziekuje, bez odbioru |
potwierdzasz udział ?:D
bumszakalaka - Sro 02 Kwi, 2014
Jeśli brakuje wam Lorda , to się zgłaszam ( ewentualnie na listę rezerwowo-zastępczą)
Shutt - Sro 02 Kwi, 2014
Sie wie, ze potwierdzam
guzu - Sro 02 Kwi, 2014
jeśli retman do końca dnia nie potwierdzi wchodzi czyzyk
Germanus - Sro 02 Kwi, 2014
mamy 10 potwierdzonych a jest 9 miejsc...
guzu - Sro 02 Kwi, 2014
Germanus napisał/a: | mamy 10 potwierdzonych a jest 9 miejsc... |
tak ale retman wpisał się wcześniej niż czyzyk i bumszakalaka
Beez - Sro 02 Kwi, 2014
jak coś ten pbf to 50 jest... nie 53...
Warto zachować numerologie
Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014
Ale od razu Figol dał 51, jakby wiedział, że 50 będzie ten
retman - Sro 02 Kwi, 2014
potwierdzam
Germanus - Sro 02 Kwi, 2014
zatem top 9:
1) gog
2) sardo
3) figol
4) germanus
5) reszka
6) shutt
7) richtus
jazmatos
9) retman
Gog - Sro 02 Kwi, 2014
Germanus napisał/a: | zatem top 9:
1) gog
2) sardo
3) figol
4) germanus
5) reszka
6) shutt
7) richtus
jazmatos
9) retman |
rozumiem, że to ranking najlepszych graczy?:D
Germanus - Sro 02 Kwi, 2014
na podstawie np. pbf 40 to raczej ranking trenerów zagrożonych wyrzuceniem z klubu
figol - Sro 02 Kwi, 2014
Jazmatos napisał/a: | Ale od razu Figol dał 51, jakby wiedział, że 50 będzie ten |
Tak, było wcześniej to zostawiłem numerek wolny
guzu - Sro 02 Kwi, 2014
Rody rozlosowane
gog - Baratheon - potwierdzone
sardo - Greyjoy
figol - Targaryen - potwierdzone
germanus - Lannister - potwierdzone
reszka - Arryn - potwierdzone
shutt - Martell - potwierdzone
richtus - Bolton - potwierdzone
jazmatos - Tyrell - potwierdzone
retman - Targaryen
Możecie się zamieniać.
Rody potwierdzajcie poniżej.
Richtus - Sro 02 Kwi, 2014
Potwierdzam.
figol - Sro 02 Kwi, 2014
Potwierdzam
Jazmatos - Sro 02 Kwi, 2014
No mi w sumie Tyrell pasuje, wątpię by ktoś mógł mi zaproponować coś równie fajnego i stosunkowo spokojnego Więc potwierdzam
Gog - Sro 02 Kwi, 2014
potwierdzam
Germanus - Czw 03 Kwi, 2014
potwierdzam
reszka - Czw 03 Kwi, 2014
fatalnie wylosowałem, ale zobaczę co się da osiągnąć tym rodem. Jazda.
Shutt - Czw 03 Kwi, 2014
potwierdzam
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
W Pole Gry wrzuciłem mapkę do ściągnięcia.
Pamiętajcie o wypisanych zmianach w zasadach.
Czekam na rozkazy.
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
W sumie przyznam, że nieco późno to zauważyłem, no ale wolę teraz niż później biadolić. Jaki mamy warunek zwycięstwa? Bo jeżeli 7 zamków, to danie 4 na wstępie Lannisterowi + 2 do zdobycia w I turze to hmm... przegięcie? To, że nie ma Tully ułatwia nie Arrynowi, któremu zmienione morze wcale nie daje, aż tak komfortowej sytuacji, ale zabiera przeciwnika Lannisterowi. Wypadnie mobilizacja i będzie miał 9 punktów mobilizacji do naszych 3,4,5 maks. Wypadnie Gra o Tron, to też nieźle, tylko licytacja jest mu nie na rękę. Do tego dostał kruka i 4 gwiazdki, możliwość zmiany rozkazów. Abstrahując od tego, że fabularnie jest to trudne do wytłumaczenia, bo przecież powinni być I na tronie bo w końcu Tommen jest królem, a w radzie nie mają po śmierci Kevana chyba nikogo. Docelowo Lannister może wygrać w II turze, bo w I nikt mu ni jest w stanie nic zrobić, a w II też nie za wiele, bo nie ma zdolności rodowych, a przy mobilizacji to już w ogóle... Jeżeli jest jakiś inny cel, a przegapiłem to sorry, ale wiem że jest już po losowaniu rodów i w ogóle, no ale jednak ten Lannister jest nadmiernie przekokszony.
Gog - Czw 03 Kwi, 2014
Jazmatos napisał/a: | W sumie przyznam, że nieco późno to zauważyłem, no ale wolę teraz niż później biadolić. Jaki mamy warunek zwycięstwa? Bo jeżeli 7 zamków, to danie 4 na wstępie Lannisterowi + 2 do zdobycia w I turze to hmm... przegięcie? To, że nie ma Tully ułatwia nie Arrynowi, któremu zmienione morze wcale nie daje, aż tak komfortowej sytuacji, ale zabiera przeciwnika Lannisterowi. Wypadnie mobilizacja i będzie miał 9 punktów mobilizacji do naszych 3,4,5 maks. Wypadnie Gra o Tron, to też nieźle, tylko licytacja jest mu nie na rękę. Do tego dostał kruka i 4 gwiazdki, możliwość zmiany rozkazów. Abstrahując od tego, że fabularnie jest to trudne do wytłumaczenia, bo przecież powinni być I na tronie bo w końcu Tommen jest królem, a w radzie nie mają po śmierci Kevana chyba nikogo. Docelowo Lannister może wygrać w II turze, bo w I nikt mu ni jest w stanie nic zrobić, a w II też nie za wiele, bo nie ma zdolności rodowych, a przy mobilizacji to już w ogóle... Jeżeli jest jakiś inny cel, a przegapiłem to sorry, ale wiem że jest już po losowaniu rodów i w ogóle, no ale jednak ten Lannister jest nadmiernie przekokszony. |
oczywiscie jak zaznaczylem to 40 postów temu nikt nic nie mówił, jak zwykle obudziliście się z ręką w nocniku 10 zamków tutaj to chyba ok ?:D
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
wszystko o tej wersji jest tutaj http://enter-there.com/instructions/
mapka jest od nich i jeśli są tory tur i zaopatrzenia przygotowane, tory wpływów i dzikich, to i zamki też
zagrajmy tak jak oni to zrobili do 7, jeśli w II rundzie się gra skończy - zagramy od nowa do większej ilości zamków
Gog - Czw 03 Kwi, 2014
współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | wszystko o tej wersji jest tutaj http://enter-there.com/instructions/
mapka jest od nich i jeśli są tory tur i zaopatrzenia przygotowane, tory wpływów i dzikich, to i zamki też
zagrajmy tak jak oni to zrobili do 7, jeśli w II rundzie się gra skończy - zagramy od nowa do większej ilości zamków |
No ok, że jest ale czy to oznacza że dobrze jest? Według mnie przynajmniej tego Riverrun nie powinien mieć i było by w sumie ok. Pytanie jest czy będzie sens grać od nowa od 2 tury zamiast to skorygować jeszcze póki nie zaczęliśmy, wiem że nieco późno i Germanus może mieć o to pretensje (uzasadnione), ale niech się też inni wypowiedzą w tej kwestii.
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
Gog napisał/a: | współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d |
czy ja wiem, w I rundzie spokój, statki są w portach, przy mobilce Martella ma dwa statki na Sea of Dorne i dwa na ESS i to wtedy chyba biały się musi obawiać
Gog - Czw 03 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | Gog napisał/a: | współczuje tez martellowi;d ktoremu wjedzie targ biały:d |
czy ja wiem, w I rundzie spokój, statki są w portach, przy mobilce Martella ma dwa statki na Sea of Dorne i dwa na ESS i to wtedy chyba biały się musi obawiać |
targ zrobi 2 statki na SoD bo jest peirwszy n tronie przeciez:D
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
gog czy czytałeś zmiany w zasadach?
Gog - Czw 03 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | gog czy czytałeś zmiany w zasadach? |
aaa czytalem;d zapominam ciagle o tym a 2 gwiazdki na arbor to nie przesada?:D
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
Gog napisał/a: | guzu napisał/a: | gog czy czytałeś zmiany w zasadach? |
aaa czytalem;d zapominam ciagle o tym a 2 gwiazdki na arbor to nie przesada?:D |
No też to zauważyłem, ale jeśli pozbawimy Lannistera Riverrun to mogę się jednej korony zrzec Bo w sumie i tak Lannister ma za dobrze, gdyby chociaż był znacznie niżej na dworze. A tak dam tam pochodnie to jeśli miał koronkę to zmieni sobie na marsz, dam marsz to zmieni na koronkę... A w stolicy się spokojnie zmobilizuje, zdobędzie kolejny zamek i przy mobilizacji jesteśmy w dupie A Targ jeden statek i tak morze sobie zrobić co i tak mu daje przewagę.
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.
Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....
W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go.
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
Jazmatos napisał/a: | A Targ jeden statek i tak morze sobie zrobić co i tak mu daje przewagę. |
gdzie sobie zrobi?
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.
Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....
W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go. |
Że zapytam jak? Nie ma zdolności rodowych, a nikt nie ma do niego dostępu w I turze. Grey nie ma miecza więc na morzu się może tylko podrapać po nosie. Dopiero Targ (Deanerys) może próbować od 2 tury próbować go skubać, ale jeśli wypadnie mobilizacja przy jego 9 punktach to też nie wiem czy będzie mógł wiele zrobić? Gdyby był Tully to ok. A tak zabrano mu przeciwnika zostawionio puste zamki i żeby było śmiesznie jeszcze mu dali 4 na wstępie plus Kruka. Sorka cofam to co powiedziałem o Aegonie, statku nie zrobi, źle sobie na port popatrzyłem.
Gog - Czw 03 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.
Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....
W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go. |
hmm w WoPie w ostatniej grze byla sytuacja gdzie 5ciu graczy mialo po 4 zamki, a jeden 3 jesli to nie jest balans to co nim jest?:D ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
Gog napisał/a: | guzu napisał/a: | Panowie, to jest gotowy produkt do gry, ktoś go zrobił, ja chcę z Go z Wami sprawdzić, czy to jest grywalne po prostu.
Czy GOT 2ed. jest świetnie zbilansowany? Czy w DwD, FFC da się grać? Czy Wasze #46, Wojna o Północ są idealne? No właśnie....
W tym momencie sprawdzamy tą wersję, widzicie że Lanni mocny, lejcie Go. |
hmm w WoPie w ostatniej grze byla sytuacja gdzie 5ciu graczy mialo po 4 zamki, a jeden 3 jesli to nie jest balans to co nim jest?:D ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d |
I to być może nawet w 2 turze już Jeżeli mamy grać bez zmian to w takim razie od razu apel do Greyjoya i Targa (Deanerys) skupcie swoje wysiłki od razu na Lwie
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
Gog napisał/a: | ok nie marudzmy grajmy;d 100% lani wygra:d |
święte słowa, grajmy, a jak ktoś chce pomarudzić to tu: http://enter-there.com/contact-me/
Jazmatos - Czw 03 Kwi, 2014
Oka, choć czuję że ta gra się skończy zanim się zacznie. A jak mi odpisze, że mam rację to co zmienimy w trakcie gry?
guzu - Czw 03 Kwi, 2014
zmienimy w następnej
reszka - Czw 03 Kwi, 2014
e tam, demonizujecie. Jak Daenerys popłynie na blackwather i ruszy się statkiem z portu, to lanni niewiele zrobi. Lanniego będą kąsali wszyscy, o ile Daenerys zagra antyLannisterowo w 1 turze, to niezależnie od wydarzeń w 2 turze Lanni nie ma praktycznie szans na zwycięstwo w 2 turze. ok, wymaga to pewnego poświęcenia ze strony Daenerys ale nic co być może nie zwróci się z nawiązką ww kolejnych turach.
Daenerys kładzie marsz-1 na statku, marsz+0 w porcie, marsz+1 w stolicy i Lani jest w potrzasku. Nie rozumiem zarzutów, widać że przemyślano ten wariant gry (np. z garnizonem o sile 1), bo albo Lanni położy obronę +2 albo na 100% traci przystań. Lanni może wytrzymać 2-3 tury czekając na posiłki i non stop się broniąc, ale o ile Daenerus nie pozwoli mu wyjść z przystani, to nici z jego zwycięstwa w 2 i 3 turze. Całe szczęście, że ma choć riverrun.
Sardo - Czw 03 Kwi, 2014
no ja do końca z Greyjoyem szczęśliwy nie jestem, a tu już wszyscy zdążyli potwierdzić, no nic, nie będę narzekał i nim zagram ...
Germanus - Czw 03 Kwi, 2014
jaką siłę ma garnizon w KL?
figol - Czw 03 Kwi, 2014
Germanus napisał/a: | jaką siłę ma garnizon w KL? |
1, jest w pierwszym poście
Germanus - Czw 03 Kwi, 2014
ale kaszana. Na początku same narzekania na lannistera a okaże się że przez całą grę będę walczył ze wszystkimi
guzu - Pią 04 Kwi, 2014
czekamy na figola jeszcze
reszka - Pią 04 Kwi, 2014
Germanus napisał/a: | ale kaszana. Na początku same narzekania na lannistera a okaże się że przez całą grę będę walczył ze wszystkimi |
W dawnym PBF pod przewodnictwem Adama Badury w scenariuszu Tańca ze smokami grałem Tyrellem i walczyłem ze wszystkimi od startu. Adam robi świetne statystyki i po 3 turach odbyło się łacznie 24 walki,z czego w 22 jedną stroną był Tyrell a tylko w 2 nie brałem udziału. miałem pełen reset kart co turę.
Spośród gier, których nie wygrałem, ta była najciekawsza.
figol - Pią 04 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | czekamy na figola jeszcze |
wysłane
guzu - Pią 04 Kwi, 2014
Tura 1 - Faza Akcji
Przenosimy się z grą do tematu Pole Gry.
Martin - Czw 10 Kwi, 2014
guzu napisał/a: |
Żetony Władzy
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Lannister 6-2=4-0=4-4=0
Greyjoy 7-0=7-1=6-5=1
Bolton 4-1=3-0=3-0=3
Martell 4-4=0-0=0-0=0
Arryn 5-0=5-0=5-5=0
Tyrell 5-0=5-1=4-4=0
Baratheon 9-0=9-5=4-4=0 |
Nie śledzę tej gry, czasem tylko zajrzę zobaczyć kto wygrywa, ale guzu, błagam mój matematyczny umysł cierpi jak to widzę
guzu - Czw 10 Kwi, 2014
mi nie przeszkadza, łatwiej mi się to kontroluje, by uniknąć większych błędów
guzu - Czw 10 Kwi, 2014
czy tak przejrzyściej mistrzu?
na grubo licytacja poszczególnych torów, na cienko liczba żetonów przed i po licytacjach
Żetony Władzy
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Targaryen 5-0=5-1=4-4=0
Lannister 6-2=4-0=4-4=0
Greyjoy 7-0=7-1=6-5=1
Bolton 4-1=3-0=3-0=3
Martell 4-4=0-0=0-0=0
Arryn 5-0=5-0=5-5=0
Tyrell 5-0=5-1=4-4=0
Baratheon 9-0=9-5=4-4=0
Sardo - Czw 10 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | czy tak przejrzyściej mistrzu? |
Martinowi chodzi raczej o to, że to niepoprawnie matematycznie
bo 4!=4-4 np
Sardo - Czw 10 Kwi, 2014
guzu napisał/a: | czy tak przejrzyściej mistrzu? |
Martinowi chodzi raczej o to, że to niepoprawnie matematycznie
bo 6-2=4-0!=4-4=0 np
może jakbyś zapisał
6-2=>4-0=>4-4=>0
to byłoby poprawniej
mi to zwisa tak naprawdę i tak i tak rozumiem o co chodzi
Martin - Czw 10 Kwi, 2014
Oczywiście, że o to chodziło i było to takie czepianie z przymrużeniem oka
Germanus - Czw 10 Kwi, 2014
jako księgowy mógłbyś jednak rozpisać to na odpowiednich kontach a przy pomyłkach zrobić storno jak ustawa przewiduje
Jazmatos - Sro 23 Kwi, 2014
W sumie dopiero teraz zauważyłem. Nie za bardzo Victarion Greyjoy [3][miecz][wieża] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1 jest wykokszony? Zarówno ta jego zdolność jak i miecz i wieża?
Sardo - Sro 23 Kwi, 2014
nie no, pomyłka tu jest, sama zdolność ma być
|
|